Volgens het op maandag verschenen spon-artikel was de instalab naar woensdag verschoven, maar het is inmiddels donderdag en nog steeds geen instalab. Gaat weer lekker bij Serena.
Omg ik herkende dat hotel van Mascha nog gewoon in de vlog vandaag (Bel-Air in LA, van Christina Aguilera toen). Weet nog dat ik haar vlogs toen ZO ontzettend fantastisch leuk vond, maar toen was ze ook echt een van de weinige.
Gisteren zag ik Tat met een cameraploeg op de Grote Markt in Groningen. Ze was haar tekst aan het doornemen en ze zag er echt heel erg mooi uit. Welk programma doet zij nu?
Ik zat er ook al op te “wachten”, dat zijn zoon beetje nog de enige artikelen die ik lees op beautylab.
Ik weet niet hoe het heet, maar het is een programma waarbij ze een stad bezoeken en langs verschillende ‘‘hot-spots’’ gaan om daar wat over te vertellen.
Je moet overigens flink betalen om als hot-spot in zo’n programma te komen, dus het is allemaal hartstikke nep haha.
Echt? Wow. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat het zo’n soort programma was.
Haha, ik zat dus (op mijn mobiel) net echt enkele seconden verbaasd te kijken naar de witte kring die Vera onder die lippenstift had getekend… Is het haar hand ghehe
Ja! Het bedrijf waar ik werk is een keer benaderd voor dit programma, ze maken er natuurlijk een mooi verhaal van dat je heel veel mediawaarde krijgt en jouw bijdrage dus echt een goeie deal is. Maar ik vraag me af of je extra bezoekers krijgt door zo’n show.
Ik vind het wel een mooie foto!
In Vera’s nieuwe vlog heeft ze het over haar reacties onder haar video’s. Ze zegt dat ze minder bullshit tolereert en dat ze wat harder of sarcastischer reageert. Na een paar uur denkt ze wel, misschien had het wel anders gekund. Maar ze voelt zich nu ook rauwer (had Mascha toch gelijk?) en reageert wat eerlijker, maar misschien vindt ze dat ook wel asocialer.
Of haal even adem en tel tot 10. Vind het ook maar raar van Vera, past totaal niet bij haar (of iig niet bij hoe ze zich online profileert). Erg zonde
de amerika vlogs van shifra zijn hierbij een verademing, superleuk hoe ze dat met hun kindje doen!
Ja, aanrader inderdaad!
wanneer leer ik het nou, om dan niet te klikken… ik heb het ook. oh oh. en hoe vaak ze ook zegt dat het hilarisch is, het wordt het maar niet.
Ja inderdaad, die reacties zijn zo erg. Vind echt dat Fadim er zo goed mee omgaat, en tuurlijk is het logisch dat ze soms fel reageert. Kan Vera echt nog een voorbeeld aan nemen, als je ziet dat ze zo reageert om niks Ben enorm afgeknapt op Vera
Voor mij was het 1 van de redenen om te unsubscriben.
Ik vind het namelijk totaal niet professioneel staan om zo terug te reageren. Ik vind het erg jammer.
Ik denk dat Vera haar woede echt al een lange periode heeft opgekropt en de laatste opmerkingen de druppel waren die de emmer deed overlopen. Maar dat is geen excuus om zo te reageren, echt niet professioneel en wekt idd geen sympathie op. Denk dat het handig voor haar is om te kijken hoe ze assertief kan opstellen bij sommige comments zonder zich te verliezen in boosheid. Cynthia zou zo’n cursus misschien ook wel nodig hebben
Ja ze ziet er ook uit als een rauwe kipfilet dus kan er wel inkomen
Mee eens. Denk dat je niet moet onderschatten wat voor een impact dagelijks zoveel kritiek op letterlijk alles wat je zegt/doet/koopt heeft. Een paar keer kan iedereen wel relativeren maar dit is toch wel echt een ander niveau. Ook is het nou eenmaal zo dat negatieve opmerkingen vaak beter blijven hangen dan positieve. Of zij er voor kiezen door dit werk te doen is dan wel weer een andere discussie, maar ik kan me iig voorstellen dat het je niet onberoerd laat en het zijn ook maar gewoon mensen. Voor mij iig geen reden om iemand te ontvolgen.
Ik zeg wel vaker van dit soort dingen over hen, maar ik word sowieso ongemakkelijk van hun vriendschap, zo geforceerd allemaal