Omg zo cute! Nu wil ik deze pakjes voor mijn cavia’s
Pijn is bij iedereen anders hè, waarbij de een doodgaat van de hoofdpijn kan de ander nog gewoon op de bank zitten.
Je kunt niet beoordelen hoe iemand anders pijn ervaart .
Heel random gedachte opeens. Soms zeggen mensen: ik heb een hele lage pijngrens. Vraag mij altijd af hoe je dat weet?!
Wauw, een vlog van 4 minuten…
Heb het over Mascha trouwens
Ik vind Mascha’s nieuwe designertas mooi.
Ik ook, maar moest echt lachen hoe zij haar tas ‘kleiner maakte’ ging niet echt zoals het de bedoeling is haha.
Hoor je juist niet vaker zeggen dat ze een hoge pijngrens hebben? Ik vraag me hetzelfde af trouwens.
Als jij destijds zonder enige pijn van admin3 bevallen bent, mag je stellen dat je een hoge pijngrens hebt, denk ik.
Haha ja, ik was ook al aan het kijken waarom ze zo moeilijk deed.
Ja, klopt. Men zegt vaker dat ze een hoge pijngrens heeft. Maar als hoog bestaat, bestaat laag dus ook.
Ja ik denk dat ik een lage pijngrens heb eigenlijk want ik heb best snel zere voeten van hakken, epileren doet mega pijn en heb ook altijd spierpijn en vaak hoofdpijn. Maar misschien is mijn hoofdpijn of spierpijn ook wel echt erger dan die van andere mensen, dat weet je natuurlijk nooit haha.
Ik vind het soms trouwens een beetje irritant als mensen zo zelfvoldaan zeggen ‘ja maar ik heb een hele hoge pijngrens’ alsof het iets is wat je kan oefenen ofzo. Dat heb je toch gewoon of juist niet?
Jaaa mensen met rood haar schijnen een lagere pijngrens te hebben. Iig iemand in mijn omgeving vertelt dit trots over zichzelf.
Huh hoge pijngrens juist toch?
Je kunt toch een hoge tolerantie hebben voor x, maar juist een lage voor y? Ik lees bijvoorbeeld gerust een boek tijdens een bikiniwax, maar huil als een baby als ik een blaar op mijn voet heb. Ik denk in elk geval dat je niet veel wijzer wordt van hoe iemand zijn eigen pijngrens beschrijft en dat dat ook nergens voor nodig is. Als iemand aangeeft pijn te hebben, doet die dat echt niet voor z’n lol (al helemaal niet als diegene op een fantastisch festival is waar ze al een jaar naar uit heeft gekeken???).
Anyway, ik word echt superhebberig van Serena’s artikel van Norvina. Die matte kleuren, aaahhh!!!
Ik ben zo blij dat ik 'm heb. Maar even serieus, heb je wel goed naar die metallics gekeken?!
Ik vind het zo gek dat Mas steeds “bij burning man” zegt. Ik zou denk ik “op burning man” zeggen.
Geen ASMR dus?
Ik vind haar echt prachtig op deze foto!
Ik heb ook vaak hoofdpijn, spierpijn, en op hakken lopen is leuk maar moet ik wel beko0en met zere knieën. Aan de andere kant pak ik met gemak een beker met kokend hete thee op en hete spetters water of vet op mn handen doen me niks. Geen idee of ik nu een hoge of lage pijngrens heb
Het boek van Wil en Tien is nu al 2000 keer besteld