Beutyblogtopic XL #2

De tekst ook… ze zijn net terug toch van burning man… gaan ze nou alweer weg?

Goh wat een drukke baan heeft marcha zeg

1 like

Misschien is Grek wel alleen weg. Van Mas zie ik niks dat ze op reis zou zijn.

1 like

Story van Mas net is thuis zag ik

Omg groentenschijven met een papje vanbinnen vind ik ZO ranzig en ik ken geen enkele vegetariër/vegan die ze wel lekker vindt haha

6 likes

Ik heb 'm nooit gegeten maar hier in de frituren krijg je standaard een groentenschijf (lees: groentenpuree met wat paneermeel erover) tussen je burgerbroodje.

Die vega burger van de maccie vond ik echt super tasty. Niet echt pap erin hahaha jammer dat ie verdwenen is.

7 likes

nee een kipburger hebben ze al, hoeven ze alleen nog maar van de rund variant een Vega versie te maken en dan zouden ze alle burgers Vega kunnen maken

1 like

Ja precies! Alleen is nep bacon nog niet uitgevonden maar die mogen ze wel weglaten.

Vegan bacon bestaat wel hoor. :wink: Echter heeft de Mac dat niet.

1 like

Zo lang Lip meer praat over wijn dan over beuty, mogen wij over burgers praten.

11 likes

Hoeft inderdaad niet.

4 likes

ik heb in een aflevering van modern family gezien dat die wel bestaat :joy: van tofu volgens mij

6 likes

Jaaaa ik ben er nog!! Wel wat minder actief, weet niet zo goed waarom. Wat grappig haha!!

1 like

gaan al zn volgers nu voor sinterklaas een kia vragen?

1 like

oeps!

Oeps! verkeerde topic haha!

1 like

Bedtijd geloof ik haha!

Dierlijk/ongezonder vet is ‘lekkerder’ maar persoonlijk vind ik het een beetje té vet. Maar goed ik eet dus ook graag koude frietjes. :joy:

3 likes

Wow @HvO en @Delos ik dacht dat jullie één persoon waren door jullie ava. Ik dacht al huhh wat is dit, gesprek met jezelf :joy:

33 likes

Hoezo zijn Mascha en Gregor niet bij Hella in de camper gegaan?? Dat is toch veel chiller dan een tentje en wat moet Hella in dr eentje in zo’n groot ding

2 likes