Beutyblogtopic XL #3

Ah ja, ik was de weelderige wijnranken die op het zand van Curaçao groeien uiteraard vergeten. Hoor dat ze daar blauwe druiven hebben waar de blue curaçao van gemaakt wordt voor de echte connaisseur.

37 likes

Hopelijk is er ook tiramisu in barre tijden

4 likes

Bronstige buren?

12 likes

Ze zit een fucking maand op een klein eiland, in die tijd is dit wel het minste wat ze kan doen voor haar kijkers/lezers.
(Ik zou zelf oprecht naar Bonaire gaan om te midgetgolfen, laf de scheetjes <3 )

9 likes

Eigenlijk denk ik stiekem:
Zou ze dat nu op Insta plaatsen en dan kijken of ze zure reacties krijgt. En dan bij zichzelf denken Maar IK ga toch mooi een maand, zure trutten!

2 likes

Boomkippen

Klop, klop!
Klm spon

3 likes

Ohja, inderdaad!
Soms valt bij mij het kwartje laat! :flushed:

Heh en de hond dan?

Ik kijk nu de tattoo vlog van Massa, maar het komt helemaal niet op mij over dat ze ter plekke pas gingen bedenken wat en waar ze wilden?? Ze hadden allang bedacht dat ze een dino wilden. Het ontwerp moest alleen nog getekend worden en de precieze locatie ook (ze had een paar opties). Dit was echt geen spontane of random walk-in of “we doen maar wat”.

edit: alleen het ontwerp staat volgens de tattoo-etikette niet juist geplaatst of ligt dat aan mij? Ik heb geleerd bij Tattoo Masters dat de richting hetzelfde moet zijn als je lichaam? Ik kan het niet uitleggen maar die dino’s van hun kijken naar achteren en gaan dus de tegengestelde richting op.

2 likes

Vlog van vandaag totaal niet interessant.
Ze gaan een koophuis bekijken, ze doet haar haar echt heel lelijk. Zo’n half hoog staartje, don’t get me wrong, ik vind dat leuk maar bij haar is het gewoon weer net (of helemaal) niet. Driekwart vlog is eigenlijk hoe ze zich opmaakt. Ze werkt wat en savonds krijgen ze bezoek en gaan ze gamen.
Wat een leven…

5 likes

Diana heeft weer een nieuwe collectie. Kan me voorstellen dat tiener meisjes dit heel erg leuk zullen vinden! Ik vind Diana een leuke meid!

3 likes

Klopt, de tattoo moet ‘jouw kant op bewegen’, dus de richting inkijken waar jij ook heen gaat.

Ik zou best geld willen krijgen tijdens het Simsen joh hahah

5 likes

Zodat jullie de moeite kunnen besparen;
De vlog van vandaag:
Ze zitten de hele ochtend te gamen…
vervolgens doet massa een masker op en maakt ze haar badkamer schoon. Met allesreiniger en keukenrol?!?!
Er komen vrienden langs waar ze tevens mee gaan gamen, uiteraard wordt er eten besteld en daarna edit ze een video.
Hebben ze überhaupt al eens gekookt in het huis? Heb het idee dat ze in Den Haag toch aanzienlijk minder eten bestelde.
Het gaat uiteraard ook weer over de badkamers. Nee, ze hebben het huis daar niet op uitgezocht het was toevallig zo. Maar het is wel heel handig volgens massa. Eerst wilde ze de badkamers indelen op ochtend en avondroutine maar uiteindelijk (waarschijnlijk toen ze zich realiseerde dat het echt een dom idee is) besloten ieder een eigen badkamer.
Haar badkamerdroom is een dubbele douche want ze douchen graag samen…
Vervolgens tot 3 uur in de nacht zitten gamen met zn 2e.

Inspirerend.

51 likes

Wie verzint dit???

73 likes

Maar ze gebruikt wel “method” on schoon te maken dat is wel weer milieubewust.
En ach die paar bomen die gekapt worden om er een keukenrol van te maken.
Elke keer schoonmaakdoekjes op zestig graden met Ariël wassen is ook slecht voor het milieu.

En wat betreft de douche, wij hebben gewoon een soortgelijke wasstraat als dit hoor. Helaas geen twee badkamers.

https://www.makeover.nl/wp/wp-content/uploads/2014/07/badkamer-inrichten-douchekop-kocham.jpg

7 likes

Én loopt een week achter. Zo veel werk kan het niet zijn, geen special effects muziekje of voice over. Vanwege (in mijn ogen) lege bestaan en nul wereldbesef credits nu wel echt op haha. sparkt geen joy meer :yum:

1 like

Kleine wasjes, grote wasjes.
Logisch.

1 like

Ze wilde toch zo graag in Amsterdam wonen zodat ze naar meer feestjes kon gaan en vaker buiten de deur eten? Dit is gewoon bunker 2.0.

39 likes