Beutyblogtopic XL #2

Vandaag komt de pré-order van het boek van Wil&Tien uit en in de webshop. Maar die webshop is nog steeds “gesloten”. Alleen dat “hé nieuwsgierig Aagje blabla verhaal” staat er op, er is geen artikel online, geen video, niks. Of komt dat ook allemaal pas om 16.00 uur? Is dat officieel het nieuwe schema ofzo?

Niet dat ik t wil kopen, maar ze zeggen wel steeds ‘oehh het komt online’ maar wanneer dan? En waar staat dan meer info? Aan een half verhaal hebben we toch niks?

Edit: zie net dat Wil een story plaatst dat het tussen 14.00 - 16.00 uur op IG en de blog online komt…

Op wie lijkt Vera hier het meest?

A. Gemma Glitter

B. Bono
Bono_board_photo-360x360

C. Anastacia
anastacia_dubai

• A. Gemma Glitter
  • B. Bono
  • C. Anastacia

0 stemmers

13 likes

Of D. Uit de clip Satisfaction

69 likes

Dat heeft ze toch ook gedaan? Haar dag begon oké maar toen ze hoofdpijn kreeg is de camera ook niet meer aangeweest.
Het editen is pas 1,5 week later ofzo gebeurd dus het is niet dat ze met migraine ‘aan het werk’ was.
Hopelijk is de afsluiter van de vlog geen clickbait.

1 like

Ja klopt! Ik doelde eigenlijk vooral op het feit dar ze bang was voor nare comments. Sorry lekker duidelijk weer hahaha

Ik voel me al de hele week een beetje meh. Maar nu ik de vlog van Mascha heb gekeken weet ik wat ik heb. Ik voel me een beetje sniffy.

43 likes

Sniffy of snifsnif?

9 likes

Nja mn hoofd is een beetje jelly snifsnuf

40 likes

Wacht even Gregor heefr nu haar en dan verft hij het niet purpy purp.

25 likes

Volgens mij had ik ergens in een vlog horen zeggen dat dat nog niet mocht omdat het nog niet zo lang geleden was, zijn haartransplantatie

1 like

Merk dat ik toch benieuwd ben naar wat er is gebeurd bij Mascha. Ben niet geabonneerd, dus ik refresh de browser steeds haha.

ook in de trein? zie nu hele leuke foto op haar insta, zittend in de trein.

Het vervolg van het hoofdpijn verhaal staat erop. Toen ze de playa op reden (na de controle) begonnen ze iets vreemds te ruiken en stond blijkbaar het gas 45min open. Toen beetje hoofdpijn maar na luchten en medische check gaan slapen. En de dag erna de migraine aanval (noemt ze zelf ook gewoon migraine).

4 likes

Het viel mij op bepaalde foto’s op dat de voorkant mooi vol is maar dat hij nog een flink kaal eilandje achterop zijn hoofd heeft.

4 likes

Ik snap dat het heel heftig is dat ze oprecht dacht dat ze dood ging.
Maar ik snap niet waarom ze het ze aankondigt met ‘be kind in de comments’. Waarom zou men niet kind zijn als je gewoon zegt ik had migraine?

17 likes

Ik denk dat geen enkele vrouw in de verleiding komt met hem te daten als je jezelf ‘vlugge japie’ noemt.

25 likes

Welke foto’s? Sorry maar dat wil ik zelf ook even zien, zou supersneu voor hem zijn maar wel weer lekker ‘net niet’

Vluggejapie, ik ga stuk.

ten eerste: hoe komt Vluggejapie terecht bij Cynthia’s instastory? Vind het niet een type die lifestyle blogs leest.
ten tweede:Hoe weet hij dan niet dat ze al een relatie heeft?
ten derde: waarom noemt hij zichzelf vluggeJapie??

6 likes

@Rapunzel, ik denk om bijvoorbeeld de onnodige k-opmerkingen van @Nachtburgemeester, die zichzelf vast heel stoer vind.

4 likes

Ik ga geen foto plaatsen maar op haar insta de 11e foto en dan als je naar rechts swipet de 5e.