Beutyblogtopic XL #3

Ze zei het juist andersom toch? Dat ze daarom snel wilde verhuizen uit het huurhuis.
Ik ben trouwens niet echt bekend in den haag maar hier zou het meer dan 5 ton zijn.

Wat ik trouwens schokkender vind dan die pumps: dat ze een tattoo gaat laten zetten maar in de tattoo shop nog helemaal moet bedenken welke en waar. Dat zou ik dus echt nooit durven zonder er nog thuis over na te denken.

10 likes

Best veel mensen doen dit toch? Flash van een artiest laten zetten is best gebruikelijk, en dat kies je meestal pas in de shop.

1 like

Oh dat wist ik niet maar dat lijkt me echt eng, haha.

1 like

Niet erg realistisch trouwens, er zou echt ā€œFor sittingā€ op moeten staan als je 't mij vraagt :neutral_face:

37 likes

Ik zou die pumps gewoon niet kopen

3 likes

Maar ze hadden 50% korting hoor!!!

Al kreeg ik geld toe

9 likes

Een oud Nederlandsch spreekwoord zegt: het is beter sober leven op Off White pumps dan op Crocs

34 likes

Hangt er ook heel erg vanaf hoe je erin staat natuurlijk, kan het me ook wel voorstellen. Denk dat veel mensen er na de eerste er wel een stuk makkelijker in zijn. Maar zou het niet perse shocking noemen haha

3 likes

Ik begreep ook dat haar huur de helft van haar hypotheek was.

5 likes

Ahh, dit is het enige spreekwoord dat Mascha dan wel snapt!

1 like

Rente heeft niks te maken met het zijn van een goede makelaar of niet. Rente wordt door de bank bepaald.
Daarnaast is de hoogte van de hypotheek afhankelijk van hoeveel eigen geld erin is gelegd.

Daarnaast kan de looptijd van de hypotheek ook invloed hebben op de hoogte van het maandelijkse bedrag.

3 likes

Even iedereen uit de illusie helpen: het is vet makkelijk om over roosters te lopen met naaldhakken, mits je tijdelijk je gewicht op de bal van je voet verplaatst en je hak de grond laat aantikken zonder je gewicht te verplaatsen. Dat is wat Rihanna hier doet en het ziet er heel indrukwekkend uit, maar het is gewoon logica.

Groetjes

49 likes

Ja ik begrijp de natuurwetten wel, maar ik zou gewoon voorover vallen als ik op die gevallen mijn gewicht op de bal van m’n voet moest zetten.
Maargoed, ik heb gelukkig geen naaldhakaspiraties :smiley:

4 likes

T Kan nog erger?

73 likes

ā€œFor klik klakā€

47 likes

Wie leest er nu een tijdschrift op de grond voor een open koelkast?
Ik snap de foto niet, de schoenen ook niet trouwens

25 likes

En geen eten in de koelkast he want dat is hip. ā€œKan echt niet koken!ā€

3 likes

Maak daar maar zeker zes ton van!

Wow is dat Jiami? Onherkenbaar!

3 likes