Beutyblogtopic XL #2

Ik ben echt heel benieuwd hoe ze het gaat doen en hoe ze over zal komen op tv. Ik vind het altijd bijzonder om te zien hoe verschillend mensen kunnen overkomen op andere kanalen.
Lijkt me ook wel leuk voor haar als RTL haar op meerdere dingen zal inzetten.

1 like

Maar zal dit niet net zo’n programma worden als sterren springen van de duikplank, dansen op het ijs of dansen om een paal? Ik vind dat echt verschrikkelijke programma’s. Dance Dance Dance vind ik dan wel weer leuk.

3 likes

Én Serena.

21 likes

Nee want als zij gaat zweten dan zweet ze zoutzuur en lost het podium op en valt iedereen naar beneden

18 likes

Wauw ik ben echt heel verbaasd hierover. Mascha in een sport programma waarbij ze mensen neer moet slaan. Deze combi had ik niet aan zien komen :sweat_smile: Vraag me heel erg af hoe ze het gaat doen

1 like

:smirk:

Hoe moeten ze haar dan voorstellen? :laughing: Bij Mascha zeggen ze waarschijnlijk dat ze een beautyblogger is of vlogger. ‘Dit is Sanneke… Pro klaagster op Twitter.’

4 likes

Jaa, eens! Mascha doet altijd een ander top aan.

3 likes

Hahaha ze heeft zelfs gewoon dezelfde thumb gebruikt #zoveelmoeite

6 likes

Jaa dat was voor N.ess.im tegen een andere jongen, maar volgens mij ging ze meer omdat ze bevriend is met hem

Huuu wat een aparte look. Vind het echt een beetje iets voor een 14-jarige oid. Niet om nou expres lullig te doen, maar krijg er een beetje kriebels van.

3 likes

Ik vind het juist wel leuk, krijg er Spice Girl vibes van

36 likes

Aan de ene kant vind ik dit niet aardig tegenover Mas. Aan de andere kant denk ik meteen: nou Anna komt er ook niet mee weg.

3 likes

En youtuber OG

Zouden Anna en Mascha nog echt vrienden zijn? Want Anna is ondertussen populairder dan Mascha dus voor Mascha’s views hoeft ze het denk ik niet meer te doen.
Hoe dit het eigenlijk met mascha’s theatertour? Zou die nog ooit terug komen?

1 like

Ik vroeg me laatst af met wie Mascha nog bevriend is. Ik denk dat haar vriendschap met Josh heel oprecht is want zij doen echt vaak dingen samen, niet alleen voor PR. Anna was misschien voor de views?
Tat, Ivana en dat andere meisje zie je nooit meer.
Ik vind eigenlijk dat ze sowieso weinig met vrienden afspreekt.
(Geen oordeel over, viel me gewoon op.)

Maar goed misschien filmt ze niet alles.

4 likes

O god die nieuwe video van Vera. Ik ben gestopt met kijken toen ze met het ruitjesshirt en de 800 euro klompvoetschoenen van Gucci aan kwam zetten. Wat een vreselijke combinaties vind ik het. Het zouden outfits zijn die Anna ook zou kunnen dragen, bbrr.
Ik vind Edith ook niet echt een gun-factor hebben. Ze komt best wel ‘hard’ over in haar doen en laten. Maar toch vind ik haar wel echt een leuke vrouw. Grappig hoe tegenstrijdig het soms kan zijn haha.

13 likes

Oh ik vind dat ze juist vaak met vrienden afspreken!

Ivana woont in India dus logisch dat ze die niet ziet maar volgens mij hebben ze wel nog contact. Awisa en Tat zie je idd niet zoveel meer en daar komen ook weleens comments over. Mascha zegt dan altijd dat ze allemaal gewoon druk zijn. Ze liet laatst in de vlog nog wel zien dat ze aan het appen waren over rare/viezige woorden.

En met Anna ging ze toch waay back omdat ze in hetzelfde asielzoekerscentrum hadden gezeten ofzo? Maar die zal het ook wel druk hebben.

2 likes

Aan de ene kant is dit topic niet per se een ophemeltopic, aan de andere kant vind ik Mascha niet lelijk als ze er een beetje moeite voor heeft gedaan. Anna komt echt niet met alles weg hoor, vind het vaak echt te geforceerd “edgy urban imago”

Heb wel het idee dat het beter gaat met Anna dan een tijdje geleden

Blij dat ik weer gestopt ben met kijken van Vloggloss. Kan nu al op zien tegen het hypochondrische geklaag als Mas dalijk KO is gemept met dat geboks :face_with_hand_over_mouth:

2 likes