Beutyblogtopic XL #2

Kan me wel herinneren dat het nu duurder is omdat ze ‘m meeneemt naar BM en hij dan schoon gemaakt moet worden enzo, maar dan nog. $4500 voor een week en dan nog je BM ticket en je outfits en je eten, kost je zo $10.000 dat grapje.

Ik heb ondertussen die burger van Smullers gehad, is echt lekker!

4 likes

Haha ja echt he. Helaas moesten ze wel veranderen omdat ze voornamelijk de schuld kregen van de obesitas cijfers in Amerika. Dit is een heel oud artikel maar legt wel de basis uit

Vind zelf branding van bedrijven heel interessant. Zeker bij mcdonalds omdat de associaties bij hun merk zooo hardnekkig zijn. Vraag me af hoeveel mensen het groene logo is opgevallen. Als ik denk aan het logo denk ik zelf aan het rood-geel bijvoorbeeld.

3 likes

Ze passen de trend van lijkenfilter wel overal op aan

3 likes

Ik vind het idee wel leuk, maar de uitvoering een stuk minder. Wil vind ik nog best aardig, maar Tien daarentegen…

1 like

iemand die mooie slomo kus van de foefions gezien op insta (swipe bij de laatste foto).

BM is love :heart:

6 likes

De foefjes laten me hieraan denken :sweat_smile:

21 likes

Ohhh nee nee nee nee nee wat een vies zoentje ik kan er niet tegen als een kerel z’n lippen zo doet, James Bond doet dat ook neeneeneeeee

6 likes

Awwwww ik vind ze lief

3 likes

Nee Roger sowieso en Pierce volgens mij ook! En Seanie ooookkkk

1 like

Kijk kijk :blowfish:

2 likes

haha ja ik dus ook, ik bedoelde het oprecht leuk, de liefde spat er echt af bij hun!

1 like

Ik vind het wel lief maar zou het zelf nooit zo op insta zetten. Vind die slowmo filmpjes sowieso helemaal niks eigenlijk…

8 likes

Haha nee, dat ben ik met je eens! Van die zoenende fotos deed ik wel toen ik 16 was joehoeee

1 like

Ik kocht laatst de Vega burger bij de mcdonalds en toen zat er bacon op :tired_face:

6 likes

Ik hoor dit zo vaak. Is toch te gek voor woorden…

1 like

Maak je klaar voor meer cringe:

Aldus Cynthia een tijd geleden:
Om half twaalf: ‘Zullen we patat halen?’ Ehh, ok! Ik heb altijd zin in patat. We gaan langs bij Sjoerd zijn favoriete friettent voor een patatje. Kan gewoon! ‘Goh, meisjes hebben daar normaal nooit zin in.’ ‘Oh, ik wel hoor.’

Enorm bijzonder, meisjes die graag friet eten :unamused:

82 likes

Sowieso denk ik dat over het algemeen het personeel van de mac niet bepaald snugger is want er gaat altijd zo veel verkeerd met orders of ze vergeten je gewoon. Koop je alleen een milkshake terwijl de meeste bestellingen hele menu’s met drinken zijn, zie je je milkshake achterop een kast staan en je nummertje op de display. “Meneer zou ik mijn milkshake mogen?” “Die is niet van jou.” Twintig minuten later: “Kan in je helpen?” “Ik wacht op mijn milkshake”. “Ooh, die was dus van jou”. :angry:

16 likes

Dit soort dingen zijn natuurlijk alleen voor de homoseksuele populatie volgens Cynthia. :thinking:

11 likes

Past dan wel helemaal bij ze aangezien Wil altijd de foto’s uitkiest waar ze zelf mooi op staat en Tien lellek.

9 likes