Beutyblogtopic XL #3

Ik heb mijn vriend net wakker gelachen door deze post

5 likes

Stap 1 van de KonMari-methode is altijd: al je kleding op een grote berg gooien, zodat je geconfronteerd wordt met je ziekelijke verzamelwoede.

Massa en Krek hebben deze stap bijna al een keer gedaan, met hun vreselijke washok. Sorry maar ik heb echt genoten van die beelden en het zou echt heerlijk om te zien zijn als die twee een keer serieus zouden gaan KonMari-en en ALLE KLEDING op een hoop zouden neerleggen :heart: Hopelijk heeft het nieuwe huis een hoog plafond, want anders redden ze het niet eens

24 likes

In de vlog van vandaag heeft Massa de hele dag niks uitgevoerd (behalve kapper) en om een uur of half 5 begint ze dan eindelijk met ‘werken’, dit duurt haar iets te lang en ze begint te klagen dat ze honger heeft. Schouderklopje Massa! Je hebt 3 uurtjes gewerkt. Bravo.

2 likes

Wat is er met de voet van Grekkor gebeurd? :thinking:

9 likes

We hebben het wel over Mas en opruimen maar vergeet onze Cynth niet. De ’ werkkamer’ staat ook vol met rotzooi en (gekregen)spullen.

3 likes

Haha ja mindfuck, maar zijn tenen zitten dubbelgevouwen naar achteren

2 likes

Mascha zegt ‘ik ben eigenlijk niet zo’n girly girl’
:thinking:

6 likes

Maar die gaat ze nu aan ons verkopen hé!

1 like

Ik weet niet waarom maar ik heb altijd een hekel aan dit ‘ik ben niet zo’n girly girl’, of de leuke ‘ik ben meer one of the guys zegmaar’. Mischien omdat het vaak op een negatieve manier wordt gezecht, alsof girly zijn slecht is. Net als de ‘I’m not like other girls’.

63 likes

Is vooral dom omdat het letterlijk over haar nagellak ging :stuck_out_tongue_winking_eye: en ze was de halve dag bezig met haar uiterlijk dus hoe girly girl wil je het dan hebben. Het is echt weer zoiets dat ze dan zomaar zegt maar wat echt helemaal nergens op slaag

6 likes

Ja echt hù? Met zo’n uitspraak houden ze juist het beeld in stand dat vrouwen zo zijn en moeten zij zichzelf hun hele leven blijven verdedigen. Help liever mee om zo’n achterhaald idee weg te werken denk ik dan. :stuck_out_tongue: Maar dan kunnen ze niet meer humble braggen natuurlijk

7 likes

Greg en Mas zijn vast op de fiets naar de kapper gegaan aangezien er niets van te zien was in de vlog! “Wij gaan nu naar Mariet” — “ik zit in de verf en foef houd zn haar lang” — “wij zijn weer thuis!” Yep
 definiatly met de fiets gegaan :joy::+1:t2:

5 likes

Als je een 4 tinten donkerdere concealer moet gebruiken is je tan echt too much. Kijk die kleur van honey dan, dat is gewoon een andere ethniciteit joh.

58 likes

Van deze wist ik het toevallig wel haha

4 likes

ik moest echt heel goed kijken, toen zag ik pas ik dat het er op lijkt dat ze wat gekleurde smurrie onder het “niet-behandelde” oog hebben aangebracht. ik bedoel toegevoegd.

2 likes

Altijd die bewijsdrang

16 likes

Hij is toch al super lang in Nederland?
Mijn moeder had hem al toen ik nog thuis woonde en dat is meer dan tien jaar geleden

Of is hij weg geweest? (En nee Debbie is niet mijn #influencer moeder)

9 likes

Hij is een tijd uit het assortiment geweest, maar sinds 2? Jaar weer terug

1 like

Haha oke gedeeltelijk waar. Maar goed had ze m niet in Amerika hoeven kopen als hij hier ook al was vorig jaar
 :sunglasses:

Maar serieus, is dit de hele lijn? Want iemand die een echt diep donkere huid heeft kan hier toch niet terecht of vergis ik mij? Vind ik wel een beetje jammer.

3 likes