Ok ik heb geen idee wat dit is maar ik vind dat Masha wel heel lief naar hem kijkt haha
Gregor deed na hoe Mascha checkte of haar jurkje doorscheen. Vond het wel een cute momentje
Wayoo Gregor is in de 2 jaar dat ik geen vlogs gekeken heb 5 jaar jonger geworden???
Komt door het haar
+volgens mij wel wat afgevallen?
Volgens mij is hij idd nog best wat afgevallen!
“We waren op een tripje dat ik had geïnitieerd”
Zeer belangrijke informatie.
Mas kan ook echt nooit iets goed doen hé. Ik snap helemaal dat ze volledig van de leg was door die ervaring.
Ja dat mag, natuurlijk… Ik vind het altijd lastig om te oordelen over een ervaring die iemand heeft. Kijk als ze zegt dat die gare kunstenaar van haar playa butt binnen niet al te lange tijd boven iedereens haardvuur hangt vind ik dat overdreven ja en onzin. Maar een ervaring van pijn of een ‘trauma’ kun je ( kan ik) niet voor een ander beoordelen.
Heb m’n oorspronkelijke bericht weggehaald omdat ik achteraf vind dat je gelijk hebt en het toch wel erg hard van mezelf vond.
Wow was ze hier dr haar nog aan het doen of watskeburt daarmee? Royke would approve
Ohja Mascha is meer van de fluffy bouncy squishy cuuuuurls in plaats van de crusty curls. My bad. Sorry Royke
Ugh ik kan precies horen met welk irritant stemmetje en accent ze dat zou zeggen #influenced
Ik denk dat mascha sowieso echt een hele lieve en zorgzame moeder gaat worden.
Hahaha ik kijk Editie NL, gaat het over mannen met fel haar. “Ja, als je makelaar bent, dan kan je niet met een felle coupe aankomen.” Was dit niet Gregor 2 jaar geleden?
Ik lees dit hier vaker en vraag me altijd af waarom iemand dit denkt. Misschien heb je zeker gelijk hoor! En ik denk dat iedere moeder over het algemeen lief en zorgzaam is. (uitzonderingen helaas daargelaten) Maar als ik Mas met een baby voorstel dan denk ik altijd aan een hoop chaos en hectiek. Ik vind haar nu ook vaak al zo gehaast, alles op het laatste moment. Nog helemaal moeten aankleden en opmaken terwijl de taxi over 10 minuten komt, geen boodschappen in huis etc… Hoe moet dat dan als er ook nog een baby is?
Ja dat denk ik ook. Of je wil of niet, je wordt natuurlijk in een bepaald ritme gedwongen. Dat zal bij Mas ook zekee goedkomen. Maar het is gewoon niet wat ik me meteen bij haar voorstel als ik me haar met een kindje inbeeld. Monica trouwens ook niet. Is weer een heel ander verhaal natuurlijk maar die vind ik ook als een blad aan een boom omgedraaid.
Ik vind haar met kinderen sowieso heel lief omgaan en ik vind haar ook gewoon een lief, zorgzaam (soms wel irritant!!) persoon.
Een kut hebben