Wacht even Gregor heefr nu haar en dan verft hij het niet purpy purp.
Volgens mij had ik ergens in een vlog horen zeggen dat dat nog niet mocht omdat het nog niet zo lang geleden was, zijn haartransplantatie
Merk dat ik toch benieuwd ben naar wat er is gebeurd bij Mascha. Ben niet geabonneerd, dus ik refresh de browser steeds haha.
ook in de trein? zie nu hele leuke foto op haar insta, zittend in de trein.
Het vervolg van het hoofdpijn verhaal staat erop. Toen ze de playa op reden (na de controle) begonnen ze iets vreemds te ruiken en stond blijkbaar het gas 45min open. Toen beetje hoofdpijn maar na luchten en medische check gaan slapen. En de dag erna de migraine aanval (noemt ze zelf ook gewoon migraine).
Het viel mij op bepaalde foto’s op dat de voorkant mooi vol is maar dat hij nog een flink kaal eilandje achterop zijn hoofd heeft.
Ik snap dat het heel heftig is dat ze oprecht dacht dat ze dood ging.
Maar ik snap niet waarom ze het ze aankondigt met ‘be kind in de comments’. Waarom zou men niet kind zijn als je gewoon zegt ik had migraine?
Ik denk dat geen enkele vrouw in de verleiding komt met hem te daten als je jezelf ‘vlugge japie’ noemt.
Welke foto’s? Sorry maar dat wil ik zelf ook even zien, zou supersneu voor hem zijn maar wel weer lekker ‘net niet’
Vluggejapie, ik ga stuk.
ten eerste: hoe komt Vluggejapie terecht bij Cynthia’s instastory? Vind het niet een type die lifestyle blogs leest.
ten tweede:Hoe weet hij dan niet dat ze al een relatie heeft?
ten derde: waarom noemt hij zichzelf vluggeJapie??
@Rapunzel, ik denk om bijvoorbeeld de onnodige k-opmerkingen van @Nachtburgemeester, die zichzelf vast heel stoer vind.
Ik ga geen foto plaatsen maar op haar insta de 11e foto en dan als je naar rechts swipet de 5e.
Misschien onpopulaire mening hoor. En het lijkt me oprecht heel naar wat ze heeft meegemaakt en hoe ze haar bijna-dood-ervaring (laat ik het zo maar even noemen) heeft beleefd. Maar waarom moet alles met zoveel details en overdreven worden verteld? Ik snap het gewoon niet.
Nee met die hoofdpijn/migraine-ish
Nee in de camper van Hella.
@Itsu als ik op alle k-opmerkingen hier moet reageren dan kan ik beter stoppen met werken, daar zou ik een dagtaak aan hebben (bij wijze van spreken) De opmerking over Vera vind ik ook naar, maar toch iets anders dan een rotopmerking over migraine en de opmerking over Cynthia. Als.je kleding of wat dan ook aan trekt wat een ander niet mooi vind dan is dat dikke pech voor die ander, maar over kleding heeft iedereen een mening. En dat Vera lekker aan trekt wat ze leuk vind kan ik alleen maar toejuichen, maar mensen hebben daar gewoon een mening over.
Migraine kies je niet, maar overkomt je dat is iets wat echt zwaar kloten is, en waar je ook nog eens niks aan kunt doen. Om dat belachelijk te maken vind ik beneden alle peil. Ook al is het dan niet rechtstreeks onder haar bericht. Maakt het het goed omdat ze het niet rechtstreeks zegt?
Ik snap sowieso niet wat er leuk aan is een ander op afstand zo naar beneden te halen. En dan ook nog te doen of het normaal is “want daar is dit forum voor”. Nee. Gewoon nee.
Maar het gas stond dus open na de controle, heeft die vrouw dan met opzet het gas open gedraaid of wat? Dat mis ik even uit het verhaal.
Misschien per ongeluk, maar Hel (om in Mas dr woorden te praten) had ook nog worstjes staan bakken dus misschien gewoon niet (goed) uitgezet. Heeft denk ik niets met die vrouw te maken.
Ik vond dat de manier waarop Mas het vertelde dit wel een beetje impliceren, maar net weer niet noemen met zoveel ofzo. Lijkt mij niet dat iemand dat doet toch?
Ik las in de reacties dat Mascha had gereageerd dat ze niet denkt dat het expres is gedaan door die vrouw maar dat ze tijdens het controleren iets tegen de gasaansluiting heeft geduwd, Hella’s fiets volgens mij. Vond ook dat het werd geïmpliceerd voor ik die reactie zag.