Omdat wij kunnen tannen!!! /s
Gelukkig weet ik dat ik bij MAC terecht kan, maar zou ook wel eens goedkope foundation willen kopen
Je rekent verkeerd: alles wat in de planner staat is werk, dus ook ontbijten en Kees uitlaten. Dat scheelt toch weer twee uur per dag en dan heb je ineens ruim vijf uur per dag âvrijeâ tijd.
Ja die FAQ komt een beetje arrogant op me over, soort âtalk to the hand 'cause the face wonât listenâ ipv dat het als handig is bedoeld om veelgestelde vragen alvast voor te zijn.
Grappig dat iedereen die FAQ zo lollig en hi-la-risch vindt in de reacties. Je weet gewoon dat zij dat niet zo bedoeld heeft.
Ik had dit vroeger ook en wist nog wel dat ik mij enorm buitengesloten voelde in tegenstelling mijn witte vriendinnetjes! Het is echt gek dat dit in 2019 nog zo geaccepteerd wordt.
Hahaha in de vlog van vandaag; ze moet nieuwe placemats. Want die marmeren placemats vallen helemaal uit elkaar!!!
hmm goed punt. Alhoewel ik zeker zou kijken. Maar ik trek tegenwoordig nooit meer concrete conclusies over producten die zij aanbeveelt. Omdat de helft spon is en voor de andere helft ik haar argumenten vaak niet sterk vind.
Ik vind dit dus wel een hele leuke zet van Jumbo!
Ja oke, maar doel nu vooral op het boekje met de stickers! Aanpak van Mascha kan altijd beter haha
Prijsstijging structuurjunkie masterclass bij deze verklaard.
Ja ben benieuwd wat dit gaat doen.
âWant een goede foundation is belangrijk, ook voor aardappelsâ?
En hoe vind je toch de juiste kleur die past bij jĂłuw aardappelschil
Ja keuzes
Van wat die tas heeft gekost kun je een nieuwe macbook en wasmachine halen, en met een beetje geluk ook nog de reparatie aan je auto betalen.
Verwende zure zeikstraal dat het is.
Ik bedenk me net, onze Cynthia is toch echt the gift that keeps on giving.
Had zij geen #spon-auto? Ik meen me nog iets te herinneren van Renault⊠maar ik lees ook al twee jaar haar blog niet meer, dus misschien loop ik achter.
We all know that Mascha eigenlijk gewoon die hele pot zongedroogde tomaatjes + olie erbij flikkert i.p.v. drie eetlepels