Beutyblogtopic XL #2

ik vind het wel lachen maar dan niet voor in je woonkamer. Eerder kantoor ofzo, niet zo in your face hallo dit is mijn kont welkom

3 likes

Wauw. Een herinnering aan BM via een “schilderij” van je white girl butt? Ik had het nog een klein beetje meer begrepen als haar kont een transformatie was ondergaan door het sporten… Maar nog steeds; gewoon een kont. Niets bijzonders. Dit is echt next level raar.

2 likes

Greggies rukbunker zeker

9 likes

Sexy witte onderbroek ook.

1 like

Ik wil graag de originele foto zien.

8 likes

Jaaaaaa wat was dat ook alweer

1 like

Hier had ze een tof schilderij van laten moeten maken niet van haar achterste.

69 likes

Ik word er ook een beetje misselijk van

2 likes

Ik ben een beetje dronken maar dit bericht vind ik mega onsamenhangend maar het wordt als heel normaal gepresenteerd? De combinatie billen en katten? Huuu? Dus toen maakte ik een buttfoto ter inspiratie? Leuk aandenken? ik mis echt 5 stappen dit is superraar wtf. Ik vind dat ik een heel verdienstelijke bil heb maar er een foto van maken als inspiratie en die icm katten in m’n huis hangen? HUUUUUUU syntax error. Waarom is dit kunst? Is dit kunst? Zoveel vragen zo weinig inhoud.EN DAN ALLES GEWOON SUPERCASUAL BRENGEN ALSOF IK DE DEBIEL BEN DAT IK DE FUCKING LINK IN ZN GEHEEL MIS.

59 likes

Denk dat ze die grens wel zien, maar dat ze al jaren zo’n a-sexy beeld heeft dat ze behoefte krijgt te bewijzen dat ze ook echt wel stout is. Snap ik wel; mijn vriendinnen zeiden een keer dat ze mij zo keurig vonden dat ze zich niet konden voorstellen dat ik seks had. Als het hele land zoiets van mij zou denken zou ik ook de behoefte krijgen te bewijzen dat ik echt wel een andere kant heb.

2 likes

Trouw met me

3 likes

Ik vind zon schilderij wel heel mooi :face_with_hand_over_mouth:
Snap alleen niet hoe dit dan speciaal Massa’s butt is

2 likes

Hmm ik vind t nergens op slaan dat haar kont alleen een schilderij mag zijn als ie door t sporten een transformatie heeft ondergaan. Ik vind t ook helemaal niks hoor, maar vind t wel nice dat ze gewoon trots is op dr kont zoals ie is.

37 likes

Dat vond zij ook. Aaaaaaaltijd al!!!

Een combinatie hoeft toch niet logisch te zijn om hem leuk te vinden? Ik noem een karamel-zeezout.
Als iemand zegt “ik vind de combinatie paprika en chips zo leuk” denk je toch uh ja net zo als iedereen boeie?

1 like

En alsof ze zo belangrijk is dat mensen haar instagram bekijken tijdens het werken? Als ik werk, dan werk ik en dan heb ik echt geen tijd om te internetten en al helemaal geen tijd en zin in haar instagram.

5 likes

Wat ben jij een zure kantoortrut

13 likes

Ik werk niet eens op een kantoor :wink:

1 like

Nou dáár zou ik wel kunst van willen zien

1 like

ongekend hoor, voor elke terugvlucht een nieuwe chill outfit aanschaffen. ‘jullie kennen me’

8 likes