Een reeks van dagen dat je achter elkaar hebt gesnapt met iemand. Als je een dag niet snapt is je streak voorbij. We geven ze te weinig huiswerk denk ik.
Ja dit precies.
Ik vond haar juist wel heel schattig en leuk op de foto staan.
Ze heeft echt een mooi koppie.
Ik denk dat het voor de meeste vooral ging om de intentie waarmee hij geplaatst is en niet zozeer hoe Sanne er op staat.
Zullen we nu stoppen met boos doen naar @anon69702710 ? Ik denk dat het wel duidelijk is nu en de foto gaat toch weg.
Ik snap echt niet waarom Vera een shirt draagt dat exact de kleur is van haar huid. Dat is toch bij niemand mooi?
Haar kleding, huid én haar is allemaal dezelfde kleur, ze zit niet in het leger dus ze hoeft niet weg te vallen ofzo.
Dit vind ik altijd zo stom. Want ja, dĂĄt is naar natuurlijk, als meerderen iets over pestgedrag zeggen
En pesters zeggen vaak als ze er op gewezen worden dat het niet pestend bedoeld was. Het was grappig bedoeld blijkbaar, maar het belachelijk maken is dan toch wat als grappig gezien werd? Niet oke. Jammer dat je niet in lijkt te zien wat er verkeerd aan was @anon69702710
Ik denk dat de toegevoegde waarde van nog twintig mensen dit zeggen ongeveer nul is, en het wel duidelijk is toch? Dan is het toch klaar? Maar nee, iedereen wil even zijn zegje doen hoe kut het is. Dan creeër je een sfeer die niet zo lekker is lijkt me.
Vraag me meer Af waarom ze iets donkergeels op haar huid smeert aangezien alles aan haar rozig is?
Typisch dat wij nou de boeman zijn. Lekker overdreven ook die 20 man.
Volgens mij is het een maskertje
Je zei in je eerste reactie helemaal niet het je speet, kwam later pas 1x. Alleen dat het niet pesterig bedoeld was maar grappig. Vandaar dat ik daar over viel.
Te rauw
Vorige keer postte je een foto/screenshot van de vriend van VeraCamilla op de app naar je eigen vriend. Erg flauw en niet nodig.
Gewoon niet doen!
Ja echt bewonderenswaardig hoe zij hierover verteld! Leuk mens is Vera!
Huh maar dit was toch gewoon omdat ze hem op haar vriend vond lijken? Snap deze heftige reactie niet
Ik dacht ik ga even naar Beutylab, haar weekoverzicht lezen. Staat er alleen spon voor chiqita zie nu ook dat die voortaan op maandag zou moeten komen maar toch.
Het is ook wel lastig hoor⊠de ene zegt wat negatiefs over een YouTuber en dan wordt er hartelijk om gelachen en de ander Zegt wat en dan kan het echt niet en is het pesten.
Ik volg het beuty topic al een aantal jaar, maar vind het eerlijk gezegd de laatste tijd erg negatief. Er worden veel gemene dingen gezegd, niet alleen over YouTubes maar ook over meiden die hier wat posten.
Wat kan je zeggen en wat is gemeen? Waar ligt de grens?
Maar hier wordt toch niet zo erg op elkaar gereageerd? Mensen vonden het niet leuk wat ze had gepost maar dat lieten ze toch op een vrij nette manier weten. Ik vind het nu een beetje overkomen alsof het hier een heksenjacht is op elkaar.
En dat eerste stuk wat je post ik denk dat het per persoon verschilt wat ze wel en niet vinden kunnen. Dus de ene zal een post wel grappig vinden en de ander zal vinden dat het te ver gaat.