Beutyblogtopic XL #2

Je onderschat hoeveel mensen Wil en Tien oprecht hilarisch en spannend vinden.

Ik ril altijd als ik door de comments ga, maar et zijn echt legioenen van dat soort mensen in Nederland.

19 likes

Ja. Gewoon eng dat er zoveel ongedierte bestaat

7 likes

Bizar

1 like

Ik vond Norvina ook zo mooi, tot ik deze review op killer colours zag. Op haar stories zag je ook nog duidelijker hoe de oogschaduw letterlijk verdween tijdens het blenden, zo zonde. :frowning:

2 likes

Zo zie je maar weer waar je hoofd ongevraagd voor gebruikt kan worden als je iets online zet :sweat_smile:

8 likes

Denk eerder dat het door haar medicijngebruik is ontstaan

2 likes

Ik denk dat ik ze gisteren allemaal heb gezien bij de Vliegende Vrienden van amstel live

3 likes

Ik heb die ervaring eerlijk gezegd helemaal niet. Met het Subculture palette wel trouwens! De fallout is in die beide palettes niet mis, maar dat is met andere ABH palettes niet anders.

Vera Camilla heeft weer een vleeskleurige top aan. Kijkt zo irritant

Haha dit doet me denken aan dat mijn vriend altijd ā€œmenskleurā€ zegt als 'ie m’n huidskleurige-bh bedoelt. :sweat_smile: :joy:

31 likes

Sowieso alles is 1 kleur. Haar huid, haar haar, de kleding, de achtergrond.
Het lijkt wel een waar is waldo puzzel.

23 likes

Ohhh please!
Bij haar vleeskleurig dan

12 likes

Hmm de aankopen van Vera… Er blijft toch een groot verschil zitten tussen wat ze met Edith uitzoekt en wat ze zelf uitzoekt. Dat shirtje van Comme Des GarƧons zal vast nog wel leuk te stylen kunnen zijn maar je weet sowieso dat ze 'm aantrekt met die flubberige Primark jeans :worried: Zonde!

3 likes

Ze zei ook ā€œik merkte dat ik dit nog miste in m’n kledingkastā€ … toen dacht ik, oh dat zal dan geen nude/beige zijn.
Ennnn ja hoor, beige laklederen schoentjes. Tuurlijk.

9 likes

Vlees is toch meer bruin ofzo? Of rood zelfs
Ik snap die benamingen nooit

2 likes

Haha

127 likes

Als vlees deze kleur heeft bij de slager, sla ik ff over, hoor! Lijkt me niet meer goed dan!

3 likes

Kipfiletkleurig dan?

10 likes

Vera moet echt heel erg rijk zijn. Bezig met een huis kopen en al die kleding van designers. Over smaak valt niet te twisten schijnt, maar jemig, wat vind ik alles lelijk. In die Dior krijg je toch niet echt steun met haar moeilijke voeten.

2 likes

Ik vind het ook altijd echt graf en graflelijk haha. Als je dat soort katoenen stoffen festival armbandjes koopt a €230 per stuk, gewoon omdat ze dior zijn, dan heb je echt geld genoeg.

26 likes