Beutyblogtopic XL #2

Dacht in eerste instantie dat het om de caption ging haha, heb “onnomnom” nog nooit gebruikt en ken ook weinig mensen die dat wel hebben gedaan

2 likes

Bedoel je dat omnomnom of die zwangerschapvraag?? Ik vind het beide namelijk superraar

Ik ben juist blij dat dat omnomnom veel minder vaak wordt gebruikt. Ik kan er namelijk echt totaal niet tegen wanneer mensen dat doen.

Die zwangerschap vraag is wel stom ja. Ik begin mij ook steeds meer te irriteren aan collega’s die de hele tijd maar met dat soort vragen of opmerkingen komen bij mij.

6 likes

Juist omdat het zo niet Vera is kon ik er wel om lachen. Maar ik ben het met je eens dat ze er geen gewoonte van moet maken.

2 likes

Ja nee ik moet ‘t toch kwijt. Ik krijg echt een beetje een nare bijsmaak van Cynthia’s wijn-/alcoholinname. Het blijft alcohol en het klinkt gewoon soms obsessief. Volgens mij is dat hier al eerder genoemd, maar kweenie. Misschien stel ik me aan. Hoe doen sommeliers dat dan? Die spugen t ook uit toch?

14 likes

Als ik me druk moet maken om Lip haar alcoholinname dan kan ik mezelf beter alvast laten opnemen

15 likes

God mensen, dat iemand van wijn houdt en regelmatig een wijntje drinkt maakt diegene echt geen alcoholist. Iedere dag een wijntje is echt niet raar of problematisch.

Mocht dat wel zo zijn dan meld ik me vast aan bij de AA.

17 likes

christus te paard zeg, tis nog erger dan ik dacht. Christian moet zich toch kapot lachen, dat mensen zo veel geld betalen voor dit.

17 likes

Ik vind het vrij ver gaan om hier te spreken over een alcoholverslaving omdat iemands hobby wijn is. Ja, je ziet veel wijn voorbij komen, maar blijkt daaruit dat ze dagelijks vele glazen achterover slaat? En mocht dat zo zijn, wie ben jij om dat te herleiden naar een alcoholverslaving?

22 likes

Zijn dit de dure bandjes? Oh shit. Vera heeft echt geld teveel.

Ik vind iedere dag een wijntje eerlijk gezegd best wel de start van problematisch drankgebruik? Dat is toch best wel veel?

14 likes

Ligt denk ik ook wel aan het referentiekader. Als ik elke avond een glas wijn zou drinken dan zou mijn moeder zich zorgen maken, de moeders van mijn vrienden drinken gezellig iedere dag mee

4 likes

Ik heb mijn vriend laten raden hoe duur de bandjes van Vera waren. Hij dacht 20 euro voor de twee samen ‘maar ze zijn wel van Dior he!’ Ohhh dan max 20 per stuk zegt hij :joy:. Hij viel bijna van zijn stoel toen ik de echte prijs vertelde en hij vond het gewoon een dure versie van een festival bandje.

15 likes

Wat kosten die dióóóór bandjes dan?

Ik vind dit soort vragen ook irritant, krijg ze inmiddels wekelijks, maar als ik op mijn werk had verkondigd dat ik na mijn vakantie wat rustiger aan ga doen omdat ik wil proberen zwanger te worden had ik de vragen ook wel weer gesnapt.

3 likes

Ik dacht 250 per stuk maar het is gelukkig 250 voor een paar. Maar ik persoonlijk vind 125 euro voor een armbandje van stof nog mega duur. Al zijn ze van Dior of ieder ander merk op de wereld.

14 likes

ahhh nee zit ik net mn vriend wijs te maken dat hij 250 kan vragen voor zijn lowlands bandje, maar 125 is ook goed.

6 likes

“Wanneer is er sprake van alcoholmisbruik? Als je meer dan 1 a 2 glazen alcohol per dag drinkt en minder dan 2 dagen in de week geen alcohol drinkt, drink je al te veel.”

https://ggzinterventie.nl/symptomen-alcoholverslaving/

15 likes

Cynthia is een echte Bourgondiër, die snapt wat genieten van het leven is :sunglasses:

5 likes

Oh volgens de DSM heb ik ook een alcoholverslaving

2 likes