Beutyblogtopic XL #3

Daar word ik dus echt verdrietig en boos van, hoe k*t moet het zijn om als donker getint persoon nergens je kleur te vinden? Om zo als industrie een groep buiten te sluiten anno 2019… Echt niet okee.

3 likes

Ik voel content mogelijkheden.
Massa, je leest toch mee, zet ff die Marie kondo Netflix op pauze en laat de innerbeautyblogger naar boven borrelen.
Ga gewoon eens echt ff aan de slag. Doe je research: Zoek 3 merken uit die verkrijgbaar zijn in NL en die een fatsoendelijk aantal huidtinten in foundations/concelears aanbied. Maak een leuke video ervan. Review deze (NEE PLEASE NIET WRIJVEN MET JE BEAUTYBLENDER) foundations en geef je mening welke je de beste vind. En praat alsjeblieft op een rustig tempo. Kruip achter je veel te kleine bureau in JOUW kamer met een flinke Starbucks mok en edit de video. Ik zweer je dit wordt denk ik serieus goed bekeken en mensen zullen je dankbaar zijn.

Ik zou kijken.

27 likes

:face_with_raised_eyebrow::o_o:

1 like

Een paar donkerdere kleuren aanbieden is één ding, maar of die tinten ook bruikbaar zijn… Ik kijk graag naar Jackie Aina op Youtube, zij reviewt vaak foundations en daar zie je vaak dat veel van die kleuren veel te rood/roze/grijs zijn.
Hoewel het mooi is dat blanke beautybloggers zich (zouden) uitspreken over het inclusiviteitsprobleem om die kleuren goed in te schatten heb je toch echt iemand met kennis ter zake nodig.

6 likes

Eerlijk is eerlijk: al die lichte kleuren lijken spreken op elkaar maar die kleuren zijn soms ook nog veel te donker voor sommige mensen. Ik gebruikte altijd nr 11 van gosh maar bij essence en catrice zat ook nooit een kleur voor me bij. Dat komt idd omdat 5 kleuren vrijwel identiek zijn en dan meestal 1 donkerdere tint erbij en dat was het wel. Ik heb ook nooit begrepen waarom ze niet een wittige kleur en een hele donkere kleur maken en dan wat kleuren ertussenin waarmee je zelf kan mengen hoe je het hebben wil. Dat is nog eens een gat in de markt!

En @DOLCExBANANA als zij zo’n video zou maken, zou je haar mening dan echt vertrouwen? Mascha heeft zo vaak van die dme uitspraken (een kat die zichzelf schopt?!) dat ik haar niet meer serieus kan nemen. + hoe ze filmt kan je zelf het resultaat wss toch niet zien dus hhmm. Ik zou zo’n video (of Blog post) dan eerder van cynthia willen zien.

1 like

wordt :expressionless:

12 likes

Ja :tired_face:

Ik zit me net dus te bedenken: Cynthia wandelt elke dag 2 uur voor haar 11000 stappen. En ze werkt ook 80 uur per week. Dit is als je 7 dagen per week werkt ongeveer 11,5 uur plus 2 uur wandelen. En ze slaapt elke dag 7 uur. Houdt ze 3,5 uur per dag over voor al die boeken die ze leest en wat je echt in kan plannen. En dan heb je geen vrije tijd. Dit kan toch niet.

Wilde ik even kwijt.

48 likes

oh woow die nieuwe celine tas van cynth is 3080 euro! Mijn god, denk dat ik maar mee ga doen aan die jumbo recepten wedstrijd zodat ik ook vlogger kan worden.

4 likes

Omdat wij kunnen tannen!!! /s
Gelukkig weet ik dat ik bij MAC terecht kan, maar zou ook wel eens goedkope foundation willen kopen :frowning:

1 like

Je rekent verkeerd: alles wat in de planner staat is werk, dus ook ontbijten en Kees uitlaten. Dat scheelt toch weer twee uur per dag en dan heb je ineens ruim vijf uur per dag ‘vrije’ tijd. :roll_eyes:

4 likes

Ja die FAQ komt een beetje arrogant op me over, soort “talk to the hand 'cause the face won’t listen” ipv dat het als handig is bedoeld om veelgestelde vragen alvast voor te zijn.

2 likes

3 likes

Ik had dit vroeger ook en wist nog wel dat ik mij enorm buitengesloten voelde in tegenstelling mijn witte vriendinnetjes! Het is echt gek dat dit in 2019 nog zo geaccepteerd wordt.

1 like

Hahaha in de vlog van vandaag; ze moet nieuwe placemats. Want die marmeren placemats vallen helemaal uit elkaar!!!

6 likes

hmm goed punt. Alhoewel ik zeker zou kijken. Maar ik trek tegenwoordig nooit meer concrete conclusies over producten die zij aanbeveelt. Omdat de helft spon is en voor de andere helft ik haar argumenten vaak niet sterk vind.

1 like

Ik vind dit dus wel een hele leuke zet van Jumbo!

3 likes

Ja oke, maar doel nu vooral op het boekje met de stickers! Aanpak van Mascha kan altijd beter haha

1 like

Prijsstijging structuurjunkie masterclass bij deze verklaard.

19 likes