zo werk je de perfectie-inflatie wel in de hand ja.
Hier nog een blauwvinger!
Ik blijf het ergens ook bizar vinden dat sommige bloggers zo beroemd zijn geworden terwijl het gevoel voor taal nul is.
kwestie van op juiste tijd op de juiste plek of toch andere factoren?
Mascha zou ook kunnen genieten van haar reis en avontuur i.p.v. dat gezeik over de RV/auto/cleanen. Zij pakken het zo debiel aan.
Ik heb alle stukjes daarover geskipt. Steeds zo langdradig vertellen hoe/wat/waar/wanneer ze met de auto en rv gaan doen… interesseert me echt geen bal haha
Dat restaurant tho… ADEMBENEMEND😍
Denk inderdaad vooral dat, ze hebben goed kunnen profiteren van het feit dat ze de eersten waren en iets speciaals doen. Maar hoe makkelijk je in die wereld succes maakt blijft bijzonder, tegelijkertijd: ik lees het zelf ook nog steeds.
ik zou ook echt leip worden van al dat oeee aaaaa murcaaaa
Ik had dat idee ook. Al eerder in de vlogs ook bij het uit eten gaan, iets van: ‘voor Hella moet er truffel op.’
Je moet wel weten wat t allemaal gekost heeft he?
Het kost duur!
Net als in een villa wonen met een opblaasjacuzzi in een wijk op stand!
Maar ze zijn verder heel gewoon en burny gebleven, lekker basic met de tent inclusief playdust op burning man, terwijl Hella alleen in haar luxe RV sliep a €4500 per week.
Ja life is a struggle…
Ik vind het echt schattig hoe Enzo reageert in zijn koffer vlog. Zeker omdat hij niet bekend is met alle dure merken, echt een goed voorbeeld.
Ik snap dat Hella en Gregor gewoon goede vrienden zijn, maar zag iemand onder de vlogs vragen of Mascha zich soms niet een beetje het buitenbeentje voelde en dat idee kreeg ik eerlijk gezegd ook wel een beetje af en toe? Kan niet echt uitleggen waarom, misschien omdat ze steeds achter hen liep als ze filmde en achterin de auto zat enzo
Ik dacht dat Hella een camper had, Hella daarmee ging roadtrippen en dat zij vooraf een stukje mee gingen. Maar ze zijn alleen maar met Hella? Vind het dan ook een beetje gek “dit heeft haar 5000 dollar gekost” als ze de hele tijd ool van dat ding profiteren (en alsnoggggg klagen dat hij niet binnen een uur schoon kan worden gemaakt).
Heeft Hella trouwens geen vriend meer of is hij gewoon niet mee?
Ik rook zelf, al 15 jaar. En verder eet ik gezond en doe ik aan beweging.
Ik rook omdat ik het lekker vind… ik weet dat het slecht is en ben ook bezig met afbouwen en binnenkort stoppen.
Maar buiten dat zorg ik voldoende voor mijn gezondheid
Nog ff een duit in het zakje.
Sorry?
Erg leuk altijd die botte reacties, zorgt ervoor dat ik maar stop met dit forum.
Ben er echt een beetje klaar mee zo
Je geeft een reactie op een bericht van twee dagen geleden, in een discussie die al voorbij is. Misschien niet zo netjes gezegd van @Banananana maar ik snap het wel.
Beetje lichtgeraakt dit.
Wat maakt het nou uit dat ze nog even iets wil reageren? Is er een regel dat dat binnen 24 uur moet? Heel onnodig om er zo op te reageren, @Banananana.
Het is maar 1 reactie, dan lees je er toch gewoon overheen.