Hahaha jeetje niks nieuws dus. Wat een fantastische lifehacks!!1!
Hahah love it!
Omg Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze zegt: mensen die mij al jaren volgen, weten dat ik ontzettend fan ben van …
Hahaha jeetje niks nieuws dus. Wat een fantastische lifehacks!!1!
Hahah love it!
Omg Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze zegt: mensen die mij al jaren volgen, weten dat ik ontzettend fan ben van …
Go big or go home
Ik vind zoveel raar aan deze post. Met name de tekst eigenlijk. “Playa butt”??? Dus als je met je kont op de playa staat heet het ineens zo? Dus als ik op de Dam sta is het een Dam butt?? I don’t get it
En dan: “de combinatie katten en billen is mijn favoriet” net alsof dit een heel normale combi is die je overal ziet en ze daarom meteen fan was van deze kunstenaar.
Tenslotte: een buttfoto maken ter herinnering aan burning man. Meestal maken mensen dan een leuke selfie oid bij mooi uitzicht, maar ok
“Ik tagde mijn man” vind ik nog wel het vreemdste stukje
Ik zie de kat niet?
Maar… maar dit is toch gewoon zo’n canvas van een site waar je je eigen foto kan laten pop-arten? Wat een hoogstaand kunst weer.
Thanks.
Zou willen dat ik het niet gevraagd had maar daar is het nu te laat voor
poes en billen
Dit wilde ik ook net posten. Wat the fuck? Dat hang je toch niet in je woonkamer?
Net als je denkt dat het niet erger kan.
Ze heeft ook een heel eerbetoon en turtulio over how to get the perfect ass op instagram bij de vastgepinde stories/hoogtepunten/hoe heet dit?
Onder de naam “”
Dusja ergens verbaast me dit niks. Lekker rauw
Gods wat lelijk.
Wat een verschrikkelijk lelijk ding is dat zeg.
Poep-art
Wel iets geschikter dan foef art
O god, kan niet wachten op de vlog waar weer een shitload aan verantwoording komt voor dit schilderij
Jullie reacties op massa, keep them comming
Nu nog een painting van Foef met zijn Kim Kardashian butt ernaast en het is compleet.
Wellicht kan artist Manies/Siem het wel voor ze schilderen.