Ja ben benieuwd wat dit gaat doen.
âWant een goede foundation is belangrijk, ook voor aardappelsâ?
En hoe vind je toch de juiste kleur die past bij jĂłuw aardappelschil
Ja keuzes
Van wat die tas heeft gekost kun je een nieuwe macbook en wasmachine halen, en met een beetje geluk ook nog de reparatie aan je auto betalen.
Verwende zure zeikstraal dat het is.
Ik bedenk me net, onze Cynthia is toch echt the gift that keeps on giving.
Had zij geen #spon-auto? Ik meen me nog iets te herinneren van Renault⊠maar ik lees ook al twee jaar haar blog niet meer, dus misschien loop ik achter.
We all know that Mascha eigenlijk gewoon die hele pot zongedroogde tomaatjes + olie erbij flikkert i.p.v. drie eetlepels
Ja dat dacht ik ook maar blijkbaar niet?
Kreeg ze daar een ââ"âbeugelâ""" bh van?
Hahaha ja wat heeft zij een enorm bord voor haar kop. Ook net na de storie, nieuwe celine tas, zeuren dat alles stuk gaat.
Ff serieus, welcome to the real world
Ja, precies! Ik snap de verantwoording niet. Voor WIE moet ze zich nu verantwoorden. Het lijkt erop dat ze dat voor zichzelf moet.
Iedereen maakt keuzes , soms snap ik de keuze en soms niet. So what!
Maar als je je zo moet verantwoorden kan ik me niet voorstellen dat ze er echt van kan genieten. Als zij nu geniet van haar tas doe ik dat van mijn nieuwe Burberry winterjas.
En dâr wenkbrauwen niet te vergeten he!
Gezien de reacties hierboven (broodfonds, laptop, wasmachine) wordt er door het merendeel hier ook verwacht dat ze zich verantwoordâŠ
Ik mis Vera dus oprecht op Youtube, had dat eigenlijk niet verwacht. Ik hoop dat het goed gaat met haar.
Ondanks dat ik me altijd erger aan Cynthia, vind ik het niet stom. Haar leven is online, dus het is juist realistisch dat ze zowel de leuke aankopen zoals de tas (okĂ©, heel duur, maar hĂ©, ze heeft er het geld voor) als de ââniet leukeââ uitgaven deelt, zoals de kosten van de auto, wasmachine en haar laptop. Zo is het leven en ik vind het eerlijk dat ze zegt dat ze van die kosten baalt. Ik zou ook liever 500 euro aangeven aan iets leuks dan aan een onverwachte reparatie oid.
Daarentegen vind ik inderdaad dat ze zich niet hoeft te verantwoorden voor de dure tas. Meid, wees er blij mee, je hebt er blijkbaar het geld voor.
Het enige waar ik me aan erger bij Cynthia is dat ze haar werkzaamheden zo overdrijft. Ik kan me niet voorstellen dat ze zoveel uur werkt. Waarom is het nodig om het zo te overdrijven? Als je goed verdient met weinig werk, so be it. En koop daarvan wat je wil, dat doen we tenslotte allemaal.
Maar 80 uur werken lijkt mij, maar wie ben ik, enorm overdreven.
Eens. Ik geloof ook niet dat ze zoveel werkt. Die drang om zichzelf te bewijzen is haar grootste probleem. Je prikt er zo makkelijk doorheen. Ik denk dat ze het zichzelf alleen maar ontzettend moeilijk maakt op deze manier. Misschien probeert ze zichzelf te overtuigen dat iets zo is?