Beutyblogtopic XL #2

En een zaaddonor

8 likes

vrouw zijn.

2 likes

Dan moet je vooral bij Mascha zijn na haar spitsbergen-fiasco. Als iemand in een bubbel leeft en vrij ver weg staat van het ‘normale leven’ en de ‘normale dagelijkse problemen’ is zij het wel. Haar empatisch vermogen is ook lang niet meer wat het ooit was.

Ik denk namelijk dat ze gewoon een normale moeder zal gaan zijn en niet een hele goede of hele bijzondere. Gewoon gemiddeld zoals vrijwel iedere moeder in Nederland en daarbuiten. Ik vind het best wel apart dat de combinatie mascha + moederschap altijd zo wordt opgehemeld hier.
Hoe wordt in hemelsnaam bepaald dat zij nu al een goede moeder is terwijl ze nog geen moeder is? Zo gestructureerd is ze namelijk niet.

7 likes

Ik vind dit een hele rare discussie

37 likes

Discusseer jij dan niet dagelijks met mensen die je niet kent over het non-excistente moederschap van andere mensen die je ook niet kent?:dizzy_face:

33 likes

Ik vooral mijn eigen non existentiële moederschap en ik denk dat ik heel slecht zou zijn als moeder dus kom maar met de haat.

Ik lees mijn bericht terug en er dit idd een hele negatieve toon in, dat was niet de bedoeling.
Ik vind het gewoon een raar fenomeen dat vanaf een instafoto met de baby van Josh kan worden gezegd dat Mascha een goede moeder zal zijn.
OF ze een goede moeder is, daar kan niemand uitspraak over doen want wat is niet bekend en sowieso niet te bepalen. Het was dus ook niet mijn bedoeling om te zeggen dat Mascha geen goede moeder zal zijn, al suggereerde ik dat wel in mijn vorige post.

Dus nogmaals: iedere (aanstaande) moeder en vader moet helemaal zelf weten hoe en wat ze doen, daar hoeft niemand over te oordelen. Ik vind het alleen zo ontzettend apart (en eerlijk gezegd ook nogal irritant) dat er zovaak herhaald moet worden dat Mascha vast een goede moeder zal zijn. Hetzelfde met dat iedereen het haar zo gunt om moeder te worden, dat is namelijk vanuit mijn ogen nogal vanzelfsprekend dat je dat elkaar gunt.
Maar ik heb iig niks tegen het feit dat Mascha graag een baby wil en ik heb al helemaal niks tegen het feit dat zij dat kind gaat opvoeden enzo. Hetzelfde geldt voor Josh die alweer aan het werk is of wil en tien met de instafeeds, iedere ouder pakt het aan zoals hij/zij wil en in 99,9% van de gevallen is dat allemaal helemaal prima.

11 likes

Oké, ik ben echt een slechte moeder dan denk ik…
Ik heb geen geduld, wil geen gezeik en gepiep om onzin hebben, ik ben niet gestructureerd, ik kook niet netjes 7 dagen per week avg, mijn kinderen zijn wel eens te laat op school en ik geef ze soms 's middags een bak chips voor de tv zodat ze hun klep houden en ik even op bed kan liggen.

Maar gelukkig… Zie je niks van op foto’s…

83 likes

Ik wil graag weten waarom Mas ineens zo aan het sporten is. Waarom ineens elke dag. Wat gaat er gebeuren…

12 likes

Teske ging toen opeens fit worden voor Expeditie Robinson, toch?

FHM

Moest ze niet een gezonder lichaam krijgen om de pcos te verminderen(?)? Weet niet of dat kan hoor, maar ze zou serieus aan de slag gaan met hun wens na burning man toch?

3 likes

Veracamilla heeft een video met titel ‘ik stop’, gaat dit over bloggen? ik kan nu niet kijken, wie offert zich op :stuck_out_tongue:

Ze stopt met de weekvlogs

1 like

Staat gewoon in de titel toch? ‘De laatst weekvlog’.

oké spuit 380 zo te zien haha

1 like

Het was toch ook niet per se dat dit definitief was? Ik dacht dat ze gezegd had dat ze het wilde proberen om te kijken of het wat voor haar was.

Ik merkte zelf trouwens dat ik haar minder leuk begin te vinden door de weekvlogs. Als ik het bij haar reguliere video’s hou, vind ik haar veel sympathieker.

1 like

Ik gok dat Mascha naar aanleiding van de semi-naaktfoto is gevraagd of ze een naakt of iig schaars geklede shoot zou willen doen voor een tijdschrift of campagne en dat ze daarom nu zo veel aan het sporten is

3 likes

lol dankjewel! @briseis had ik niet gezien op de snelle preview! paniek over :stuck_out_tongue:

ik snap het niet… is dit boek nou opzij gelanceerd?

9 likes

Ze schrijft nog net niet in die planner dat ze naar de wc moet

16 likes