Sowieso alles is 1 kleur. Haar huid, haar haar, de kleding, de achtergrond.
Het lijkt wel een waar is waldo puzzel.
Haha nope ik ben ook een watje met hete thee of broodjes uit de oven snijden, dus ik denk dat je toch meer aan kan haha #jealous
Ohhh please!
Bij haar vleeskleurig dan
Hmm de aankopen van Vera⊠Er blijft toch een groot verschil zitten tussen wat ze met Edith uitzoekt en wat ze zelf uitzoekt. Dat shirtje van Comme Des Garçons zal vast nog wel leuk te stylen kunnen zijn maar je weet sowieso dat ze 'm aantrekt met die flubberige Primark jeans Zonde!
Ze zei ook âik merkte dat ik dit nog miste in mân kledingkastâ ⊠toen dacht ik, oh dat zal dan geen nude/beige zijn.
Ennnn ja hoor, beige laklederen schoentjes. Tuurlijk.
Vlees is toch meer bruin ofzo? Of rood zelfs
Ik snap die benamingen nooit
Als vlees deze kleur heeft bij de slager, sla ik ff over, hoor! Lijkt me niet meer goed dan!
Kipfiletkleurig dan?
Vera moet echt heel erg rijk zijn. Bezig met een huis kopen en al die kleding van designers. Over smaak valt niet te twisten schijnt, maar jemig, wat vind ik alles lelijk. In die Dior krijg je toch niet echt steun met haar moeilijke voeten.
Ik vind het ook altijd echt graf en graflelijk haha. Als je dat soort katoenen stoffen festival armbandjes koopt a âŹ230 per stuk, gewoon omdat ze dior zijn, dan heb je echt geld genoeg.
Oh jekkie dankzij jullie toch maar de video gekeken, en ik kan niet anders zeggen dat Vera in mijn ogen echt geen gevoel van stijl heeft. Zo saai, of gewoonweg lelijk. Die armbandjes zegt ze wel van âja ik krijg nu vast veel commentaarâ maar oprecht, dit kan je toch gewoon laten maken door buurvrouw X?! En die schoenen
Volgens mij maakt het Vera niet eens uit hoe iets eruit ziet, als het maar van een duur merk is.
Mijn festivalbandje kostte me ook tweehonderd euro hoor.
Heb alleen wel dagenlang van muziek en optredens genoten <3
Ik snap haar ergens weer wel, zij vind iets leuks en laat dit met vol enthousiasme zien en mensen kraken het af. Het is haar smaak die ze laat zien en ze dwingt niemand het ook te kopen
Dit ja, ze koopt nog een drol van Gucci als er een merkje op zit.
Zijn die dingen 230,- per stuk? Dus 460,- voor dat rode en blauwe bandje? Holy shit
Ja zo kansloos.
Waarschijnlijk niet. Maar de meeste mensen vertellen ook niet aan miljoenen mensen dat ze gaan proberen zwanger te worden denk ik haha.
Niet dat het dan maar oke is om zulke dingen te vragen hoor.