Beutyblogtopic XL #2

Hoewel de look echt niet mijn smaak, maar ik vind mascha wel echt hel mooi hoor en leuk op de foto staan.

Ik zie echt alleen Gemma Glitter :sweat_smile:
Beetje dezelfde stijl haha.

10 likes

Vera kleedt zich echt als een oma

2 likes

Ik vind haar er echt prachtig uit zien op deze foto

1 like

En die schoenen!! :persevere:

1 like

Ik vind mas op die foto juist wel op Anna lijken

1 like

Ik vind Anna 9 van de 10 keer er eigenlijk ook gewoon niet uit zien…

16 likes

Je kan zoooveeel van youtube geheim houden als je dat wilt!

1 like

Ik had al heel lang geen video meer bekeken van Vera maar werd door de reacties hier nieuwsgierig. Jeetje mina wat vind ik die kledingstukken en combinaties lelijk (bijna allemaal) :sweat_smile: Ik vind er ook niks flaterend aan, niet voor haar figuur maar ook de kleuren en combinaties niet. Een broek met legerprint gecombineerd met een trui met zwartwit streepjes? Ik begrijp volgens mij niks van mode. Maar goed, ze is er zelf wel heel erg blij mee, en de reacties onder de video zijn voornamelijk positief dus er zijn wel mensen die dit mooi en inspirerend vinden.

4 likes

Holy shit die outfit met slangenprint broek en shirt, en dan zo’n vormeloze zwarte trui erop :sob:

Oh en auw die cameltoe af en toe.

6 likes

Wel vreemd dat de meeste die hier zitten (of die toch reageren) het niet mooi vinden, hoe ze zich kleed/kledingstukken combineert. Ik vind het meestal ook oma-achtig of vreemde combi’s. En dat de mensen die commenten onder haar video’s het toevallig wel allemaal mooi vinden.

1 like

Ja heel vreemd, ik had best een stukje doorgescrold onder de video en het was echt bijna allemaal positief! Maar ik denk dat de meiden die een reactie achterlaten echt een stuk jonger zijn dan hier. Die zijn gewoon fan van haar en dan vind je volgens mij al snel mooi wat je idool aantrekt. Of als je het niet mooi vind durven ze het niet te zeggen en laten ze toch een slijmreactie achter.

2 likes

Ik vind dat Vera dit styliste wel heel erg op een voetstuk plaatst. Ze kon zich hiervoor toch ook gewoon aankleden. Nu heeft ze al die nieuwe kleding nog niet gedragen want de styliste moet vertellen waarmee ze het moet combineren. En dan vertelt ze dat ze de roze blazer met een lichte spijkerbroek en wit t-shirt kan dragen en dan reageert Vera alsof er een wereld voor haar open gaat.

24 likes

Dit inderdaad, jongere mensen dan hier en slijmreacties (waarschijnlijk hopen ze zo om een reactie v Vera terug te krijen) haha

1 like

Ik gebruik al een paar jaar de Lash Princess mascara van Essence en vind hem heel fijn! En lekker goedkoop natuurlijk

3 likes

Gouden telescopic van L’oreal Is mijn lievelings!

2 likes

En een tweet van Mascha naar haar advocaat in 3…2…1… (Gaat dat niet steeds zo?)

13 likes

Ik moest opeens weer denken aan de video’s die Mascha vroeger maakte bij die Dior make-up artist, volgens mij in de Bijenkorf. Dan kreeg ze een hele look aangemeten met de nieuwe producten, waarbij die man altijd heel lief en rustig alles uitlegde. Ik was toen altijd helemaal blij als er weer een blogpost met zo’n video was verschenen!

Mooie oude tijden.

10 likes

Oh ja ik zie het. Ze maakte er altijd een enorme rel van als dat openbaar kwam

Staat ook blijkbaar pas een uur op Wikipedia, naam is om 19.05 aangepast.