Beutyblogtopic XL #2

Ja god, het werd alleen maar erger. Ik heb de video maar afgezet.

1 like

Schijnbaar.
Ik dacht dat ze door haar vele uitstapjes naar het land van de ongekende mogelijkheden wel tot het inzicht was gekomen dat sommige mensen daar met een 60 urige werkweek nog geen woning kunnen bekostigen. Maar nee, armoede is edgy. Maar wel vele tientallen euro’s moeten betalen voor een shirt.

6 likes

‘In de anderhalve boek die ik las deze maand.’

Omg i can’t :tired_face::sob:

6 likes

Maar ook het noodzakelijk vinden om Pamflet uit te leggen. :’( Fijne opener om te denken dat je lezerspubliek de woordenschat heeft van een kleuter.

1 like

Cynthia die in september minder heeft gelezen mede omdat ze het naar eigen zeggen te druk had. Normaal is ze altijd aan het roeptoeteren dat er écht géén (om even in haar schrijfstijl te blijven) excuses zijn om niet veel te kunnen lezen. Fulltime baan van 40+ uur, neh onze sint is van mening dat je dan alsnog makkelijk boek na boek kan lezen. Drukte nu wel als excuus gebruiken maar er wel bij zeggen dat het normaal echt niet als excuus telt. Oké, maar wat is normaal? En waarom nu dan wel dat excuus? Begrijp me niet verkeerd, het is helemaal niet erg dat er geen 127,5 boeken zijn gelezen deze maand, alleen OWN het dan. Neem je woorden terug en zeg een keer: nou de dames die me er ooit op wezen dat zoveel lezen met een druk schema niet altijd haalbaar is, jullie hadden gelijk! Dat zou haar zoveel meer sieren dan de verantwoordende slachtoffer toon waar ze, vind ik, altijd in schrijft.

57 likes

Maar dat ze het te druk heeft gehad afgelopen maand is toch ook bullshit? Ze plaatste laatst toch stories op Insta dat ze het eigenlijk momenteel niet zo heel erg druk had met haar werkzaamheden en dat dat ook oké is. Dat ze daar ook eerlijk over wilde zijn en dat altijd maar drukdrukdruk zijn overrated is.

Zij spreekt zichzelf zo vaak tegen:rofl:

Edit: Ok mn bericht effe aangepast want haar vakantie was in augustus zag ik

4 likes

Ja! Precies zo’n attitude van lekker belerend overkomen en doen tegen anderen totdat het haar overkomt. Het zit bij haar gewoon in haar persoonlijkheid denk ik, en het ergert me echt heel erg haha.

3 likes

sorry late to the party maar ik moet hier gewoon nog even iets over zeggen: wat zijn die outfits die Vera’s styliste uitzoekt lelijk?? :cry: soms denk ik bijna dat het haar doel is om Vera er zo lelijk mogelijk uit te laten zien. Laat wel weer zien dat je met geld echt geen smaak koopt.

14 likes

Ik snap de kleurkeuze ook echt niet. Alles in een beige kleur is zo lelijk. En, dat dwepen met ‘ik weet niets van fashion’ (heeft Mascha ook), doe gewoon een beetje je best!

1 like

Hahahaha ik zei precies hetzelfde tegen mn vriend toen ik deed keek, wie heeft er nou TWEE slangenprint shirtjes nodig?

1 like

Ik snap gewoon heel Vera niet

3 likes

Een slangenmens:

22 likes

Ik zit hier maar naar te staren en zie gewoon niet hoe dat lijf in elkaar zit

3 likes

Gelukkig is er ook nog een beginnersplaatje. :wink:

10 likes

haha nee same. Elke keer kwamen ze weer met een outfit waar ze helemaal lyrisch over waren en dacht ik echt que?!
Kijk ieder z’n eigen stijl en smaak en dingen die je mooi vind maar bij sommige dingen snap ik er niks meer van.

2 likes

mijn youtube life begon met deze chiiiiick

wie kent haar nog! juicystar07 hahaha

37 likes

Ik oooook! ik keek ook altijd iJustine en kellylovesbeauty1

2 likes

Naar aanleiding van jouw comment, moest ik denken aan panacea81. Daar was ik echt verslaafd aan en vond ik toen zo hip en leuk. Als ik dat nu terug kijk denk ik hoe dan?

4 likes

Effe bijgelezen en 100 likes uitgedeeld hahah, vooral over het boksen!! Nu benieuwd naar jullie spanddoek ideeën :joy: “kom op Mas, denk aan Sint en geef ze van sas”

Nee jokes die is lellek. Wie doen er nog meer mee eigenlijk aan dat programma?

5 likes

Die lelijke Gucci schoenen van Vera… ik vraag me af of ze die ook had gekocht als er gewoon Nelson op had gestaan. Hetzelfde met die roze puntdingen van Dior.

7 likes