Beutyblogtopic XL #2

Ja! Dit deed me echt denken aan de oude filmpjes van haar.

1 like

Wow het valt me eigenlijk nog best wel mee dan :sob:

1 like

Die Diorbandjes, buiten dat ik ze niet mooi vind, zijn dus echt dingen waar ik een veel te lompe boerin voor ben in dagelijks leven. Ik zie me al met die kwastjes door de jam gaan, op de wc afvegen zodat ze in de pot hangen etc. Nope, te weinig verfijning hier aanwezig.

35 likes

Ik heb in verbazing Veraā€™s video bekeken. Voor die prijzen kun je toch veel mooiere items scoren? Maar goed, als dat haar smaak is moet ze het natuurlijk lekker kopenā€¦ Zou echter graag eens met haar willen winkelen om andere items bij haar aan te trekken!

Ben ook benieuwd wat jullie van deze aankoop vondenā€¦

6 likes

Niet mijn smaak maar ik wens haar veel plezier ermee

75 likes

Vera heeft een insta story gepost waarin ze in een auto zit en er staat bij: genoeg ruimte voor mij en mijn ego

2 likes

Los van dat ik ze zelf niet mooi vind en ook nooit zou kopen lijken ze me ook echt helemaal niet comfortabel :thinking:

6 likes

Het verbaasd me dat ze Ć¼berhaupt haar voeten in die kleine muiltjes krijgt. Mensen die wat zwaarder zijn hebben toch vaak bredere voeten en bij Dior denk ik aan ienieminie assepoester muiltjes

2 likes

Doe maar ff niet

1 like

What is een jā€™adior?!?!?!?

2 likes

Ahh ja wat een mooie tas ook :heart_eyes_cat:

HAHA love deze reactie. Het lijkt me beter nonchalant te doen dan meteen dingen als ā€œrot opā€ of een middelvinger te plaatsen. Ergens snap ik dr wel, ze krijgt immers heel wat shit over zich heen.

10 likes

Maar dit vind ik ook een prima en zelfs grappige reactie, haha. Als zij inderdaad zo veel geld daaraan wil uitgeven doet ze dat toch lekker. Vind ook de reactie van die Judith netjes, dus misschien helpt dat.

Nja netjes. Ik vind reacties zoals die van Judith vooral nutteloos. Wel even je negatieve mening laten weten en dan afsluiten ā€œzolang jij er maar blij mee bentā€. Ja maar als je dat nou Ć©cht dacht, dan zou je die comment toch niet plaatsen?

9 likes

Ja daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens :thinking:

1 like

Ze zegt toch ook dat alleen deze reactie van Judith nutteloos is? Toch niet dat Judith als persoon nutteloos is.

Ik dacht alleen maar ā€˜nee heā€™? Maar goed, zij moet erin lopen, dus good for her als ze dr blij mee is.

1 like

Vera is een youtuber, wat een publieke functie is. Daar kiest ze voor, het is haar beroep uit vrije wil. Op het moment dat je daarvoor kiest, vind ik dat je moet accepteren dat iedereen daar wat van kan vinden. Dat mag, en het uiten daarvan (bijvoorbeeld op dit forum) mag ook. Zo lang dat op een respectvolle manier gebeurd is daar niks mis mee.

Hou dat alsjeblieft in gedachten wanneer je hier reacties leest. Soms voelt het alsof de politiek correcte politie hier meedoet, terwijl het fijne van dit forum toch is dat je eerlijk kan zijn over wat je echt van iets vindt en daar open over kan discussiƫren.

Nogmaals: Vera, maar ook Massa, Cynth en alle andere beutybloggers/youtubers KIEZEN er voor om hun leven met het publiek te delen. Wees dan niet verbaasd over dat kijkers willen weten hoe het zit met hun aankomende zwangerschap, shopdrift of alcoholinname.
De lijn van wat besproken wordt fatsoenlijk is, weet ik ook niet, maar we hoeven elkaar niet zo te betuttelen de hele tijd.

17 likes

? Ik denk (oke hoop) dat je het niet zo bedoelt, maar hoe je comment nu is geformuleerd lijkt het min of meer alsof je van mening bent dat mensen met een kledingmaat groter dan M / 38 deze schoenen niet mogen kopen? Wellicht dat je je comment wat anders kunt formuleren.

Dat mensen elkaar aanspreken op reacties die ze stom vinden is niet ā€˜de politiek correcte politieā€™. Niemand beperkt je vrijheid van meningsuiting om lullige dingen te posten, maar je kan er wel gewoon om bekritiseerd worden. Dat is namelijk een discussie.

16 likes