Beutyblogtopic XL #2

Jaaaa ik ben er nog!! Wel wat minder actief, weet niet zo goed waarom. Wat grappig haha!!

1 like

gaan al zn volgers nu voor sinterklaas een kia vragen?

1 like

oeps!

Oeps! verkeerde topic haha!

1 like

Bedtijd geloof ik haha!

Dierlijk/ongezonder vet is ‘lekkerder’ maar persoonlijk vind ik het een beetje tĂ© vet. Maar goed ik eet dus ook graag koude frietjes. :joy:

3 likes

Wow @HvO en @Delos ik dacht dat jullie één persoon waren door jullie ava. Ik dacht al huhh wat is dit, gesprek met jezelf :joy:

33 likes

Hoezo zijn Mascha en Gregor niet bij Hella in de camper gegaan?? Dat is toch veel chiller dan een tentje en wat moet Hella in dr eentje in zo’n groot ding

2 likes

Oh ik ben zo naĂŻef

42 likes

Vraag me af waar deze story van mascha over gaat?

Ben benieuwd morgen!

3 likes

vroeg het me ook al af. Ze laat nu al wat meer zien van BM dan normaal, heel leuk!

Iemand postte toch dat er dit jaar in een bepaald kamp “aanvallen” werd door OG burners. Mss was Mas daar op de een of andere manier bij betrokken of heeft ze meegemaakt dat iemand van zo’n kunstwerk valt of dat ze geraakt worden door een wagen? Ze zei toch een keer dat als t donker wordt dat soms gebeurt.

1 like

Dat artikel kwam uit 2016

Oh! HAHA sorry dan heb ik niks gezegd

In de vlog van vandaag zie je niet veel.
Mas heeft super erge hoofdpijn en al haar migraine medicijnen helpen niet. Het wordt afgesloten met een zwart beeld met deze tekst:

en daarna nog ‘dit was voor mij de rotste dag van 2018’

3 likes

Ah ik vind het wel sneu dat ze bang is dat ze daar om wordt afgebrand. Het kan gebeuren dat je een keertje minder filmt. Mascha is altijd heel netjes met uploaden en het zijn vaak vrij lange vlogs, dus ik kan me niet voorstellen dat iemand hier over zou vallen.

23 likes

Ik ben niet vegetarisch/veganistisch, maar ook ik nam hem af en toe. Baal echt dat ie weg is. :sweat_smile:

2 likes

Sws zijn al die Minions altijd super lief en helpfull, no matter what, dus ze zullen sowieso wel begrip hebben voor de situatie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb ook last van migraine en ik kan me zĂł goed voorstellen dat dat echt de hel is in een tent in de bloedhete woestijn met muziek om je heen.

Ik vind het eigenlijk naar voor haar dat ze de druk voelt om toch een vlog te uploaden en bang is voor vervelende reacties. Zo raar eigenlijk, die druk om je leven te filmen en te delen no matter what
 Ik had het helemaal niet raar gevonden als ze bij wijze van spreken had gezegd “fuck it, ik voel me niet goed, vandaag geen vlog deal with it”

18 likes

Ja dat snap ik ook heel goed!

Ik denk dat ik gewoon nog steeds niet gewend ben aan het idee dat sommige mensen hun hele leven delen, moet er echt niet aan denken!

1 like