Beutyblogtopic XL #2

Door kinderen van 7? Of 1000 keer door Djurre? Of door de kids?

8 likes

Door zestienjarigen die zich ā€˜vast willen voorbereiden’ :grimacing:

15 likes

Of ze willen weten of ze echt 12 maanden zwanger zijn

6 likes

Door huismoekes die opvulling zoeken voor de rommella

11 likes

Ik denk dat ze mensen betalen om zoveel te bestellen en dan berichten te sturen naar hun IG. Stiekem is Dotan hun businesscoach. Annic is hun afleidingsmanoeuvre en hoort ook bij dit complot! :smirk: :joy:

13 likes

Ik ben al jƔren zwanger denk ik. Heb na een goed avondmaal een overtuigendere zwangerbuik dan Wil&Tien op hun boekomslag.

34 likes

Dan zou ik een boek uitbrengen en die 80 maanden zwanger noemen

8 likes

Ik ook!!! aait over haar buik een echte wijnbuik!!!

1 like

Wordt een flop; teveel verstand van grammatica 8-|

4 likes

Ohh ik ken t wel ongrammatica’en as je wil heur!

2 likes

Je onderschat hoeveel mensen Wil en Tien oprecht hilarisch en spannend vinden.

Ik ril altijd als ik door de comments ga, maar et zijn echt legioenen van dat soort mensen in Nederland.

19 likes

Ja. Gewoon eng dat er zoveel ongedierte bestaat

7 likes

Bizar

1 like

Ik vond Norvina ook zo mooi, tot ik deze review op killer colours zag. Op haar stories zag je ook nog duidelijker hoe de oogschaduw letterlijk verdween tijdens het blenden, zo zonde. :frowning:

2 likes

Zo zie je maar weer waar je hoofd ongevraagd voor gebruikt kan worden als je iets online zet :sweat_smile:

8 likes

Denk eerder dat het door haar medicijngebruik is ontstaan

2 likes

Ik denk dat ik ze gisteren allemaal heb gezien bij de Vliegende Vrienden van amstel live

3 likes

Ik heb die ervaring eerlijk gezegd helemaal niet. Met het Subculture palette wel trouwens! De fallout is in die beide palettes niet mis, maar dat is met andere ABH palettes niet anders.

Vera Camilla heeft weer een vleeskleurige top aan. Kijkt zo irritant

Haha dit doet me denken aan dat mijn vriend altijd ā€œmenskleurā€ zegt als 'ie m’n huidskleurige-bh bedoelt. :sweat_smile: :joy:

31 likes