Ja ze staat echt heel mooi op die foto!
Jaaa! Jij ook dus? Ik heb altijd het gevoel dat er weinig mensen uit deze regio hier zitten!
Ja dat denk ik ook <3
telt het ook mee als je daar op school zit? Ben ik dan een halve blauwvinger?
Een blauwvingerkootje!
Ze schrijft in datzelfde stuk ook āāallerdaagseā kledingā, en een paar zinnen verder āals kind zijndeā , echt een van mijn grootste taalergernissen (voor degenen die niet weten wat hier fout aan is: https://onzetaal.nl/taaladvies/als-muzikant-zijnde). Ik vind haar verder best leuk overigens.
Snap sowieso niet dat er zoveel bloggers zijn die zoveel schrijffouten maken. Die kleine Verspons zijn het ergst, die kan ik gewoon niet meer lezen.
Maar die vlieger gaat alleen op voor iemand die goede content op zijn site wil, niet als je een gastblogger ziet als werk uit handen nemen/jezelf ontlasten.
#dividendvibes
Ugh, ik ben even verder gaan lezen, een paar pareltjes:
- ik wordt
- flaired broek
- daar dijns ik niet voor terug
- iets waar ik zin aan heb
En ook nog eens al die goedkope troep, want 80 euro voor jurkje is wel heel veel hoor. Dan liever een jurkje van 5 euro, dat door kinderhandjes in elkaar is gezet en waar bij de productie geen enkele rekening is gehouden met het milieu
DIJNS.
Oh man⦠Ik heb echt een zwak voor Emmy, vind haar onwijs leuk. Maar die fouten die ze maakt zijn echt genant. Vooral omdat een groot deel er gewoon door een spellingcontrole uitgevist zou worden. Dat je die moeite niet eens wilt nemen voor een tekst die gepubliceerd wordt op een goed gelezen platform, vind ik echt laks en een blijk van totale desinteresse.
Dat Cynthia dat ook niet van haar vraagt (lever een tekst aan die je door de spellingcheck hebt gehaald) en het vervolgens zelf ook niet even naleest voor de laatste kommaās en punten, maar het gewoon ongelezen op haar blog plempt, daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Het is uiteindelijk haar visitekaartje.
Ik like dit maar eigenlijk wil ik huilen.
Ik ben even janken
Cynthia haar fotoweek van gister is ook verdwenen van de site. Zou ze teveel commentaar hebben gehad op het feit dat ze wellicht niet naar de uitvaart wou gaan, omdat ze zich daar dan lang ellendig van zou voelen?
Interesting! We horen het vast snel via twitter, insta, insta stories, facebook, en haar andere kanalen
Ik zag dat iemand het in de comments zei op het artikel van Emmy. En toen werd ik natuurlijk nieuwsgierig.
Hopelijk snel een update hahaha
Zou Debbie zelf niet gezien hebben dat haar tepel te zien is op haar laatste insta story?
Een maat groter voor dat topje kan ook geen kwaad denk ik.
ah he, net te laat gekeken haha
Ik baalde ook hier
Ehm datzelfde geldt voor haar eigen teksten⦠zitten echt gewoon dingen met rode kringeltjes eronder in. Iets wat ik nooit zal begrijpen en waar ik ook nooit begrip voor zal hebben.