Beutyblogtopic XL #2

Ik zag trouwens de insta van Anna Nooshin en ik denk dat alle persreisjes waar vroegah Mas, Cynth & co naar toe gingen nu voor Anna, Claire, Lizzy & co zijn.

11 likes

Haha ja! Had je foto onherkenbaar gemaakt maar zie nu je profielfoto :crazy_face:

2 likes

Leest ook wel als iets wat ik geschreven heb :joy:

Mis die tijd dat er nog beauty content werd gedeeld en iedereen minimaal 2 88 palettes had

5 likes

Rocket power

1 like

Is Mas niet voor een spon aan het trainen? Waarom zou ze anders ineens 5x in de week gaan sporten…

1 like

By aranka is tegenwoordig ook elke week op spon reis.

3 likes

Toch even een keer reageren: wat een verschrikkelijk slecht artikel??

2 likes

misschien komt ze aan met een sportkledinglijn a la gymshark voor de bootygains?

Ik ben de Murica vlogs nog aan het bekijken en
die reis moet toch op z’n minst €10 000 gekost (per persoon?) hebben?
En dan reken ik waarschijnlijk nog veel te weinig.

Iemand een realistisch idee van de kostprijs?
-vlucht in Business clas
-Hotel San Fran? Of Reno of…?
-Burning Man
-Hotel aan dat meer

• Hotel in LA
    Al hun shoppings.

Yes hier een zure jaloerse kantoortrut. Die alleen maar kan dromen van zo makkelijk geld uitgeven. (en erbij zo weinig te werken)

10 likes

Ik zit ook een half uur in de auto voor mijn crossfitbox, omdat ik het daar het allerleukste vind. Ik zie het probleem niet tbh.

Denk dat dit boksen voor Massa veel beter gaat zijn, omdat ze nu eindelijk eens goed gepusht wordt. Geen onzintraining meer.

3 likes

Ook hier zure kantoortrut :raising_hand_woman:t2: Voor Mascha en Gregor waarschijnlijk!
Hella heeft vast nog meer betaald.

2 likes

En dan kan je hier even komen spuien

FF undercover

20 likes

KLM business is minimaal 2000 voor 1 persoon al. Die last minute hotels zijn ook minimaal 100 dollar, denk dat ze in San Fran wel meer dan 200 per nacht hebben betaald. Hotel aan dat meer was iets van €150 per nacht. Al die spullen die ze ook hebben gekocht + de restaurants waar ze uit eten gingen waren vaak ook meer dan 100 dollar.

-verveelde toerisme student modus uit-

2 likes

Het lijkt me stiekem ook best fascinerend, maar ik ben vooral bang dat ik allemaal open deuren ga horen en niks ga leren. Ik wilde eigenlijk ook best haar planner, tot ik hoorde/zag dat de helft allemaal tips en shit is en de helft maar planner.

1 like

Het verbaasd me ook dat Mas het zo normaal vind dat ze serieus overwogen om een huurauto van €2000 te nemen - want we hebben ruimte nodig voor al onze dusty playa spullen​:dizzy_face::dizzy_face:. Dat is voor veel mensen een maandsalaris. Ga er maar vanuit dat die reis heeel veeel geld heeft gekost (voor de normale trut dan (ook die niet op kantoor zit))

4 likes

Maar dat vond Mas juist niet normaal. Daarom hadden ze een veel goedkopere auto.

2 likes

Als je het leuk vindt en er het geld voor over hebt moet je het gewoon doen toch?
In het ergste geval is het een lege cursus waarin je niets leert, maar dan heb je het wel geprobeerd en misschien wel plezier gehad?

Ik zou het zelf trouwens nooit doen, maar als het je leuk lijkt zou ik gewoon gaan.

Mas die advies geeft over babykleding, cringe.

12 likes

Ja je moet dus rekening houden met het seizoen waarin de baby wordt geboren.
No shit Sherlock

35 likes

Haha, dam heeft ze de baby van mijn vriendin niet gezien. Die paste met 2 maanden nog in maat 56. En ze baalde echt want daar had ze dus bijna niks can in die maat.