Ja lullig dat duizenden mensen er getuige van waren.
Haha meteen al fittie in de comments.
screenshots? anyone? live verslag dan?
Wat? Gun je Cynthia geen clicks? Wij vrouwen moeten elkaar steunen en laten stralen. Jij bent zeker zo’n bitch die andere vrouwen onderuit haalt?
Wauw doet ze nou echt alsof een normaal mens zijn een gigantische, nobele verdienste is?
Oh ja 't is Cynth natuurlijk, da’s haar handelsmerk.
Omg ik heb het artikel gelezen en het is echt de definitie van humblebrag.
wat zegt ze over wat je moet doen als een collega ook een beauty event organiseert? hoe moet je daar mee omgaan?
Hoezo? Een goede sportbeha sport nu eenmaal veel fijner. Zeker nu ze gaat boksen, dan wil je ze helemaal niet los in het hok hebben.
Waarom niet? Ze is geen bedreiging voor me, en mocht ze wel ‘concurrentie’ worden, dan doet ze blijkbaar gewoon iets heel erg goed. Mijn intentie is altijd: laten we elkaar helpen. Het is léuk om kennis met elkaar te delen, elkaar te helpen, elkaar iets te leren en een ander op die manier een opstapje te geven of te inspireren. Ik vind het zelf ook altijd heel prettig als iemand mij iets leert of ergens bij helpt.
Je doet je titel wel eer aan
Zijn er al reacties verwijderd? Ik zie er maar een paar, waarvan inderdaad wel twee of drie negatieve, maar nog niet echt fittie. Ik mis de drama haha
Het is het blog van Cynthia hè. Dan moet je je verwachtingen van fittie uiteraard een beetje bijstellen.
Ik ging voor de grap eens kijken. Werd gek van de advertenties. Dus ik kijk vanavond wel MET Adblock.
Wil de buurvrouw van Lip zich melden in de comments?
Omg ik dacht dat je dit voor de grap zelf had getypt maar dit komt SERIEUS VAN CYNTHIA??
Die meid heeft last van waanvoorstellingen.
Hahaha ik zie hem wel geloof ik, ben jij L?
Ik zat laatst naar een aflevering van Bake Off Vlaanderen te kijken. Een van de kandidaten dacht dat ze alles prima voor elkaar had en wou haar mede kandidaat die iets kwam vragen niet verder helpen. ‘Sorry, maar dat ga ik nu eens echt niet delen zie!’. Dan vroeg ik me toch ook even af waar we mee bezig zijn.
Oh Irene-uit-de-comments… Met een WEDSTRIJD misschien?
Ja de dutch beauty bloggers ofzo?
hahaha goud