Beutyblogtopic XL #3

Omdat wij kunnen tannen!!! /s
Gelukkig weet ik dat ik bij MAC terecht kan, maar zou ook wel eens goedkope foundation willen kopen :frowning:

1 like

Je rekent verkeerd: alles wat in de planner staat is werk, dus ook ontbijten en Kees uitlaten. Dat scheelt toch weer twee uur per dag en dan heb je ineens ruim vijf uur per dag ‘vrije’ tijd. :roll_eyes:

4 likes

Ja die FAQ komt een beetje arrogant op me over, soort “talk to the hand 'cause the face won’t listen” ipv dat het als handig is bedoeld om veelgestelde vragen alvast voor te zijn.

2 likes

Grappig dat iedereen die FAQ zo lollig en hi-la-risch vindt in de reacties. Je weet gewoon dat zij dat niet zo bedoeld heeft.

3 likes

Ik had dit vroeger ook en wist nog wel dat ik mij enorm buitengesloten voelde in tegenstelling mijn witte vriendinnetjes! Het is echt gek dat dit in 2019 nog zo geaccepteerd wordt.

1 like

Hahaha in de vlog van vandaag; ze moet nieuwe placemats. Want die marmeren placemats vallen helemaal uit elkaar!!!

6 likes

hmm goed punt. Alhoewel ik zeker zou kijken. Maar ik trek tegenwoordig nooit meer concrete conclusies over producten die zij aanbeveelt. Omdat de helft spon is en voor de andere helft ik haar argumenten vaak niet sterk vind.

1 like

Ik vind dit dus wel een hele leuke zet van Jumbo!

3 likes

Ja oke, maar doel nu vooral op het boekje met de stickers! Aanpak van Mascha kan altijd beter haha

1 like

Prijsstijging structuurjunkie masterclass bij deze verklaard.

19 likes

Ja ben benieuwd wat dit gaat doen.

“Want een goede foundation is belangrijk, ook voor aardappels”?

1 like

En hoe vind je toch de juiste kleur die past bij jĂłuw aardappelschil

2 likes

Ja keuzes :eek:

1 like

Van wat die tas heeft gekost kun je een nieuwe macbook en wasmachine halen, en met een beetje geluk ook nog de reparatie aan je auto betalen.

Verwende zure zeikstraal dat het is.

46 likes

Gelukkig heeft ze nog geld genoeg voor een dure tas :+1:t3:

35 likes

Ik bedenk me net, onze Cynthia is toch echt the gift that keeps on giving.

60 likes

Had zij geen #spon-auto? Ik meen me nog iets te herinneren van Renault
 maar ik lees ook al twee jaar haar blog niet meer, dus misschien loop ik achter.

3 likes

We all know that Mascha eigenlijk gewoon die hele pot zongedroogde tomaatjes + olie erbij flikkert i.p.v. drie eetlepels

22 likes