Mas benoemd in de vlog van vandaag dat ze nog steeds plannen heeft om naar Amsterdam te verhuizen en dat ze binnenkort gaan kijken tijdens openhuizendag. Hoe lang wonen ze nu ongeveer in die bunker?
Ze zijn net vorige week voor t laatst met de auto op en neer gereden met 1 verhuisdoos erin
Ik vind wel dat Mascha er goed uit ziet hoor. Haar buik is echt mega plat. #jaloers
Ze heeft er wel een sportlegging half overheen getrokken, dan is elke buik plat hoor!
huh?
Haha ja dat ligt aan jou want zo bedoel ik het helemaal niet.
Nou mijne niet hoor! Zelfs als ik dunner ben is mijn buik meer ‘blubber’
Ik zei het overigens omdat mensen hier zeiden dat het leek alsof die PT niks uithaalde maar denk het dus wel?
Wow serieus is dat al 2.5 jaar geleden??? Voor mijn gevoel wonen ze er net een jaartje ofzo
1.5 jaar dan toch?
Ik hoop dat sinterspon Massa dit jaar een camera stabilizer cadeau spont want ondanks dat ze al zo lang filmt lijken de beelden toch echt alsof ze Parkinson heeft. Niet te doen dit.
ging hier laatst zo stuk om hahaha, was iemand die dit ook zei in een comment. Werd volledig afgesnauwd door een van haar minions met “laat haar lekker enthousiast zijn ja!!!”
April 2016… 2.5 jaar dan toch?
Oja je hebt gelijk, ging even fout in mijn hoofd
Note to self, stoppen met Vloggloss na de Murrica vlogs.
Massa vertelt in de auto dat ze zo weinig geshopt heeft in Amerika. Ja nee behalve dan dit dit en dit (noemt vervolgens een hele lijst op).
Later weet ze niet wat ze aan moet trekken. Trekt ze drie verschillende jurkjes aan maar die vindt ze allemaal te kort. Waarom heb je ze dan gekocht??
Later als heeft ze zicht opgemaakt: ‘Ja jullie kennen me. Als ik op vakantie ben draag ik of helemaal geen make up, of een beetje, of super glam.’
geen make up, of een beetje, of super glam
hahaha whut, wat blijft er dan nog over
Haar buikje is wel meer zichtbaar van de zijkant hoor! Dat zie je niet in de vlog, plus de sportlegging doet veel. Nu nog een goede sportbeha. Kan Shockabsorber haar eens sponsoren alsjeblieft
Wij vrouwen staan bekend als bitches die elkaar wanneer ze maar kunnen neerhalen.
Goedemorgen Cynthia!
Tips om dit niet te zijn? Geef je vriendin een PLANNER.
Toen jaren geleden een goede vriendin van mij begon met beautybloggen, zei een andere vriendin ‘Kijk nou, ze doet je gewoon na. Je moet uitkijken dat je niet al je geheimen met haar deelt.’ Ik vond het juist enorm leuk dat zij besloot te doen waar ze blij van werd en ik heb haar gewoon geholpen met dingen waar ze tegenaan liep.
Tenzij je je haar rood verft. Want girlfriend, dan heb je een probleem.
Nou inderdaad, ik wil best geloven dat Cynthia veel veranderd is en er tegenwoordig anders over denkt, maar vroeger was ze echt niet zo van het delen en iedereen mag er zijn.
Dat met Willemijn ging ook niet alleen over haar kapsel, maar daarvoor liet Cynthia ook steeds berichten achter op LLG omdat ze vond dat Willemijn haar nadeed.
Ja, oude koeien, maar doe je dan ook niet beter voor dan je was in zo’n artikel. Stuk schijnheil.
Ja en ze had toch ook gezegd dat je niet moest verwachten dat je de grootste kon worden, want Mascha en zij hadden al veel ervaring of zoiets.