Beutyblogtopic XL #3

Ja daar zit je dan, met getuite lipjes voor een half lege koelkast, wtf? :joy:

8 likes

Wel een beetje veel flessen met blauwe dop voor iets dat ook gewoon uit de kraan komt.

10 likes

*geen juice of zo maar ik vind het gewoon een heel goed beuty filmpje

16 likes

Hahahah kan hier echt van genieten. Kunnen we niet een blogger photoshop fail topic maken?

2 likes

Karima! Zij staat in mijn top 2 favo beauty Youtubers hahaha

1 like

Vind dit iets minder erg dan die pumps

1 like

Dat stuk vond ik ook zo erg! Echt graaien in die stapel, en alles overhoop halen. Maar vooral die soort paniek erbij!

12 likes

ā€œFor sittingā€ had beter geweest.
Zitschoenen.

3 likes

shneks

(kan dit nu niet meer normaal horen zonder die sh klank)

12 likes

Dat is toch ook de ironie? En staat het daarom tussen aanhalingstekens?

1 like

https://youtu.be/cYJSYN3-SuM Massa kan heel goed op hakken lopen hoor!1!

5 likes

Wat was ze eigenlijk leuk toen joh. En ze neemt ook de tijd om het goed uit te leggen allemaal. What happened?

6 likes

Toen stak ze moeite in een video…nu niet meer.

4 likes

HAHA ik ging door de video spoelen en aan het einde, met dat ā€˜Mijn hakken stash’ beeld, dat muziekje is waarschijnlijk een standaard Youtube muziekje.

Want ik ken dat van Chef John.

Hello this is Chef John from Food Wishes dot com

4 likes

Ben echt allergisch voor alles Off-white. Ik vind vrijwel alle Ikea samenwerkingen wel leuk maar die met Virgil :nauseated_face:

5 likes

Die schoenen verzameling van jessie Maya is ook extreem overdreven. Bij de helft zegt ze ook dat ze nooit aan heeft gehad omdat ze niet lekker zitten of bang zijn dat ze vies worden. :see_no_evil:

Als je bang bent dat je schoenen vies worden dan zijn het geen schoenen meer, dan moet je ze in een glazen kast zetten met een strikje er om heen.

Schoenen zijn ā€œfor walkingā€ of ben ik nou gek

21 likes

Als het regent/er plassen liggen loopt hier een jongen in de buurt standaard met pedaalemmerzakken om z’n sneakers :frowning:

71 likes

Mascha spreekt gewoon niet de waarheid over de huur/hypotheek en hoe sober ze moet leven. Volgens mij zwetst ze gewoon maar wat.

12 likes

Wanneer niet :weary:

10 likes