Beutyblogtopic XL #2

Hmm ik vind t nergens op slaan dat haar kont alleen een schilderij mag zijn als ie door t sporten een transformatie heeft ondergaan. Ik vind t ook helemaal niks hoor, maar vind t wel nice dat ze gewoon trots is op dr kont zoals ie is.

37 likes

Dat vond zij ook. Aaaaaaaltijd al!!!

Een combinatie hoeft toch niet logisch te zijn om hem leuk te vinden? Ik noem een karamel-zeezout.
Als iemand zegt ā€œik vind de combinatie paprika en chips zo leukā€ denk je toch uh ja net zo als iedereen boeie?

1 like

En alsof ze zo belangrijk is dat mensen haar instagram bekijken tijdens het werken? Als ik werk, dan werk ik en dan heb ik echt geen tijd om te internetten en al helemaal geen tijd en zin in haar instagram.

5 likes

Wat ben jij een zure kantoortrut

13 likes

Ik werk niet eens op een kantoor :wink:

1 like

Nou dƔƔr zou ik wel kunst van willen zien

1 like

ongekend hoor, voor elke terugvlucht een nieuwe chill outfit aanschaffen. ā€˜jullie kennen me’

8 likes

Heeft Gregor na zijn haartransplantatie wel haar aan de voorkant maar alsnog een grote kale plek op de bovenkant van zijn hoofd? :astonished: Of groeit dat nog aan?

3 likes

Buttgloss

1 like

Hahaha ik moet hier echt om lachen en het zo typisch mascha om er weer belangrijker over te doen dan nodig. Maar volgens mij postte ze hem wel doordeweeks? Ik weet niet precies hoe de vlogs nu lopen maar volgens mij nog niet een week achter?

Maar sowieso ik zie de meeste fitgurls die ik volg bloter op de foto dan mascha nu met haar naaktshoot. Ik vind het heel leuk/stoer van haar hoor, want klaarblijkelijk wil ze dit allang maar dan dat rare gedoe erover. Post gewoon. Klaar.

2 likes

Nee, zijn lichaam blijft gewoon ā€˜doorkalen’. Vaak begint hrt met van die inhammen en uiteindelijk heb je alleen nog zo’n randje bij je oren als je er veeel last van hebt.
Bij Foefmans hebben ze alleen z’n kale delen bedekt maar zijn lichaam kaalt gewoon door richting z’n achterhoofd. Dat kan hij opnieuw laten transplanteren maar het zal niet spontaan uit zichzelf terug groeien.

5 likes

Haha net zo’n baby die te lang op een kant heeft gelegen

8 likes

Het gaat goed met de hernia van Grekko, zie ik.

33 likes

Volgens mij was er ergens in een van de amerika vlogs een discussie tussen massa en grekko, waarbij hij haar nog echt vroeg van ā€œIs het al meer geworden daar?ā€. Dus ze zijn wel echt bezig met dat stukje haar, alsof ze die voortgang volgen? Maar snap dan niet waarom alleen dat stuk dan langzamer groeit tho haha

Misschien moet hij nog wel een meer terug om het op te laten vullen, heb geen idee hoe dat zit in dat wereldje.

Jaa zou ook kunnen! Laatst kwam er weer een video online over volgens mij, misschien dat die meer duidelijkheid biedt. Alleen had echt geen zin in een filmpje waar de spon weer vanaf druipt

1 like

ja je hebt eigenlijk wel gelijk. vraag me alleen af hoe zijn proces dan verder werkt, of dat dit het is

Assfloss

2 likes

No dear!
Dat is alleen met een string het geval.