Beutyblogtopic XL #2

Je doet je titel wel eer aan :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zijn er al reacties verwijderd? Ik zie er maar een paar, waarvan inderdaad wel twee of drie negatieve, maar nog niet echt fittie. Ik mis de drama haha

Ik ging voor de grap eens kijken. Werd gek van de advertenties. Dus ik kijk vanavond wel MET Adblock.

1 like

Wil de buurvrouw van Lip zich melden in de comments?

32 likes

Omg ik dacht dat je dit voor de grap zelf had getypt maar dit komt SERIEUS VAN CYNTHIA??

Die meid heeft last van waanvoorstellingen.

13 likes

Hahaha ik zie hem wel geloof ik, ben jij L?

1 like

Ja de dutch beauty bloggers ofzo?

3 likes

hahaha goud

2 likes

… en dat allemaal om shampoo te verkopen :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

19 likes

Wait, what. Keurt zij alle comments goed voordat ze geplaatst worden?

“Dutch Beauty Bloggers is een Nederlandse vakbeweging voor professionele beautybloggers. Deze bestaat sinds 2010 en is opgericht door drie bloggers. Na jaren werkzaam te zijn geweest in dit vak kregen we regelmatig van PR-bureaus te horen dat ze door ‘de bomen het bos niet meer zagen’. Wij besloten daarom een vakbeweging op te richten.

Op deze website kan je kijken welke Nederlandse beauty bloggers zijn aangesloten bij DBB, je kan de voorwaarden bekijken, je aanmelden en de Dutch Beauty Bloggers Blog lezen.

“leden van DBB moeten voorzien zijn van een eigen (Nederlandse) domeinnaam, alsmede als journalist, tekstschrijver of beheerder van een website zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Aspirant-leden hoeven nog niet aan deze voorwaarde te voldoen.”

http://www.ohfashion.nl/dutch-beauty-bloggers/

1 like

Nee, was snel weer over haha

1 like

Nou ja op zich is dit natuurlijk niet seksistisch als je met een bron kan aantonen dat vrouwen echt zo bekend staan. Dan is het gewoon een feit noemen. Maar goed ik denk dat ik te veel verwacht.

Ene Nancy in de comments is het niet eens met de opmerking over seksisme:
“Cynthia daagt je uit, om aan de slag te gaan om vrouwen om je heen te laten stralen”
Nee Nancy, Cynthia heeft een zakelijke afspraak met een sjampoomerk gemaakt om voor een zak geld een schijnheilig lulverhaal te tikken voor vrouwtjes. Zodat datzelfde sjampoomerk nog meer geld kan verdienen aan die vrouwtjes. Jek.

53 likes

EXACTAMUNDO

9 likes

is Fonziaans

2 likes

Mocht je nog twijfelen om je in te schrijven voor een Structuurjunkie Masterclass, hieronder alvast die ene gouden tip: gewoon tegen jezelf zeggen dat je gestructureerd bent. Als je het vaak genoeg hehaalD ben je het ook!

image

8 likes

In de vlog van vandaag, Mascha is eigenlijk gewoon aan het trainer voor de nederlandse versie van ksi vs logan paul.

1 like

Wel want Cynthia zegt het toch. Omg.:yum:

1 like

Maar ik word ook echt moe van dat vrouwen onder elkaar gezanik. Wat, mogen we dan wel oneindig te bitch uithangen tegen mannen? Kan je niet beter selectief zijn over tegen wie je aardig bent op basis van of zij aardig zijn ipv op basis van geslacht?

13 likes