Beutyblogtopic XL #2

Wat vinden jullie er van dat Lotte (lovesbeauty) d’r weekvlogs in tweeën gaat splitsen?
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hoe leuk ik haar ook vind, ze doet opzich niet zo heel veel op een dag. Al zegt ze dat ze nu vooral heel veel niet laat zien omdat de vlogs dan te lang worden. Mja dan moet ze misschien niet iedere week 10 minuten besteden aan 2 spelende honden.

13 likes

Nou Serena heeft tips gepost om uitgerust wakker te worden maar volgens mij slaapt ze sinds die post gewoon.
Vera dr site is een beetje dood. Vloggen blijkbaar ook.
Cynt zit viert vast het weekend met eenngoed glas wijn en aangezien de zon schijnt vandaag is ze die vast ook even gaan voelen.

Blijft over Mascha dr bananenchips trucje. Oh en Aranka. Die doet wel nog moeite.

12 likes

Ze heeft er zin in zie ik!

3 likes

Ook echt 3 minuten vullen met “happy girls are the prettiest” plakken. Ze doet haar instagram naam bij haar contact-gegevens ipv haar nummer want “dat is makkelijker want dan kan je me gewoon een DM sturen”. Snap niet waarom ik d’r filmpjes nog kijk af en toe :joy:

2 likes

Ohja shit ze was in de stad vandaag. Had nog ff willen kijken om ook zo’n foto te plaatsen haha

1 like

Ik kwam hierheen om daarover te posten. Elke planner heeft 60 weken, waarom moet ze dan iedere keer zo’n achterlijke video maken? Het is niet alsof ze elke keer zoiets baanbrekends of anders doet. Veel papierverspilling ook…

1 like

Ja maar ze wilde na Burning Man weer een nieuwe gebruiken want ze werd anders heel onrustig. :smirk:

Ik vraag me eerder af of er mensen zijn die naar haar weekvlogs kijken? Haar leven is toch suuuuper saai om naar te kijken? Ze doet niks.

5 likes

Ja, daar had ze d’r insta en d’r youtube accounts neergezet.

Sowieso dat haar instagram inbox vol zit met minions die om aandacht vragen, hoe denk je dan dat het sneller is om een insta DM te krijgen ipv een smsje oid…

2 likes

Ik dacht serieus even dat dit lip was :scream:

11 likes

Ik deel graag mijn droom met jullie.
Gregor werkte achter de kassa bij de jumbo in ons dorp. Aangezien het niet gebruikelijk is dat iemand 1.5 uur reist voor een kassabaantje, kwam ik tot de conclusie dat de bunker eigenlijk hier stond. Zou ook best kunnen, ze gaan toch nooit naar buiten.
Dat had ik hier gepost en een dag later had Massa een ~reveal ~ video waarin ze vertelde eigenlijk in een klein Gelders dorp te wonen en was ze meteen expert over m’n dorp.

Mega random maar een zeer vermakelijke droom :joy:

62 likes

Nou ik denk dat die kans best reëel is mocht ze haar agenda kwijtraken met haar telefoonnummer erin. Maar goed ze kan ook het telefoonnummer van haar management opschrijven natuurlijk of accepteren dat ze haar agenda kwijt is. (Ik ga er vanuit dat ze ook een digitale agenda bijhoud of ben ik de enige die dat beiden doet?)

Mijn god wat kan ik Sint even slecht hebben met haar artikel over voornemens tot nu toe. “Minder reizen is wel gelukt, ik heb alleen maar dit en dit (noemt dertien tripjes) gedaan.” Goed bezig Sint dat is meer dan de meeste mensen in jaren doen maar trots op je meit.

55 likes

Yup en er komt nog een tweede keer Curaçao aan dit jaar

Ik wou dat ik ubh de mogelijkheid had om twee keer naar Curaçao te gaan in één jaar tijd :joy:

2 likes

Ik ben dol op Vera, maar haar merkgeilheid zit sinds de laatste shoplogvideo duidelijk in mijn irritatiezone. Ik ben haar nieuwe Likes & Dislikes aan het kijken, wat ik een superleuk format vind, maar de manier waarop ze zo overdreven idolaat is van het lipmasker van Saint-Laurent, die je 's nachts kunt dragen en waarmee je, wauw, met zachtere lippen wakker wordt! ONGELOFELIJK! NOOIT GEZIEN! vind ik echt vervelend. Het is een veredeld lippenbalsem en natuurlijk kun je dat leuk en fijn vinden, maar dat overdreven enthousiasme begrijp ik echt niet.

11 likes

Ben op Vera afgeknapt mede door dit.
Maar ook door dat botte reageren, het staat haar gewoon niet. Gewoon geen leuke ontwikkeling.

3 likes

Staat op de rand van den haag.

2 likes

Meten is weten.

15 likes