Dan zie je dat je milkshake bijna klaar is en loop je naar voren
Schreeuwt er iemand naar je: sta je ergens op te wachten ofzo???
Uhh je hebt mijn milkshake in je handen?
Dan zie je dat je milkshake bijna klaar is en loop je naar voren
Schreeuwt er iemand naar je: sta je ergens op te wachten ofzo???
Uhh je hebt mijn milkshake in je handen?
https://www.ad.nl/lifestyle/vaarwel-hipster-mannen-willen-er-nu-uitzien-als-een-scumbro~a946e211/
Dit doet me enigszins denken aan de stijl van Gregor. Heel kleurrijk en met zān sneakers. Zou hij dan toch voorlopen op style gebied?
Het lijkt me wel super dat je een partner hebt die al deze dingen met jou wil delen en er minstens even zot van is. We kunnen veel van ze zeggen, maar de foefjes hebben het op dat vlak wel getroffen.
bizar
In Nederland frituren de meeste friettenten met plantaardig vet omdat je alleen dan zoān āgezonder friturenā keurmerk kunt krijgen.
In Belgiƫ heb je wel vaak nog van die traditionele blokken vet.
Je proeft het meteen.
Dit was mijn spreekbeurt over frietjes. Ik hoop dat jullie nu allemaal trek hebben.
Gingen de foefjes niet minder vliegen en rustiger/met meer regelmaat leven als ze terug waren van burningman?
Hahaha ja nu je het zegt!
Het is ook stom dat het niet meer vegan is maar ik denk wel dat deze nep-kipburger bij meer mensen aanspreekt dan die groenteschijf / kroket-ding met ragout iets van binnen.
De tekst ook⦠ze zijn net terug toch van burning man⦠gaan ze nou alweer weg?
Goh wat een drukke baan heeft marcha zeg
Misschien is Grek wel alleen weg. Van Mas zie ik niks dat ze op reis zou zijn.
Story van Mas net is thuis zag ik
Omg groentenschijven met een papje vanbinnen vind ik ZO ranzig en ik ken geen enkele vegetariƫr/vegan die ze wel lekker vindt haha
Ik heb 'm nooit gegeten maar hier in de frituren krijg je standaard een groentenschijf (lees: groentenpuree met wat paneermeel erover) tussen je burgerbroodje.
Die vega burger van de maccie vond ik echt super tasty. Niet echt pap erin hahaha jammer dat ie verdwenen is.
nee een kipburger hebben ze al, hoeven ze alleen nog maar van de rund variant een Vega versie te maken en dan zouden ze alle burgers Vega kunnen maken
Ja precies! Alleen is nep bacon nog niet uitgevonden maar die mogen ze wel weglaten.
Vegan bacon bestaat wel hoor. Echter heeft de Mac dat niet.
Zo lang Lip meer praat over wijn dan over beuty, mogen wij over burgers praten.
Hoeft inderdaad niet.
ik heb in een aflevering van modern family gezien dat die wel bestaat van tofu volgens mij