Beutyblogtopic XL #2

Oh jekkie dankzij jullie toch maar de video gekeken, en ik kan niet anders zeggen dat Vera in mijn ogen echt geen gevoel van stijl heeft. Zo saai, of gewoonweg lelijk. Die armbandjes zegt ze wel van ‘ja ik krijg nu vast veel commentaar’ maar oprecht, dit kan je toch gewoon laten maken door buurvrouw X?! En die schoenen :roll_eyes:

5 likes

Volgens mij maakt het Vera niet eens uit hoe iets eruit ziet, als het maar van een duur merk is.

23 likes

Mijn festivalbandje kostte me ook tweehonderd euro hoor.

Heb alleen wel dagenlang van muziek en optredens genoten <3

57 likes

Ik snap haar ergens weer wel, zij vind iets leuks en laat dit met vol enthousiasme zien en mensen kraken het af. Het is haar smaak die ze laat zien en ze dwingt niemand het ook te kopen

3 likes

Dit ja, ze koopt nog een drol van Gucci als er een merkje op zit. :roll_eyes:

16 likes

Zijn die dingen 230,- per stuk? Dus 460,- voor dat rode en blauwe bandje? Holy shit :exploding_head::exploding_head:

2 likes

Ja :joy::joy::joy: zo kansloos.

2 likes

8 likes

Waarschijnlijk niet. Maar de meeste mensen vertellen ook niet aan miljoenen mensen dat ze gaan proberen zwanger te worden denk ik haha.
Niet dat het dan maar oke is om zulke dingen te vragen hoor.

5 likes

Dacht in eerste instantie dat het om de caption ging haha, heb “onnomnom” nog nooit gebruikt en ken ook weinig mensen die dat wel hebben gedaan

2 likes

Bedoel je dat omnomnom of die zwangerschapvraag?? Ik vind het beide namelijk superraar

Ik ben juist blij dat dat omnomnom veel minder vaak wordt gebruikt. Ik kan er namelijk echt totaal niet tegen wanneer mensen dat doen.

Die zwangerschap vraag is wel stom ja. Ik begin mij ook steeds meer te irriteren aan collega’s die de hele tijd maar met dat soort vragen of opmerkingen komen bij mij.

6 likes

Juist omdat het zo niet Vera is kon ik er wel om lachen. Maar ik ben het met je eens dat ze er geen gewoonte van moet maken.

2 likes

Ja nee ik moet ‘t toch kwijt. Ik krijg echt een beetje een nare bijsmaak van Cynthia’s wijn-/alcoholinname. Het blijft alcohol en het klinkt gewoon soms obsessief. Volgens mij is dat hier al eerder genoemd, maar kweenie. Misschien stel ik me aan. Hoe doen sommeliers dat dan? Die spugen t ook uit toch?

14 likes

Als ik me druk moet maken om Lip haar alcoholinname dan kan ik mezelf beter alvast laten opnemen

15 likes

God mensen, dat iemand van wijn houdt en regelmatig een wijntje drinkt maakt diegene echt geen alcoholist. Iedere dag een wijntje is echt niet raar of problematisch.

Mocht dat wel zo zijn dan meld ik me vast aan bij de AA.

17 likes

christus te paard zeg, tis nog erger dan ik dacht. Christian moet zich toch kapot lachen, dat mensen zo veel geld betalen voor dit.

17 likes

Ik vind het vrij ver gaan om hier te spreken over een alcoholverslaving omdat iemands hobby wijn is. Ja, je ziet veel wijn voorbij komen, maar blijkt daaruit dat ze dagelijks vele glazen achterover slaat? En mocht dat zo zijn, wie ben jij om dat te herleiden naar een alcoholverslaving?

22 likes

Zijn dit de dure bandjes? Oh shit. Vera heeft echt geld teveel.

Ik vind iedere dag een wijntje eerlijk gezegd best wel de start van problematisch drankgebruik? Dat is toch best wel veel?

14 likes