Ja daar zit je dan, met getuite lipjes voor een half lege koelkast, wtf?
Wel een beetje veel flessen met blauwe dop voor iets dat ook gewoon uit de kraan komt.
*geen juice of zo maar ik vind het gewoon een heel goed beuty filmpje
Hahahah kan hier echt van genieten. Kunnen we niet een blogger photoshop fail topic maken?
Karima! Zij staat in mijn top 2 favo beauty Youtubers hahaha
Vind dit iets minder erg dan die pumps
Dat stuk vond ik ook zo erg! Echt graaien in die stapel, en alles overhoop halen. Maar vooral die soort paniek erbij!
āFor sittingā had beter geweest.
Zitschoenen.
shneks
(kan dit nu niet meer normaal horen zonder die sh klank)
Dat is toch ook de ironie? En staat het daarom tussen aanhalingstekens?
Wat was ze eigenlijk leuk toen joh. En ze neemt ook de tijd om het goed uit te leggen allemaal. What happened?
Toen stak ze moeite in een videoā¦nu niet meer.
HAHA ik ging door de video spoelen en aan het einde, met dat āMijn hakken stashā beeld, dat muziekje is waarschijnlijk een standaard Youtube muziekje.
Want ik ken dat van Chef John.
Hello this is Chef John from Food Wishes dot com
Ben echt allergisch voor alles Off-white. Ik vind vrijwel alle Ikea samenwerkingen wel leuk maar die met Virgil
Die schoenen verzameling van jessie Maya is ook extreem overdreven. Bij de helft zegt ze ook dat ze nooit aan heeft gehad omdat ze niet lekker zitten of bang zijn dat ze vies worden.
Als je bang bent dat je schoenen vies worden dan zijn het geen schoenen meer, dan moet je ze in een glazen kast zetten met een strikje er om heen.
Schoenen zijn āfor walkingā of ben ik nou gek
Als het regent/er plassen liggen loopt hier een jongen in de buurt standaard met pedaalemmerzakken om zān sneakers
Mascha spreekt gewoon niet de waarheid over de huur/hypotheek en hoe sober ze moet leven. Volgens mij zwetst ze gewoon maar wat.
Wanneer niet