Je zou je kunnen afvragen of iets een toevoeging is aan de discussie?
Ik lees er ook gewoon overheen, maar ik snap ook wel dat mensen het echt mosterd na de maaltijd vinden. En zij mogen daar ook wat van zeggen.
Je zou je kunnen afvragen of iets een toevoeging is aan de discussie?
Ik lees er ook gewoon overheen, maar ik snap ook wel dat mensen het echt mosterd na de maaltijd vinden. En zij mogen daar ook wat van zeggen.
Tuurlijk mag dat en snap ik dat, maar kan ook iets vriendelijker
Het ligt er maar aan hoe je die van banana reactie interpreteert. Ik zelf had erom gelachen en vind het niet onaardig bedoeld. Het is ook soms maar hoe je dingen wil interpreteren.
Mascha moet zich echt zo vaak verdedigen in de comments, zoveel zijn er met: “Hella en gregor lijken net een stelletje” of “Je lijkt wel het buitenbeetje joh.” Best zielig.
Zucht… Ik was helemaal gestopt met dat stomme Vloggloss kijken, maar sinds Murricahhh kijk ik toch weer. Ik zou echt gestoord worden van zo’n luxepoes als Hella. En dat gemauw om die Range Rover. En het vele ‘‘Ohmygaaawd’’ en ‘‘Zoooo KJOETTTT!’’… Stop daarmee!!
Ja, waarom kijk ik dit nog. Geen idee
Ik vind het sowieso vreemd. En vraag me af hoe ze dat allemaal financieel geregeld hebben?
Hella heeft die RV geregeld en betaald maar zij hebben er echt wel veel gebruik van gemaakt. Betalen ze dan iets aan haar?
En dan bij het stuk dat hij nog gereinigd moet worden en dat ze daar op wachten zie je ook enkel de foefs en Hella niet meer?
En erna gaat Hella heel de road trip mee met hen? Lijkt me eigenlijk voor Hella beetje 5e wiel aan de wagen.
Daarnaast denk ik dat Hell massas (haha) veel geld heeft. Maar ze werkt er ook wel echt hard voor.
Volgens het op maandag verschenen spon-artikel was de instalab naar woensdag verschoven, maar het is inmiddels donderdag en nog steeds geen instalab. Gaat weer lekker bij Serena.
Omg ik herkende dat hotel van Mascha nog gewoon in de vlog vandaag (Bel-Air in LA, van Christina Aguilera toen). Weet nog dat ik haar vlogs toen ZO ontzettend fantastisch leuk vond, maar toen was ze ook echt een van de weinige.
Godver, door die vlogs van Mascha wil ik nu ook een roadtrip door Amerika.
Gisteren zag ik Tat met een cameraploeg op de Grote Markt in Groningen. Ze was haar tekst aan het doornemen en ze zag er echt heel erg mooi uit. Welk programma doet zij nu?
Ik zat er ook al op te “wachten”, dat zijn zoon beetje nog de enige artikelen die ik lees op beautylab.
Ik weet niet hoe het heet, maar het is een programma waarbij ze een stad bezoeken en langs verschillende ‘‘hot-spots’’ gaan om daar wat over te vertellen.
Je moet overigens flink betalen om als hot-spot in zo’n programma te komen, dus het is allemaal hartstikke nep haha.
Echt? Wow. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat het zo’n soort programma was.
Haha, ik zat dus (op mijn mobiel) net echt enkele seconden verbaasd te kijken naar de witte kring die Vera onder die lippenstift had getekend… Is het haar hand ghehe
Ja! Het bedrijf waar ik werk is een keer benaderd voor dit programma, ze maken er natuurlijk een mooi verhaal van dat je heel veel mediawaarde krijgt en jouw bijdrage dus echt een goeie deal is. Maar ik vraag me af of je extra bezoekers krijgt door zo’n show.
Ik vind het wel een mooie foto!
In Vera’s nieuwe vlog heeft ze het over haar reacties onder haar video’s. Ze zegt dat ze minder bullshit tolereert en dat ze wat harder of sarcastischer reageert. Na een paar uur denkt ze wel, misschien had het wel anders gekund. Maar ze voelt zich nu ook rauwer (had Mascha toch gelijk?) en reageert wat eerlijker, maar misschien vindt ze dat ook wel asocialer.
Of haal even adem en tel tot 10. Vind het ook maar raar van Vera, past totaal niet bij haar (of iig niet bij hoe ze zich online profileert). Erg zonde
de amerika vlogs van shifra zijn hierbij een verademing, superleuk hoe ze dat met hun kindje doen!
Ja, aanrader inderdaad!