Het is wel alleen jammer dat ze zich alleen moeit in negatieve comments als het haar persoonlijk raakt. Op andere momenten mogen minions elkaar uitschelden voor rotte vis en moeit ze zicht niet.
Die Aimee Van der Pijl blijft ook maar kopen hĆØ.
Die structuurjunkie masterclass is nu gewoon 150 euro terwijl de vorige editie nog 115 euro was. Flinke prijsstijging! En er staat nu ook helemaal geen specificatie van de prijs bij. Vind het nogal watā¦150 euro voor advies van iemand die nog nooit voor een lompe baas heeft gewerkt, geen gezin heeft, hele flexibele werktijden heeftā¦maar wel opstaan en koffie kan plannen.
Nou, de BTW is van 6% naar 9% gegaan. Op 115 euro zou dat maximaal 4 euro mogen schelen!
Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik kan me heel goed herinneren hoe irritant ik het vond dat ze elk product in haar filmpjes āfijnā of āheel fijnā of echt fijnā vond
In principe is het voor een masterclass in het algemeen geen hoge prijs. Ik weet niet hoe het inhoudelijk is, maar vaak word er wel 1000 euro gevraagd ofzo voor zoān soort workshop/cursus. (in de grote mensen business) Maar het is maar net wat de gek ervoor geeft, als het volgeboekt is zou ik mn prijzen ook omhoog gooien, maar dacht dat ze moeite moest doen om genoeg mensen te vinden⦠?
Oh, ik wist niet dat de boeken inclusief zijn. Dacht dat je die los moest kopen op voorhand. Zodat je ze zelf meeneemt.
Maar dan nog zou het maar 4 euro moeten schelen want dan gaat het toch over het totaal bedrag.
Zit er niet bij. Als je de masterclass, het boek en de planner wilt, dan kost het 188 euro.
Ik heb persoonlijk ook geen idee wat Cynthia mij zou kunnen leren over plannen juist om de dingen die jij noemt. Maar ik neem aan dat de mensen die wel gaan, gaan omdat ze haar kennen via haar blog enz. Dus die weten dat ze geen professional is. Net als met haar wijn cursussen ofzoiets.
Komt een beetje over als See one, Do one and Teach one.
Onze standaardgrap tijdens de studie!
En wijn drinken. En op twitter klagen. En reisjes maken.
DƔt is mijn werk???
Ja en vergeet social worker niet. Studie weetjewel.
Oh zo, kan niet eens meer nadenken vandaag Levert je wel een mooie titel op.
Geen groetjes terug.
Lotte heeft een Q&A opgenomen en ik had Lotte echt braver ingeschat dan dat ze was/ is. Ze praat ook heel makkelijk over seks (wat ik heel leuk aan haar vind hoor, juist chill dat ze er niet spastisch over doet), maar ik had haar wat preutser ingeschat, ook door haar (voormalige) werk als juf.
Echt gemeen.
Wacht even: Mascha heeft de afgelopen jaren ondanks haar behoorlijk grote platform zich onthouden van uitspraken over grote politieke ontwikkelingen, maatschappelijke tendensen, oorlog onder haar comments en ga zo maar door. Maar nu is zich uitspreken ineens haar werk? Ik kan dit echt niet serieus nemen
Ik besta uit azijn
Ben ik de enige die de hele tijd naar haar tong kijkt als ze praat?