Beutyblogtopic XL #2

Ik zag laatst ergens voorbij komen dat die Nessim een bokswedstrijd deed tegen een andere (mij onbekende) youtuber. Zou Mas ook zo’n wedstrijd gaan doen dat ze daarom aan het trainen is? :scream: Tegen Lip??

17 likes

Lijkt me wel geniaal.

19 likes

Ah ja dat ben ik zeker met je eens. Ik doel ook meer op het zwart-witte “vrouwen boven mannen alleen omdat ze vrouw zijn”. Maar heb het artikel niet eens gelezen dus kan beter stil zijn nu.:zipper_mouth_face:

1 like

Eens, maar “groot” is ook maar relatief. Bijvoorbeeld Monica, die pas veel korter op YouTube zit, heeft nu al 502k abonnees waar Mascha er (in totaal) 932k heeft na 10 (?) jaar. Denk dat Mascha niet erg snel meer stijgt en het echt moet hebben van de basis die ze ooit gelegd heeft

1 like

Hahaha Mascha die loopt te klagen dat ze “ver weg” woont van de supermarkt… en het volgens google slechts 7 minuten fietsen is :joy:. Je kunt ook gewoon toegeven dat je lui bent toch?

26 likes

Haha en dan komen we aanzetten met de Nederlandse alliantie van zure kantoortrutten. :rofl:

1 like

Of Aranka?

Ik vind dat artikel van Cynthia echt een gevalletje de bal ligt voor het doel maar je trapt hem er niet in. Maar voor haar gaat het niet om een fysiek doel alleen een spondoel.

Ieder adres waar ik gewoond heb was op loopafstand van een supermarkt. Ik zou het ook als ‘ver’ ervaren als ik nu 7 minuten zou moeten fietsen voor de dichtstbijzijnde supermarkt…

15 likes

Haha ik woonde er ook boven en nu 2 minuten fietsen vind ik al ver :joy: #jaikbenlui

3 likes

Ik woon op nog geen 5 minuten lopen van 2 supermarkten, maar laat alsnog vaak wat bezorgen door Picnic :joy:

4 likes

Serieus? Wauw. Wauw.

1 like

Moest gelijk aan Cynthia denken

63 likes

Waarom gaat Mascha speciaal naar Schiedam om te boksen? Je kan ook gewoon hier in DH boksen? En ze gaat ook nog even casual ‘‘even een bokswedstrijd kijken’’ hoor, uhuuuuuuu. Sinds wanneer

6 likes

Samenwerking tussen Cynth en Angel?

12 likes

uhm zij is echt al jaren enorm fan van boksen hoor, zij heeft destijds nog voorspeld dat Ali een hele bekende ging worden

78 likes

Deze fittie heb ik gemist. Kan iemand me bijpraten?

1 like

Ja dat is waar. Maar daar heeft ze al wel meerdere keren van gezegd dat ze dat heel dom van zichzelf vond en dat ze zich ervoor schaamt.
Ik geloof ook echt wel dat ze dat niet meer vindt, en zich nu niet meer zo zou gedragen als toen, maar het zou inderdaad een stuk integerder zijn geweest als ze het had aangepakt op de manier die jij voorstelt. Al mag dat misschien niet omdat het een sponartikel is, maar zichzelf zo als voorbeeld nemen in dit verhaal pakt echt niet goed uit.

Vera heeft een video gemaakt waarin ze alle pakketjes openmaakt die ze afgelopen 2 weken heeft binnen gekregen. Zit echt met open mond te kijken, zo-veel-spullen!

Ja ik ben jaloers.

4 likes

Wooow ben ik dit :joy: Heerlijk

5 likes