Ze heeft het zelf verwijderd omdat ze vond dat het te negatief was.
Thanks! Ben wel benieuwd wat er is voorgevallen dat haar die beslissing heeft doen maken
Ik denk dat ze gewoon vond dat ze teveel commentaar kreeg en überhaupt gewoon mensen die zich negatief uitlaten op twitter. Volgens mij is er niet echt iets gebeurd. Ze vond het ook fijn dat ze nu minder met der mobiel bezig was. Ze heeft het erover in der instastory.
Is snapchat nog steeds een ding? Ik heb dat niet eens meer maar ik zie alleen nog maar tienermeisjes op Insta het puppyfilter gebruiken voor hun fotoās. Oh wacht, dat kan ook met stories toch? Ik hoor nooit meer iemand over snapchat
is het een idee om een vaste openingspost te maken met daarin de linkjes naar eerdere delen (nu nog alleen deel 1 maar hopelijk volgen er nog meer) en de beutyblog tumblr. Opdat wij nooit vergeten.
Snapchat is echt mega populair bij jongeren. 10-18 ofzo. Gaat ook echt helemaal over de langste streaks halen met mensen, speelt enorm
Vandaar! Haha ik behoor dus niet in die groep
Kan iemand een screenshot plaatsen?
Ik heb geen twitter, maar ben wel benieuwd wat sanneke hierover zegt? Is het ietsā¦negatiefs?
Thanks voor het screenshottenš¤
Ik vind het zo irritant dat Mascha altijd haar hele strategie met ons deelt. Maak gewoon rauwe fotoās en dan zien we dat toch vanzelf? Waarom moet ze dat zo aankondingen/uitleggen.
@anon91490777 dat jij een foto stuurt naar iemand en diegene weer terug denk ik? En dan zo lang mogelijk achter elkaar?
Idd.
Sanne is een na aper dus zal ze misschien wel hetzelfde doen(Teske deed een suffe dansvideo, paar dagen later een video van Sanne, Vera doet een body positivity foto,Sanne doet hetzelfde)
Of nietā¦want twitter is haar communicatiemiddel.
Waar heb je die foto vandaan?
Dat iemand daar nog op kijkt haha
Wow nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar die foto hier plaatsen vind ik net iets te ver gaan.
Ja ik vroeg me daarom ook af hoeveel moeite er was gedaan om die foto te vinden
Nja dit vind ik nog verder gaan op de een of andere manier. Niks aan die foto is āāgrappigāā, het is gewoon een tiener in (ik gok) de vroege jaren '00.
Ze zegt niks stoms, ze neemt geen āposeā aan, ze Ćs gewoon op die foto. En als we daar al om zouden moeten lachen, ja dan vind ik dat (wauw dat ik dit zeg) pestgedrag.
Ja het komt echt over alsof het puur geplaatst is om iemand belachelijk te maken. Ik krijg er echt mean girls vibes van.