Jawel, maar kan ik niet meer lezen. Bruine vlekken hé!
Daar ging m’n thee😂
Time management cursussen zijn in feite bijna het zelfde.
Maar Cynt heeft er een hippe naam aangegeven, het is niet zo dat zij het wiel het eerst uitgevonden heeft.
Liet mijn collega op kantoor even lezen over de structuurjunkie masterclass. Die schudde ook al glimlachend zijn hoofd.
Je denkt dat dat gelogen is? Ik heb ook weleens dat ik een artikel zoek van een promotiefoto en deze dan uitverkocht blijkt te zijn. Dat dekbed zie ik ook al weeeeeeken voorbij komen. Dus begrijpelijk “frustrerend” als je die eigenlijk wil maar dus niet kan kopen omdat het artikel niet leverbaar is. Adverteer dan lekker ergens anders mee.
Ik weet dus niet waarom, maar ik val altijd in slaap van Mascha’s stem. Mijn ogen vallen echt dicht als ik naar haar luister, denk dat het haar stemgeluid is
ASMR, duh
“Zoals jullie weten, ben ik al jááááren fan!!1!1!!1!”
Ik zie haar ook wel naar NY vliegen en KonMari consultant worden.
Kan ze nog meer geld vragen volgens de Cynthia methode “want ik heb na het opruimen van mijn eigen huis zoveel ervaring!!!”
Nee, dat hoeft ze niet op te ruimen want “ it has a sparkle of joy”
En dan mag het blijven.
Een kliekje nasi!!!
Dat echt niet hoor. Dat was soms het enige dat ze te eten hadden!
Ik vind het echt zo raar dat dit zo populair is. Voor de meeste mensen zijn mindfulness en meditatie te zweverig, terwijl wetenschappelijk bewezen is dat het zinvol is, maar voelen of je spullen ‘joy sparken’ en ze bedanken voor je ze weggooit is een hit.
Ik ook! Terwijl ik normaal niet kijk.
Jij krijgt mij aan de vlog. Chapeau!
Ik heb mijn vriend net wakker gelachen door deze post
Stap 1 van de KonMari-methode is altijd: al je kleding op een grote berg gooien, zodat je geconfronteerd wordt met je ziekelijke verzamelwoede.
Massa en Krek hebben deze stap bijna al een keer gedaan, met hun vreselijke washok. Sorry maar ik heb echt genoten van die beelden en het zou echt heerlijk om te zien zijn als die twee een keer serieus zouden gaan KonMari-en en ALLE KLEDING op een hoop zouden neerleggen Hopelijk heeft het nieuwe huis een hoog plafond, want anders redden ze het niet eens…
In de vlog van vandaag heeft Massa de hele dag niks uitgevoerd (behalve kapper) en om een uur of half 5 begint ze dan eindelijk met ‘werken’, dit duurt haar iets te lang en ze begint te klagen dat ze honger heeft. Schouderklopje Massa! Je hebt 3 uurtjes gewerkt. Bravo.
We hebben het wel over Mas en opruimen maar vergeet onze Cynth niet. De ’ werkkamer’ staat ook vol met rotzooi en (gekregen)spullen.
Haha ja mindfuck, maar zijn tenen zitten dubbelgevouwen naar achteren
Mascha zegt ‘ik ben eigenlijk niet zo’n girly girl’