Heeft Gregor na zijn haartransplantatie wel haar aan de voorkant maar alsnog een grote kale plek op de bovenkant van zijn hoofd? Of groeit dat nog aan?
Buttgloss
Hahaha ik moet hier echt om lachen en het zo typisch mascha om er weer belangrijker over te doen dan nodig. Maar volgens mij postte ze hem wel doordeweeks? Ik weet niet precies hoe de vlogs nu lopen maar volgens mij nog niet een week achter?
Maar sowieso ik zie de meeste fitgurls die ik volg bloter op de foto dan mascha nu met haar naaktshoot. Ik vind het heel leuk/stoer van haar hoor, want klaarblijkelijk wil ze dit allang maar dan dat rare gedoe erover. Post gewoon. Klaar.
Nee, zijn lichaam blijft gewoon âdoorkalenâ. Vaak begint hrt met van die inhammen en uiteindelijk heb je alleen nog zoân randje bij je oren als je er veeel last van hebt.
Bij Foefmans hebben ze alleen zân kale delen bedekt maar zijn lichaam kaalt gewoon door richting zân achterhoofd. Dat kan hij opnieuw laten transplanteren maar het zal niet spontaan uit zichzelf terug groeien.
Haha net zoân baby die te lang op een kant heeft gelegen
Het gaat goed met de hernia van Grekko, zie ik.
Volgens mij was er ergens in een van de amerika vlogs een discussie tussen massa en grekko, waarbij hij haar nog echt vroeg van âIs het al meer geworden daar?â. Dus ze zijn wel echt bezig met dat stukje haar, alsof ze die voortgang volgen? Maar snap dan niet waarom alleen dat stuk dan langzamer groeit tho haha
Misschien moet hij nog wel een meer terug om het op te laten vullen, heb geen idee hoe dat zit in dat wereldje.
Jaa zou ook kunnen! Laatst kwam er weer een video online over volgens mij, misschien dat die meer duidelijkheid biedt. Alleen had echt geen zin in een filmpje waar de spon weer vanaf druipt
ja je hebt eigenlijk wel gelijk. vraag me alleen af hoe zijn proces dan verder werkt, of dat dit het is
Assfloss
No dear!
Dat is alleen met een string het geval.
Men die burning man video van massa. Ten eerste: wat een mega rommelige video, krijg er hoofdpijn van. Ten tweede: wat een plastic neon teringzooi is burning man, hoe durven mensen daar verheven over te doen.
Ik ben de video maar eens gaan kijken
heb wel een beter/breder beeld gekregen over hoe het er daar aan toe gaat, buiten alle fotoâs om. de activiteiten vooral. ik zie wel iets meer van wat de âbedoelingâ is van BM, maar ik blijf er ook echt bij: zien en gezien worden.
jammur
âHoe sta ik zo mooi mogelijk en burny op instagramâ
Ik heb er ook wel een beter beeld bij! Voor mijn gevoel is het net als een week festival zoals Sziget maar dan gigantisch groot, met kunst, iets voor elkaar betekenen en gekke outfits. Daar loop je ook van stage naar stage en kijk je wat je leuk vind om naar toe te gaan.
En zand, heel veel zand.
Niet dat ik nu ineens de behoefte heb om wel te gaan. Dat absoluut niet.
Heb je niet per ongeluk een video uit 2011 gekeken?
Ik zou trouwens ook best een schilderij van een kont in mijn huis hangen hoor maar ik vind dit niet zoân mooi schilderij. Het is imo niet origineel of bijzonder of zo. Maar goed ik ben dan ook geen echte kunstkenner zoals de Foefs.
Vrienden van mij hebben een foto van zichzelf, naakt, artistiek, met tieten in beeld, in de woonkamer hangen. Nogal afleidend.