Beutyblogtopic XL #3

Logisch toch? Zoals we ook allemaal 3 aparte keukens hebben voor ontbijt, lunch en diner.

24 likes

omg die douche nee voor mij een ware hel hoor

5 likes

En niet vergeten een paar extra bijkeukens. En ruimte voor een pony.

2 likes

98 likes

Zweedse beutybloggert die je bent!

4 likes

Twee maar? Minstens 3, voor rode wijn, witte wijn, port, 
, nee 3 is eigenlijk nog te weinig.

6 likes

Ik heb ooit in een huis gewoond met drie toiletten. Iedere grote boodschap op een andere plek droppen, heerlak.

7 likes

Ja sorry ik heb dus duidelijk geen idee hoe zoiets werkt. Ik dacht dat je altijd een ontwerp kreeg en er dan nog thuis over na ging denken.

Iemand had wel in de comments gezegd dat als je een tattoo met een gezicht hebt dat dit gezicht dan richting je lichaam moet kijken maar toen zei Mas dat ze het op deze manier wilde.

Oh ik ben ook allergisch voor warm weer dus ik wil die verdieping wel betrekken op zich :stuck_out_tongue:

4 likes

Ziet er prachtig uit, maar ik zou verdrinken in zo’n douche denk ik :smiley:

1 like

Ik zet net RTL4 aan en zie daar tat van massa een programma presenteren hahah geeft ze een tour door een stad ofzo het is heel slecht in ieder geval

2 likes

Volgens mij snapt Mascha ook niet wat echt het “probleem” is; niet het feit dat ze twee badkamers hebben, maar dat ze er ook echt twee gebruiken terwijl ze maar met zijn tweeen zijn en het dan hebben over een ochtend en avond badkamer of ieder een eigen. Dát is overbodig.

1 like

Waarom zou je ze niet gebruiken als je ze hebt?? Er zaten toevallig twee badkamers in dat huurhuis. Mega chill toch. Het is toch niet alsof ze een huis heeft laten verbouwen zodat er twee badkamers zijn omdat ze absoluut niet een badkamer kunnen delen? Ik snap de ophef niet zo.

19 likes

Er is geen ophef, daarom ook het woord probleem tussen aanhalingstekens, maar in de vlog van vandaag is ze zichzelf aan het verantwoorden over het hebben van twee badkamers terwijl de reacties volgens mij meer gaan over hoe extra ze ermee omgaat (zoals een badkamer voor ochtend en de ander voor avondroutine)

Twee gebruiken is ook twee schoonmaken haha. Ik zou er lekker samen een gebruiken en de ander is dan handig als er logees zijn.

1 like

Hahaha Willemijn♄ de materialistische vijver

2 likes

Wat een gezeur. Ik moest het eens proberen om Insta stories te gebruiken om klanten belachelijk te maken.

Tja zij niet

Ik vind het zo jammer dat Mascha tegenwoordig alles “moet uitleggen” in haar filmpjes. Net als nu met haar favorieten filmpje. Die had echt wel korter gekund.

4 likes

Ik vind het sowieso laat om een favorieten filmpje van 2018 te doen op de 12e. Maar dat kan ook aan mij liggen.

9 likes