Beutyblogtopic XL #3

Ik vind het wel bijzonder. :flushed:

4 likes

Franse auto’s staan ook niet als beste bekend he.
Die roesten al op de folder.

7 likes

Bij die instastories over kapotte shit/ik zoek/heb nodig…
lees ik alleen maar “merk, sponsor het mij” :roll_eyes:

7 likes

Oh nee zo had ik het helemaal niet bedoeld, ik had eigenlijk al niet verwacht dat het een bekend iemand zou zijn. Meer in de trant van, benieuwd naar het verhaal/persoon.
Edit; Het was ook totaal niet bedoelt als een Sherlock move. Ik ben geen stan.

Met het risico een suffe huismoeke genoemd te worden: ik vind het kopen van een wasmachine leuker. :joy: Daar heb ik veel meer aan dan aan een tasje, en ik stel er ook veel meer eisen aan. Onze wasmachine loopt op zijn achterste beentjes en moet binnenkort vervangen worden, en ik geniet zelfs een beetje van de zoektocht naar een nieuwe. :see_no_evil:

19 likes

Ja die staat hoog op de verlanglijst! Lijkt me superhandig met een klein kindje.
Hij moet ook heel zuinig zijn en een bijbehorende app zou leuk zijn.
En hij mag niet zo duur zijn als die tas, maar vooralsnog kom ik met mijn eisen niet uit in die prijsklasse. Voor de prijs van die tas kan ik zeker 3 wasmachines kopen (bizar idee eigenlijk).

1 like

O hemel… gaan we weer…

Ik ben Cynthia en ik moet alles bewijzen :roll_eyes:

11 likes

Oh Cynthia…

30 likes

Maar die tas is voor het leven en een wasmachine verslijt waarschijnlijk sneller. Maar hè een wasmachine is wel echt onmisbaar!

Is dat boekjes uitwisselen (of iets anders uitwisselen) ook zo’n Cynthia uitspraak? De rest had ik wel aangeklikt, maar die kende ik (nog) niet. :thinking:

(also ugh irritant maar goed what else is new)

3 likes

Ben benieuwd wanneer slimwerken gaat zeiken tegen cynth.

De kleurselectie is iets minder ruim… Maar voor de liefhebber.

6 likes

Noem je haar nu meisje? :woman_facepalming:

2 likes

Ze heeft God gevonden!

2 likes

Ik wens cynth veel succes met haar discussie :blush:

18 likes

Fremannie hou jij me tassie effe vast.

2 likes

Ik vind dit echt de meest fascinerende persoon die ik ooit gezien heb

1 like

Ik heb dit tassie in het zwart ook gehad, ging gerust een jaar mee. Omgerekend zou Sint deze tas dan 200 jaar moeten dragen voor ze de investering terug heeft.
Met andere woorden, het standpunt van mensen die zeggen investeren in een ‘goede tas die lang mee gaat’ vind ik persoonlijk altijd wat raar.

2 likes

NikkieTutorials heeft een vriend! Wie zou het zijn :thinking: ? Wel super leuk

Sorry dubbelpost maar moet nikkietutorials in t andere topic? Ik weet het even niet