Je snapt het niet. De hack is dat ze de Colgate Max White Expert Complete gebruikt, die bevat namelijk waterstofperoxide en dat wordt ook bij een kliniek gebruikt als je je tanden laat bleken.
Nou zie je 1weekoverzicht heb je ze allemaal gezien: lunchen, afspraak in amsterdam, gezichtsbehandeling, uiteten, nog even werken (lees: mail openen) en ach de week is weer voorbij, tot volgende week! Een lekkere drukke week met veel afspraken. Super veel zin in!
Het is allemaal zo oppervlakkig. Waarom zou dit interessant zijn?
saai vooral. Maar al die ego’s zitten enig zelfinzicht aardig in de weg.
Serena ziet er de laatste tijd hard verouderd / vermoeid uit. Naast dat ze al vaak slonzig eruitzag sinds haar relatie met Gorgomel.
Ik snap wel wat ze bedoelt. Hella is gewoon heel verzorgd; mooie make up, verzorgde nagels, haren goed geföhnd, goeie styling etc. Dan maakt het al bijna niet meer wat je aanhebt, ik gok dat Hella van een vuilniszak zelfs nog iets moois kan maken.
Dat gevoel heb ik bij Manon ook altijd, ik zou echt willen dat ik mezelf elke dag moeite zou kunnen doen er zo verzorgd en flatteus uit te kunnen zien.
haha dit zijn echt allemaal van die tips die vroeger in de Girlz! en Fancy stonden
Denk dat ze de eerste beste CosmoGirl erbij heeft gepakt om dit artikel in elkaar te flansen. Gok dat ze binnen 2 minuutjes klaar was.
Edit; had @Yucca haar bericht nog niet gezien hahaha,
Debbie doet er ook alles aan om die kokosnoten van d’r te showen zeg.
Dat kan toch ook nooit lekker zitten?!?
Deb heeft een strakker lijf dan ik. Maar goed, ik sport dan ook niet. Of is al die huid gewoon strak getrokken over die boobies heen?
The lifehack van tandenpoetsen met merk X, is dat Serena’s portemonnee hierdoor gevuld wordt.
Ik vind dit zo ordinair
Damn Mascha heeft gewoon weer een joggingsbroek enz gekocht om in te vliegen.
Correctie en ja haar huid is dus strakgetrokken.
Vorige week stond ze make-uploos met een blikje Red Bull op de IJhallen. Ik herkende haar alleen aan haar stem.
Ik denk dat ik ergere houdoe-armen heb dan Deb. Huilon dit.
Mijn #1 ergernis in beutyblogland: massa en foef die altijd als ze businessclass gaan vliegen dat gekke stemmetje en kop opzetten.
En ook die caption eronder. “Trust me, over een paar jaar hangt zijn kunst door heel Nederland!”. Is goed Mas