Beutyblogtopic XL #3

:o_o: lellek!

4 likes

Zijn die schoenen aangekomen in een van die aangespoelde containers? Van die china meuk?

16 likes

Haha ja ik las het terug en ik dacht hmmmm niet handig omschreven

1 like

Vast aangepraat door h y p e b e a s t Foef

14 likes

Ik vind ze wel mooi. Maar te duur en absoluut niet basic

Lol ik dacht dat jij die tekst erop had gezet maar het is echt

125 likes

Nee joh, die letters! Dat mensen dat willen dragen :flushed:

1 like

oh mijn god dit is echt. Ik was volledig in de veronderstelling dat dit inderdaad even snel als voorbeeld gemaakt was. oh mijn god wat ontzettend lelijk

29 likes

Dit dacht ik dus ook! Zo lellek sorry.
Ff een weddenschapje: Ik wed dat ze die pumps max. 1x draagt.
Want dan ontdekt ze dat ze er echt niet op kan lopen en toch niet zo basic zijn :woman_facepalming:

5 likes

Hahaha ja dat vond ik ook, net Photoshop!

2 likes

hahah echt :rofl::joy:

1 like

Ik weet het. Maar Mascha heeft zelf ooit een keer een uitspraak gedaan over nasi. Dat je dat eet als je ‘sober’ moet leven. Weet iemand nog precies hoe en wat?? @Mari misschien

1 like

Ze zijn haar eigenlijk ook te hoog en ze kan er waarschijnlijk niet op lopen + die text = 330 euro het raam uit gegooid.

Hekserij. Ain’t nobody die met zulke naalden niet in die gaatjes vastzit.

16 likes

Ik wil net zeggen, dat is statistisch gezien gewoon NIET mogelijk.

1 like

Mascha die zegt dat ze denkt dat Maaaaaaaanies dementerend is en dat ze dat aandoenlijk vind. Is toch hartstikke zielig voor dat beestje. :o_o:

5 likes

Ik heb zoiets (zonder witte tekst ofc. en max. 100 euro) en ik laat ze altijd op kantoor. Dan kom ik aan op platte schoenen en verwissel ze pas als ik op werk ben.

5 likes

Yours truly zou nog niet eens van haar bureau op kunnen staan op zulke schoenen, maar zo snap ik je wel hoor! Maar kijk die foto’s, volstrekt onmogelijk toch :smiley:

1 like

Ik wil haar hiermee wel door het centrum zien lopen. Dan zit je sowieso binnen drie seconden tussen een stoeptegel of een brug vast.

3 likes

Klopt, Rihanna is een godin.:raised_hands:

1 like