Beutyblogtopic XL #2

Ja ik vind Hella’s lichaam ook gewoon echt! Het is hoe het is!

@VickyViolence @anon31745129 Ik ga toch maar eens een carrièreswitch overwegen haha. Wat een bedragen joh, echt bizar.

2 likes

Oh jeetje, dit had ik ook gemist! Zou ik wel serieus jammer vinden van Nikkie als 'ie inderdaad van haar is :frowning:

Haha J. Star zal wel binnenlopen dan. Die geeft bijna alleen maar negatieve reviews.

5 likes

Hm ja, ik ben er inmiddels aan gewend dat ik superpositieve reviews niet kan vertrouwen, maar ik ging er eigenlijk nog wel van uit dat als iets een negatieve review kreeg, het daadwerkelijk niet zo’n goed product zou zijn. Maar dat zegt dus ook helemaal niks schijnbaar? Ik ben geneigd vrij naïef te zijn met dit soort dingen en wil mensen altijd graag vertrouwen, dus dan voelt het toch wel een beetje als een teleurstelling als weer eens bevestigd wordt dat dat dus niet kan.

Edit: En daarnaast vind ik het afkraken van een concurrerend merk vrij laag. Je eigen product ophemelen kan ik inkomen, is logisch zelfs, maar dit vind ik gewoon stom. Dus dan valt het me tegen van iemand als ze daar in meegaan.

7 likes

Oh ze is problematisch hoor, momenteel pusht ze bijvoorbeeld dit sponsje:

4 likes

Dat inderdaad! Betalen om een concurrerend product af te kraken, dat is toch echt te bizar voor woorden…

5 likes

Jeetje ik loop echt achter in beautyland! Ik ga deze kijken als ik thuis ben vanavond.

1 like

In zekere zin is ieder lichaam echt, of diegene er nou aan gesleuteld heeft of niet. Het is alleen jammer dat sommige influencers naast stagen ook nog eens (veel) photoshoppen.

En dat vind ik misschien wel fijn aan Mascha, dat ze gewoon haar lichaam laat zien zonder zichzelf te verdedigen (Cynthia) of haar handelsmerk maakt (Vera). Het is gewoon zo en daar heb je het maar mee te doen. Zij is gelukkig en zij leeft haar leven zoals zij het wil, best een voorbeeld voor kinderen al vind ik het zelf.

Niks ten nadele trouwens van Vera, aangezien haar manier ook een manier is, zolang mensen zich maar bewust ervan worden.

Ik lees hier ook heel vaak dat Mascha ‘net niet’ is op alle mogelijke manieren maar dat vind ik juist wel chill? Het maakt haar juist menselijker, ipv alles picture perfect

11 likes

Een echt lichaam als in niet gephotoshopt? Meer niet. Er is imo niets mis met flatteus of gestaged op de foto willen staan; vetjes, striae, uitstekende botjes of niet. Maar het wegshoppen is een ander verhaal.

Met ‘niet echt’ verwijs ik bij Noor niet naar haar figuur, maar naar het feit dat die foto overduidelijk is gephotoshopt.

Ik kan btw iedereen aanraden de instagram account Celebface te volgen, ik verbaasde me enorm over de hoeveelheid photoshop die er op ig wordt gebruikt. Echt, meiden met als ‘echt lichaam’ een prachtig figuur, maar toch een dunnere taille en grotere borsten shoppen ongelofelijk.

1 like

Oké je hoeft niet zo aanvallend te reageren. Want ik zeg ook niet dat iemand dat zegt? Ik was benieuwd of dat dan wel/ook als echt lichaam werd gezien. Aangezien dat vaak en helaas(!) door de mainstream media als norm word gezien.
Dit ook puur omdat de term ‘echt lichaam’ gebruikt werd en op social media ook vaak gebruikt wordt en ik dit zelf een nare term vind om lichamen mee te beschrijven. Dus door die reactie probeerde ik duidelijk te krijgen wat voor men onder een ‘echt lichaam’ zou vallen.

@George heeft het me netjes uitgelegd dus thanks daarvoor! :slight_smile:

1 like

O die ga ik checken. Vind het zo zo jammer als mensen hun lichaam shoppen

Gezien ik eerst met de term ‘echt lichaam’ kwam :wink:

Ervan uitgaande dat Hella niet heeft gephotshopt is haar lichaam net zo echt als dat van Mascha. Om die vergelijking maar even te maken.

1 like

Oops dubbel [quote=“MrKaplan, post:1449, topic:4261, full:true”]
O die ga ik checken. Vind het zo zo jammer als mensen hun lichaam shoppen
[/quote]
Ik ook, maar mn mond viel open.Vooral omdat sommige imo echt een perfect figuur hebben en ik niet snap waarom ze nog de behoefte voelen dit te shoppen (naja dat is vast te verklaren)

Ook echt de kleinste details en simpelste dingen; ik vind het vooral jammer omdat zoveel (jonge) meiden denken dat het schoonheidsideaal wat zij uitdragen realistisch is, terwijl het letterlijk fake is.

1 like

Agree! En dan denken we er hetzelfde over :blush: was alleen nieuwsgierig wat het voor jou betekende aangezien ik soms vind dat het ook gewoon weer een term is dat voor een bepaald type lichaam gebruikt wordt (dus alle lichamen die juist niét voldoen aan het schoonheidsideaal en daarom als echt worden bestemoeld) maaaar dat is dus totaal niet wat jij bedoelde en snap ik je beter

1 like

Ik vind Mascha gewoon niet leuk daarom zal ik nooit wat aardigs over haar zeggen. En ik geniet van haar net niet heid en daar maak ik graag opmerkingen over. Daar haal ik veel plezier uit

Blijf eerlijk aub

29 likes

Maar ik zei er zelfs bij dat het niet aanvallend bedoeld was… :slightly_frowning_face:
Maar excuses dat het overkwam alsof ik het hele forum aan het aanvallen was.

Edit: oké ik bedoel dus niet een excuses als in ‘sorry dat je je zo voelde’ maar oprecht dat ik in het vervolg ook mijn toon zal proberen aan te passen zodat het ook niet overkomt alsof ik het hele forum aanval

:confused: Ik schrik er serieus van. Ze ziet er zo vreselijk nep uit. Ik heb niets tegen plastische chirurgie en fillers enz, maar dit is echt niet mooi meer.

1 like

Ja ze ziet er een beetje griezelig uit op de thumbnail ofzo, totaal niet glamorous als op haar insta

Las dat Cynth naar mcdonalds is geweest om de nieuwe vegakipburger te nuttigen.
Valt me mee dat er nog geen “angry vegans” reageren.
Ja, mc donalds is nog steeds niet diervriendelijk. Al doen ze wel alsof ze dat inmiddels zijn.
Jammer dat een “influencer” daar geen research naar doet.
Ze beeamt zelfs in de comments dat
“ ze het een hele goede trend vind”
Dat het bijdraagt aan minder dierenleed.
Sure my dear…:expressionless:

1 like

Hoe kan je beweren dat een bedrijf werkt aan dierenleed door vegan producten te verkopen terwijl ze aan de andere kant vrolijk plofkippen lopen te bakken?
En dan nog zeggen: “ Dat is een hele goede trend”

Dat is iets wat ik niet begrijp.

2 likes