Maar daar staat geen Gucci/Dior/whatever op, dus dat kan natuurlijk niet…
Dan trekt ze die gucci kisten er maar onderaan en haar burberryjas overheen.
‘Of het nu door ouderdom komt (ik ben niet stokoud natuurlijk, maar ik ben ook zeker geen 20 meer), of door de zorgen en het slaapgebrek van het moederdom, geen idee.’
Uit de blog over de wonderconcealer van Serena. Het woord moederdom bestaat toch niet, het moet toch moederschap zijn?
In haar geval klopt het wel🤐
Ze heeft het al gewijzigd haha.
@Santeria ik post m’n theorie even hier want wil niet offtopic gaan daar
De wie is Mari theorie
Ik denk dat dit op EGF ook vele keren geopperd is maar de theorie is dat @Mari toch een bekende is van Mas, als het niet zijzelf is
Argumenten:
-
Mas heeft vroeger haar eigen forum gehad en op EGF gezeten, ze weet hoe het werkt en hoe gemeen het er soms aan toe ging in het beutyblogtopic. Als je jaren meeleest en meegepost hebt in een topic waar jij uitgebreid besproken wordt dan is het waarschijnlijk moeilijk om hier cold turkey mee te stoppen
-
If you can’t fight them, join them. Als je de “haters” niet kan tegenhouden, doe dan met ze mee. Hoe doe je dat het beste? Idd, door een site aan te maken waar je jezelf wat belachelijk maakt en het dan te promoten in het topic waar je zelf besproken wordt. Zo heeft ze toch een soort van controle
-
In de site van Mari is best wat energie gestoken, het is niet gewoon een blogspot/wordpress dingetje. Er staat een privacy verklaring online, er is rekening gehouden met welke structuur lezers aangenaam vinden om naar te kijken en te lezen, het is een .nl adres. Ook is het een site waar de eigenaar volgens mij voor moet betalen. De site staat op naam van TransIP, een firma die zich oa bezig houdt met webhosting. Nu weet ik hier niet veel van maar zou een site normaal niet op naam staan van een persoon? Of is de firma als eigenaar geregistreerd omdat de site via hen gehost wordt? Ook zijn alle verdere gegevens onpersoonlijk, à la icanteven@gmail.com. Dus iemand heeft hier veel moeite gedaan om zichzelf niet kenmaar te maken, of de gegevens zijn zo omdat de site dus via die firma gemaakt is.
-
Mas heeft ook al getweet over de site van Mari, ze weet van het bestaan af en misschien wil ze via twitter meer mensen naar de site lokken, zoals ze ook tevergeefs het kanaal van foef aanprijst op haar social media. Daarnaast is slechte/satirische publiciteit ook gewoon publiciteit.
-
Mari wil geen voice memo uploaden in het FF-talk topic. Is dit omdat we hem/haar zouden herkennen? Of is het gewoon interessant-doenerij? Zelfs de mannelijke admin van FF heeft iets geplaatst dus het is niet dat er geen mannen posten
Dit was mijn spreekbeurt, bedankt om te luisteren
En ja, veel argumenten slaan nergens op maar soms kan een mens niet slapen en dan doet een brein rare dingen
Maar Mas heeft niet zulke goede humor als Mari.
Dan zou Mascha zichzelf wel vaak tegenspreken. Bijv laatst postte Mari nog dat boxen niet bevordelijk lijkt als je zwanger wil worden. Weet niet of Mascha zo ver zou gaan
Wat opvalt is het taalgebruik van Mari in de blogs, daar staan geregeld fouten in. Een taalkundige kan deze blogs naast andere blogs van Mascha leggen om te zien of er overeenkomsten zijn
Ooo pinkypolish is de persoon waardoor ik op mijn 14e ben begonnen met nailart. Zij kon altijd zo mooi lakken!
Ik vind zo’n lettertype met van die pootjes zo lelijk voor een website. Schreef heet dat toch ofzo?
Als er morgen een video online komt is het volgens mij de eerste keer dat Sjereen haar zomerrooster daadwerkelijk waarmaakt! In oktober.
Ze heeft een kind ja!!! Dan is het onmogelijk om je aan gemaakte afspraken te houden!!1!1!!! Heb wat respect!
Hoe zit het nu trouwens met Angel? Schrijft ze nog voor verspon?
Ook geen zin om te kijken maar niks beters te doen.
-
Wat kost het?
Super duur, je kan veel andere dingen van het geld doen. [mega lang lulverhaal over leeftijden] Prijs verschilt, ticket is 450 euro. Met vluchten erbij, uitgaande van 750 voor ticket, kamp kost 500 à 1000 euro. [Gvd ik word ze lult maar door over niks, geef gewoon antwoord] Serieus, op 8:15 zegt ze eindelijk: ik zeg altijd 2500 minimaal. Begin daar gewoon mee -
Hoe krijg je een ticket?
Op het moment dat de tickets in de verkoop gaan, 80.000 tickets, zijn ze binnen een sec uitverkocht. 150.000 mensen zitten te refreshen. Tipje: probeer met meerdere mensen. -
Hoe vind elkaar en je kamp je terug?
Het is heel makkelijk. Terrein in de woestijn met een hek eromheen. Halve cirkel, centre camp is in het midden [o rly]. Letters en tijden als plattegrond. Mega logisch, net als met blocks. -
Hoe zit het met de wc’s?
Dixi’s, om de letter, bij elk kruispunt. Worden meerdere keren per dag schoongemaakt.
Heel veel vragen over financieën, ja toch 3500 minimaal. Hoe vind je elkaar terug… hele leuke vraag ( déjà vu). Iedereen raakt de tijd kwijt want het is zo fantastisch en strompelen het kamp weer binnen. Het is burning man, please. Ze gaan het liefst met zn tweeën, lekker alles samen doen.
-
Waar laat je waardevolle spullen?
Veel laten in tent en camper. Het is burning man. Good vibes only. Je moet wel op je fiets letten want dronkenlappen kunnen die meenemen. 's Avonds ander publiek dan overdag. Letterlijk drie keer vroeg naar bed gegaan woohooo. Je kan het zelf zo gek maken als je wilt. -
Wat vind je stom aan BM
Ze wil niemand shaden maar er zijn ‘plug and play camps’, waar alles geregeld wordt. Ingevlogen, assistenten, fietsen staan klaar, chefs die koken, campers. Mensen betalen een miljoen om daar te zijn. Mas vindt het niet de BM mentaliteit. Ze profiteert wel van de inkomsten want er worden gave feesten gegeven van wat die mensen betalen.
Tot hier en niet verder, I cannot. Ongeveer 18:00
een miljoen? voor een weekje feesten? lord
Mwah, zal wel weer overdreven worden. Kan ze goed Ze bedoelt gewoon ‘veel geld’
haha insert gif SURE JAN
- Drugs zijn verboden en er loopt daadwerkelijk politie rond en er worden ook mensen opgepakt en in de gevangenis gezet
- De mentaliteit is dat je wat teruggeeft aan het festival dus je kan bijvoorbeeld je eigen bar meenemen of helpen in het fietsenreparatiekamp, Mas en Gre hebben o.a. geholpen bij het dronekunstwerk
- Massa zou haar eigen kinderen niet zo snel meenemen en ze raadt aan om eerst alleen te gaan en dan te beslissen of je je kinderen wel of niet mee wilt nemen