Beutyblogtopic XL #2

Misschien onpopulaire mening hoor. En het lijkt me oprecht heel naar wat ze heeft meegemaakt en hoe ze haar bijna-dood-ervaring (laat ik het zo maar even noemen) heeft beleefd. Maar waarom moet alles met zoveel details en overdreven worden verteld? Ik snap het gewoon niet.

7 likes

Nee met die hoofdpijn/migraine-ish

Nee in de camper van Hella.

@Itsu als ik op alle k-opmerkingen hier moet reageren dan kan ik beter stoppen met werken, daar zou ik een dagtaak aan hebben (bij wijze van spreken) De opmerking over Vera vind ik ook naar, maar toch iets anders dan een rotopmerking over migraine en de opmerking over Cynthia. Als.je kleding of wat dan ook aan trekt wat een ander niet mooi vind dan is dat dikke pech voor die ander, maar over kleding heeft iedereen een mening. En dat Vera lekker aan trekt wat ze leuk vind kan ik alleen maar toejuichen, maar mensen hebben daar gewoon een mening over.
Migraine kies je niet, maar overkomt je dat is iets wat echt zwaar kloten is, en waar je ook nog eens niks aan kunt doen. Om dat belachelijk te maken vind ik beneden alle peil. Ook al is het dan niet rechtstreeks onder haar bericht. Maakt het het goed omdat ze het niet rechtstreeks zegt?

Ik snap sowieso niet wat er leuk aan is een ander op afstand zo naar beneden te halen. En dan ook nog te doen of het normaal is “want daar is dit forum voor”. Nee. Gewoon nee.

10 likes

Maar het gas stond dus open na de controle, heeft die vrouw dan met opzet het gas open gedraaid of wat? Dat mis ik even uit het verhaal.

Misschien per ongeluk, maar Hel (om in Mas dr woorden te praten) had ook nog worstjes staan bakken dus misschien gewoon niet (goed) uitgezet. Heeft denk ik niets met die vrouw te maken.

3 likes

Ik vond dat de manier waarop Mas het vertelde dit wel een beetje impliceren, maar net weer niet noemen met zoveel ofzo. Lijkt mij niet dat iemand dat doet toch?

3 likes

Ik las in de reacties dat Mascha had gereageerd dat ze niet denkt dat het expres is gedaan door die vrouw maar dat ze tijdens het controleren iets tegen de gasaansluiting heeft geduwd, Hella’s fiets volgens mij. Vond ook dat het werd geïmpliceerd voor ik die reactie zag.

Ah oké! Dat had ik niet gezien, thanks

1 like

Weet iemand trouwens wat er met Cynthia’s roman is gebeurd? Ze was er een tijd geleden zo fanatiek mee bezig maar dat is nu (zoals alle hobby’s) ook weer voorbij? Nooit meer wat over gehoord!

2 likes

Ja, dat boek stond inderdaad op de ‘planning’, maar toen stootte ze heláás een fles wijn over het manuscript. Klaar is Kees(je).

50 likes

Classic Cynthia.

Ik denk dat ze in het najaar bezig gaat met een eigen wijnlijn ofzo. Vind ik typisch iets voor haar.

4 likes

Haha ja ik las ook al comments die vonden dat die vrouw het expres had gedaan. Lekker al die rijker burners doodmakennnnn!!1!1!!!1!!!1!!

1 like

Mijn god, waar zeg ik dat je me beledigd heb? Nergens. De ene migraineaanval is de andere niet. Migraine is niet bij iedereen hetzelfde. Kut voor jou dat het bij jou erger is, maar dat maakt haar migraine voor haarzelf niet minder erg.

30 likes

Welke cavia is doder

31 likes

2 weken bij gelezen omdat ik ivm mijn bevalling even wat minder online was.
Jongens ik heb zo hard gelachen om al jullie opmerkingen dat mijn keizersnede-wond weer zeer is gaan doen. :joy: Totally worth it though, dank voor het vermaak.

39 likes

Al-tijd als het in Mascha’s vlog over migraine gaat, gaat het hier over dat iemand het erger heeft of ervaart.

WAAROM.

39 likes

Laten we het vragen aan de cavia police

image

141 likes

Haha ja die rijden hier echt vaak. Ik woon best wel dichtbij Banff National Park en die dingen zijn niet aan te slepen joh. Nu ik weet hoe duur ze zijn vind ik het al helemaal bizar hoeveel je er ziet!

Ohja! Dat zal inderdaad dan wel. Maar zal toch niet ineens duizenden euro’s goedkoper zijn?