Beutyblogtopic XL #2

vind gewoon dat er vaak gebitcht wordt.
Snap ik ook wel… online is het makkelijker om wat negatiefs te zeggen dan in RL. Maar opmerkingen komen altijd hard aan, of het nou online of offline is.

2 likes
  • Wel grappig, maar nu back to beuty
  • Niet grappig, maar nu back to beuty
  • Zeik niet zo, back to beuty

0 stemmers

1 like

Haha nee als reactie op je berichtje. Iedereen die even wilt melden of het wel of niet grappig is.

1 like

ANYHOW

Mascha video is wel leuk bedoeld maar ik vind dat zij zich iets te veel ‘moeder der YouTubers’ voelt. Dat hele voorspellen hoe dingen zullen lopen… Ik weet niet. Zij voorspelt altijd iets als het al lang in gang gezet is

29 likes

Vera weet niet welke kleuren haar staan of heeft daar gewoon schijt aan. Zelfde geldt namelijk voor haar haar en make-up. Wat @anon31745129 zegt dus.

5 likes

Mascha was volgens mij de pestbitch van de school. Kan ze wel zeggen dat ze dat niet was en dat ze just gepest werd. Maar de foto’s van toen en haar oude blog komen zo ontzettend overeen met het gedrag van degene die mijn middelbare schooltijd verpest hebben.

Mwah aan haar memorabele rol in Fashion Chicks te zien leek het me niet heel geloofwaardig dat zij een bitch was.

3 likes

Nee maar als het gebeurt was het áltijd al haar favoriet, al jaaaren!

Dit is nogal projectie? Hoe kunnen iemands foto’s overkomen als een Pester?

7 likes

Precies dit. Echt een gave dat ze nog mensen om zich heen kan hebben die dit helemaal prima vinden.

Ik heb de foto niet gezien, maar ik ben wel benieuwd hoe iedereen zou reageren als het een foto van Mascha was geweest.

Sanne is niet echt geliefder dan Mascha. Of bedoel je dat niet?

Wees sterk

Ik heb een nieuwe favo: Karima McKimmie. Gewoon leuke make-up filmpjes ipv vlogs over onboeiende levens.

4 likes

als je dat al gezeik noemt haha, het lijkt af en toe alsof we hier in een bubbel zitten joh < dit is niet naar/over jou perse gericht
maar ik zal > :no_mouth: .verder zonder gezeik

4 likes

Ik zeg toch niet alleen de foto’s? Maar ook hoe ze schreef op haar oude blog

Foto’s en combinatie van hoe en wat ze allemaal schreef op haar oude blog he. Niet alleen foto’s.

Zit ik rustig mijn boekje te lezen, kom ik ineens de krabbenmand tegen. Wordt hier alleen niet specifiek op vrouwen geprojecteerd maar gezien de inhoud van het boek (het is you are a badass) denk ik wel dat Martine het hier vandaan heeft. Veel van hun andere wijsheden van de laatste tijd staan hier ook in.

22 likes

Zeker te zure wijntjes gedronken op de wijncursus.

1 like

Volgens mij was ze helemaal niet zo populair vroeger… ik vind haar ook geen pester eerlijk gezegd. Eerder een rustig verlegen meisje

1 like