Ik ben zzp-er maar zo werkt het voor mij ook wel een beetje? Hoe gewilder je dienst, hoe hoger je prijs. Als starter vraag je een stuk minder, later verhoog je dit. Vind haar prijsverhoging dan wel enorm, had dat meer in stappen gedaan…
Ik vind het altijd een lastig iets met diensten; hoe beoordeel je de prijs-kwaliteit verhouding? Op basis van opleiding of ervaring? Et.c
Een workshop in een groep (geen idee wat individueel kost) bij Annic kost 617, wat ik ook vrij prijzig vind. Het is steeds zo uitverkocht dus schijnbaar willen mensen het betalen.
Toen ze nog met make-up bezig was heeft ze daar een boek over geschreven. Nu denkt ze zelf dat ze goed kan plannen en geeft ze daar masterclasses over. En ze weet sinds kort iets van wijn en nu houdt ze daar praatjes over. Ze bepaalt dus zelf dat ze dat goed kan. Uiteraard bepaalt ze zelf haar prijs en als mensen dat betalen is dat prima. Ik vraag me alleen af welke onontdekte talenten ze nog meer bezit. Kortom wat kunnen we nog verwachten!
Keesologie masterclass!!
Potverdorie, inderdaad. Hondenfluisteraar of hondengedrags adviseur!
Druiven pletter! Ze wil graag een eigen wijnlabel hé!
Hallo heb jij geen aparte planner om in op schrijven wanneer je zelfbruiner hebt gebruikt???
Jawel, maar kan ik niet meer lezen. Bruine vlekken hé!
Daar ging m’n thee😂
Time management cursussen zijn in feite bijna het zelfde.
Maar Cynt heeft er een hippe naam aangegeven, het is niet zo dat zij het wiel het eerst uitgevonden heeft.
Liet mijn collega op kantoor even lezen over de structuurjunkie masterclass. Die schudde ook al glimlachend zijn hoofd.
Je denkt dat dat gelogen is? Ik heb ook weleens dat ik een artikel zoek van een promotiefoto en deze dan uitverkocht blijkt te zijn. Dat dekbed zie ik ook al weeeeeeken voorbij komen. Dus begrijpelijk “frustrerend” als je die eigenlijk wil maar dus niet kan kopen omdat het artikel niet leverbaar is. Adverteer dan lekker ergens anders mee.
Ik weet dus niet waarom, maar ik val altijd in slaap van Mascha’s stem. Mijn ogen vallen echt dicht als ik naar haar luister, denk dat het haar stemgeluid is
ASMR, duh
“Zoals jullie weten, ben ik al jááááren fan!!1!1!!1!”
Ik zie haar ook wel naar NY vliegen en KonMari consultant worden.
Kan ze nog meer geld vragen volgens de Cynthia methode “want ik heb na het opruimen van mijn eigen huis zoveel ervaring!!!”
Nee, dat hoeft ze niet op te ruimen want “ it has a sparkle of joy”
En dan mag het blijven.
Een kliekje nasi!!!
Dat echt niet hoor. Dat was soms het enige dat ze te eten hadden!
Ik vind het echt zo raar dat dit zo populair is. Voor de meeste mensen zijn mindfulness en meditatie te zweverig, terwijl wetenschappelijk bewezen is dat het zinvol is, maar voelen of je spullen ‘joy sparken’ en ze bedanken voor je ze weggooit is een hit.
Ik ook! Terwijl ik normaal niet kijk.
Jij krijgt mij aan de vlog. Chapeau!