Beutyblogtopic XL #3

Ik vind dit echt de meest fascinerende persoon die ik ooit gezien heb

1 like

Ik heb dit tassie in het zwart ook gehad, ging gerust een jaar mee. Omgerekend zou Sint deze tas dan 200 jaar moeten dragen voor ze de investering terug heeft.
Met andere woorden, het standpunt van mensen die zeggen investeren in een ‘goede tas die lang mee gaat’ vind ik persoonlijk altijd wat raar.

2 likes

NikkieTutorials heeft een vriend! Wie zou het zijn :thinking: ? Wel super leuk

Sorry dubbelpost maar moet nikkietutorials in t andere topic? Ik weet het even niet

Wat is het dan?

41 likes

Jeetje wat is dit om te kotsen zeg

1 like

Booomchicawoawwwhaa

Als ik je een budget wil je dan ook voor mij zoekw. :joy: ik zit al sinds eind december zonder goed werkende wasmachine en wissel nu tussen niet wasssen/wasserette/handwas/een halve was in de kapotte wasmachine omdat ik gewoon geen zin heb in het gedoe van een nieuwe kopen :grimacing: en jaa ik weet dat dit gedoe is maar boehoeekwilnieenzo…:pleading_face::sob:

Wat is er met haar oor aan de hand :cold_sweat:

Leuk voor nikkie!

1 like

Dat is haar echte huidskleur

9 likes

Heb je ook zn pincode en adres aub

Arme jongen, die weet toch niet wat hem overkomt nu joh.

1 like

Klinkt misschien gek, maar vind het heel leuk dat het gewoon een simpele boer uit Brabant is ipv zo’n Hollywood jongen. Brabant 4 life :sunglasses:

39 likes

Haar private parts wel, haar private life niet :joy:

9 likes

Iets niet-kleinerends?

Ze hebben deze nu ook bij boozyshop in 4 kleuren. Ook roze, oranje en groen(?) om de ondertoon in en foundation; te veranderen, sterker te maken of minder te maken. Ideaal voor als je nog foundations hebt liggen die inderdaad dan te donker/licht zijn of net te gelig etc.

Plies waar haal ik zo’n oppervlakkig leven

22 likes

En dan de helft van je vlog wijden aan het plaatsen van het sieradendoosje, in 15 verschillende settings.

3 likes