Beutyblogtopic XL #3

aaaah de nostalgie! zo leuk

Ooh deze herinner ik me nog, kreeg er meteen zo’n knus en gezellig gevoel bij want ik vond dat vroeger super leuk om te volgen. Nu ook nog wel maar insta en youtube is zo ‘perfect’ en naar geworden eigenlijk… :sleepy:

oohhhhhh jeetje ik wist niet dat ons mas dit letterlijk op instagram had gezet :joy: dacht dat forummers dat klikklak erbij hadden verzonnen…:scream:

Heul graag!!

Gregor?

Als je op je tenen loopt en dus amper gewicht op je hakken laat rusten kan het. Maar ja. Dat hou ik nooit zo lang vol haha

Ze hoopt natuurlijk dit als samenwerking te krijgen zodat ze een maand op vakantie kan, maar ook kan zeggen dat het werk was.

Een maand?!

7 likes

Hoeveel boeken kan Lip lezen in 1 vlucht?

2 likes

86

3 likes

Wat een levens hebben sommige mensen jonge. De ene doet de hele dag Sims, Netflixt, koopt de Action leeg en schildert kaartjes, de andere krijgt een halve burn out van de druk van een wijnexamen en gaat zomaar een maand naar Curacao om bij te komen van het schrijven van een zwaar journalistiek opiniestuk over seksende buurvrouwen, en weer een ander koopt de lillikste pumps van 330 euro alsof het niets is.
In wat voor tijd leef ik.

111 likes

Ik snap het niet. Waarom zou ze EEN MAAND nr Curacao gaan? Ze heeft toch ook werkverplichtingen hier?

2 likes

Heeft ze wel verdiend na die 80 urige werkweken van dr waarin ze “lekker rustig aan doet” als ze verkouden is, goed naar haar lichaam luistert en werkafspraken afzegt als ze een wattenhoofd heeft.

39 likes

Ik keek niet goed en dacht huuuuh wil ze voor een paar uurtjes gaan? Maar het is dus een verschillende maand :joy:

7 likes

Ze is wel van de trap gevallen vanmorgen hé!
Dus echt goed om zichzelf even te verwennen na deze enorme schrik.

5 likes

Is er alweer een nieuw model uit dan? :rofl:

3 likes

Kan ze vast wel met coolblue regelen toch

5 likes

Toen dit filmpje online kwam nam ik haar nog mega serieus. Ik heb hiermee dan ook serieus geleerd om op hakken te lopen. Ik heb trouwens voor methode 2 gekozen: gelijk hoog.
(Niet dat ik het dus mega goed kan want zoals ik zei, ik wissel mijn schoenen pas als ik op werk ben en Mascha kan het blijkbaar van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat.)

*omg ik besef me nu ik dit filmpje kijk dat ik die tip ook van Mascha heb. Nooit gedacht dat ze me bijna 10 jaar later nog zou influencen.

13 likes

Heb je zoveel geld ga je elk jaar naar hetzelfde eiland waar je alsnog de hele dag Nederlands kan praten. Ik weet nu al precies waar ze gaat slapen, eten, aan het strand liggen en welke uitstapjes ze gaat doen. (Dat hotel van dr vriendin, Karakter, klein curacao en dat eilandje waar je op het strand kan liggen, ik weet dit enkel omdat Cynthia hier ALTIJD over post. Ik ben er zelf nog nooit geweest)

45 likes

Kan niet wachten op een nieuwe post: Mijn hotspots Curacao deel #1804873984723
NOT.

7 likes