Beutyblogtopic XL #2

Ik keek net op Vera’s instagram, en ik snap dat ze moet verdienen maar ik vind het wel tegenstrijdig dat ze reclame maakt voor maandverband? Ze was toch juist zo van de cups?
Net of Wil en Tien de pil aan gaan prijzen voor geld of zo

En zou Vera echt op zoek zijn naar een huis in Amsterdam Centrum met een tuin en garage? :flushed: Ik wist dat ze goed verdiende maar Gott im Himmel dan moeten maandverband- en deoreclames wel heel lucratief zijn.
Of zou het een grapje zijn :crazy_face:

4 likes

De nieuwe sponauto moet toch ergens gaan staan. Hoewel ze geen rijbewijs heeft en Jeffrey geen auto. Maar misschien laat ze haar rijbewijs ook wel sponnen. Je moet toch vooruitdenken als echte girlboss (<— Ik haat dit woord).

Ja veel/weinig is voor iedereen anders natuurlijk. Ik ben gewoon heel sceptisch geworden door youtubers die voor een paar weken doen alsof ze best friends ever zijn voor de views, vandaar dat ik het me afvroeg.

1 like

Ik dacht dat we wel hadden afgesproken haar naam niet meer te noemen op het forum. Misschien dat je dat niet wist hoor maar was echt mega gezeik op EGF, tot twee X toe.

Edit: naam is nu weg op wiki?

4 likes

Oh ik dacht dat hij wel een auto had? Met leren stoelen

Volgens mij leent hij de auto van zijn vader. Tenminste voor de Parijs vakantie gingen ze met de auto van Jeffrey’s vader.

1 like

Het lijkt wel alsof het enige doel van die outfits is om zo vol mogelijk te lijken ofzo

2 likes

Anna je bent zo ontzettend punk. #fuckcaptalismbuyaltermerch

6 likes

Deze Truus loopt een beetje achter, maar wat ziet Mascha er mooi uit bij die photoshoot voor dat boksprogramma!

4 likes

Ik ben de video even gaan kijken omdat je het er hier over hebt,maar ik vind de kledingcombinaties ook niet mooi.
Dure merken kunnen betalen wil niet zeggen dat je er perse stylish mee uitziet.
En die schoenen?
Ik wist niet dat Gucci orthopedisch schoeisel maakte.

4 likes

Het ziet er allemaal niet uit! In alle broeken heeft ze een cameltoe en alle tops zitten slecht. Maar het is wel lekker on trend :roll_eyes:

4 likes

Ja, cameltoe on fleek!

Hip beigekleurig slipje erbij om het helemaal “af” te maken.

6 likes

wat de fuck is dit

2 likes

DIT inderdaad. maar het wordt nu ook gewoon shoppen om het bewijzen ‘dat het echt wel kan om er stijlvol uit te zien als “inbetweenie”’. dat ze de volgende shoptrip alweer gepland hebben (wel vintage want ‘duurzaam’) is gewoon koopziek toch? Die enorme bewijsdrang is echt niet gezond. Die lichte trui zat bijv ook echt niet mooi in de zwarte broek, plus als het echt zo is dat vera het niet zelf durft te combineren draagt ze deze combi dus een paar keer en ligt die trui daarna weer achterin de kast. pfff…

Ik vind sowieso de hele fashionwereld fucked up, zeker wanneer mensen honderden of duizenden euros uitgeven aan een tas of schoenen van een bepaald merk voor 1 instagrampost :frowning:

Ikga ook die video van Vera kijken. Ik erger me meteen al. “ik wilde iets met slangenprint” Hoppa meteen 2 shirtjes met slangenprint. Hoezo heb je daar meteen twee van nodig??

2 likes

Ik ben ook wel benieuwd hoelang dit ‘stijltje’ in blijft. Lelijk, retro, pastellerig. Site ziet er ook uit alsof hij uit 1996 is: https://thisisalter.co/. Op de een of andere manier vind ik deze trend heel irritant. Weet niet goed waarom.

1 like

echt he, whats next? ik voorspel meer dat futuristische gymshark-achtige maar dan voor het dagelijks leven tot we weer een comeback maken naar 2010 oid

1 like

Ja ben ook wel benieuwd. Ik hoop op iets wat meer classy is. De 50’s of zo. :frown:

4 likes

Je bedoelt twee shirts, een blouse en een broek :joy:

LOVE DIT