Ik vind het wel lief maar zou het zelf nooit zo op insta zetten. Vind die slowmo filmpjes sowieso helemaal niks eigenlijk…
Haha nee, dat ben ik met je eens! Van die zoenende fotos deed ik wel toen ik 16 was joehoeee
Ik kocht laatst de Vega burger bij de mcdonalds en toen zat er bacon op
Ik hoor dit zo vaak. Is toch te gek voor woorden…
Maak je klaar voor meer cringe:
Aldus Cynthia een tijd geleden:
Om half twaalf: ‘Zullen we patat halen?’ Ehh, ok! Ik heb altijd zin in patat. We gaan langs bij Sjoerd zijn favoriete friettent voor een patatje. Kan gewoon! ‘Goh, meisjes hebben daar normaal nooit zin in.’ ‘Oh, ik wel hoor.’
Enorm bijzonder, meisjes die graag friet eten
Sowieso denk ik dat over het algemeen het personeel van de mac niet bepaald snugger is want er gaat altijd zo veel verkeerd met orders of ze vergeten je gewoon. Koop je alleen een milkshake terwijl de meeste bestellingen hele menu’s met drinken zijn, zie je je milkshake achterop een kast staan en je nummertje op de display. “Meneer zou ik mijn milkshake mogen?” “Die is niet van jou.” Twintig minuten later: “Kan in je helpen?” “Ik wacht op mijn milkshake”. “Ooh, die was dus van jou”.
Past dan wel helemaal bij ze aangezien Wil altijd de foto’s uitkiest waar ze zelf mooi op staat en Tien lellek.
Hahahaha NOOT NOOT
zit foef nog steeds of alweer in de klm lounge?? (story)
Weer denk ik? Ze gingen toch minder vliegen enzo
Dan zie je dat je milkshake bijna klaar is en loop je naar voren
Schreeuwt er iemand naar je: sta je ergens op te wachten ofzo???
Uhh je hebt mijn milkshake in je handen?
https://www.ad.nl/lifestyle/vaarwel-hipster-mannen-willen-er-nu-uitzien-als-een-scumbro~a946e211/
Dit doet me enigszins denken aan de stijl van Gregor. Heel kleurrijk en met z’n sneakers. Zou hij dan toch voorlopen op style gebied?
Het lijkt me wel super dat je een partner hebt die al deze dingen met jou wil delen en er minstens even zot van is. We kunnen veel van ze zeggen, maar de foefjes hebben het op dat vlak wel getroffen.
bizar
In Nederland frituren de meeste friettenten met plantaardig vet omdat je alleen dan zo’n ‘gezonder frituren’ keurmerk kunt krijgen.
In België heb je wel vaak nog van die traditionele blokken vet.
Je proeft het meteen.
Dit was mijn spreekbeurt over frietjes. Ik hoop dat jullie nu allemaal trek hebben.
Gingen de foefjes niet minder vliegen en rustiger/met meer regelmaat leven als ze terug waren van burningman?
Hahaha ja nu je het zegt!
Het is ook stom dat het niet meer vegan is maar ik denk wel dat deze nep-kipburger bij meer mensen aanspreekt dan die groenteschijf / kroket-ding met ragout iets van binnen.