wanneer leer ik het nou, om dan niet te klikken… ik heb het ook. oh oh. en hoe vaak ze ook zegt dat het hilarisch is, het wordt het maar niet.
Ja inderdaad, die reacties zijn zo erg. Vind echt dat Fadim er zo goed mee omgaat, en tuurlijk is het logisch dat ze soms fel reageert. Kan Vera echt nog een voorbeeld aan nemen, als je ziet dat ze zo reageert om niks Ben enorm afgeknapt op Vera
Voor mij was het 1 van de redenen om te unsubscriben.
Ik vind het namelijk totaal niet professioneel staan om zo terug te reageren. Ik vind het erg jammer.
Ik denk dat Vera haar woede echt al een lange periode heeft opgekropt en de laatste opmerkingen de druppel waren die de emmer deed overlopen. Maar dat is geen excuus om zo te reageren, echt niet professioneel en wekt idd geen sympathie op. Denk dat het handig voor haar is om te kijken hoe ze assertief kan opstellen bij sommige comments zonder zich te verliezen in boosheid. Cynthia zou zo’n cursus misschien ook wel nodig hebben
Ja ze ziet er ook uit als een rauwe kipfilet dus kan er wel inkomen
Mee eens. Denk dat je niet moet onderschatten wat voor een impact dagelijks zoveel kritiek op letterlijk alles wat je zegt/doet/koopt heeft. Een paar keer kan iedereen wel relativeren maar dit is toch wel echt een ander niveau. Ook is het nou eenmaal zo dat negatieve opmerkingen vaak beter blijven hangen dan positieve. Of zij er voor kiezen door dit werk te doen is dan wel weer een andere discussie, maar ik kan me iig voorstellen dat het je niet onberoerd laat en het zijn ook maar gewoon mensen. Voor mij iig geen reden om iemand te ontvolgen.
Ik zeg wel vaker van dit soort dingen over hen, maar ik word sowieso ongemakkelijk van hun vriendschap, zo geforceerd allemaal
Ik heb net de Amerika vlogs van Mascha gekeken en ik vond ze echt super leuk! Trouwens een impopulaire en misschien ook wel gemene mening (althans, dat idee heb ik) ik vind Hella helemaal niet echt dat perfecte poppetje zoals Mascha haar vaak noemt. Ik vind haar op de een of andere manier er altijd zo warrig en moe uit zien
Dat vind ik dus totaal niet, als je Hellas instagram ziet… wauw.
Dan zijn Mascha en Gregor echt net niet qua stijl dan.
Hella ziet er nog zelfs goed uit in een vuilniszak gekleed bij wijze van spreken.
Waarom zou zij er zelfs in een vuilniszak nog goed uit zien? Serieuze vraag!
Blijkbaar heeft ons Sereen echt andere dagen in een week dan wij. Instalab doorgeschoven naar woensdag. Woensdag niks. Tot op heden nog steeds niks behalve weeeer een spon artikel
Ook niet de eerste keer dit. Je zou toch denken als ze echt dat weekoverzicht al af had (wat ik sowieso betwijfel) je het maar in hoeft te plannen en het vanzelf geupload wordt op een bepaalde dag? Zoveel mensen die het wel kunnen en bij haar gaat het zooo vaak mis. Maar als er spon geupload moet worden dan kan plots alles en moet alled wijken. Grapjas.
Dat weekoverzicht kan echt nooit meer dan een half uurtje werk zijn als je die hele week al foto’s hebt gemaakt.
haha ik volg serena al zoooo lang niet meer. Gebruiken jullie allemaal trouwens nog Bloglovin of bezoeken jullie blogs apart? of kijken jullie op instagram oid voor nieuwe updates?
Ik kijk om de dag ofzo op bloglovin, maar klik bijna nooit meer iets aan, meestal alleen weekoverzichten.
Het gaat me ook niet om de kleding die ze aan heeft hè
Ja daarom. Lijkt me niet zo moeilijk om dat ff ergens tussenin te doen. Mja ze doet de verspon naam eer aan
Love je woede ook, in die post hierboven
Haha nu lijkt het net of ik het persoonlijk opvat maar het irriteert me gewoon dat sommige bloggers zo laks omgaan met hun volgers maar wel ondertussen dik cashen en spon binnenharken terwijl er mensen zijn die knetterhard werken en amper wat terug krijgen
@Treacherous ik kijk meestal de weekoverzichten en dan klik ik af en toe door de week nog eens een blog aan om te kijken of er wat opstaat. Of via fb.
Bloglovin heb ik niet.
Maar echt he lifehack van de eeuw
Kun je die lifehacks hier neerzetten? Echt geen zin om die video aan te klikken (zo te horen mis ook niks).