Ja dat dacht ik ook maar blijkbaar niet?
Kreeg ze daar een “”"“beugel”""" bh van?
Hahaha ja wat heeft zij een enorm bord voor haar kop. Ook net na de storie, nieuwe celine tas, zeuren dat alles stuk gaat.
Ff serieus, welcome to the real world
Ja, precies! Ik snap de verantwoording niet. Voor WIE moet ze zich nu verantwoorden. Het lijkt erop dat ze dat voor zichzelf moet.
Iedereen maakt keuzes , soms snap ik de keuze en soms niet. So what!
Maar als je je zo moet verantwoorden kan ik me niet voorstellen dat ze er echt van kan genieten. Als zij nu geniet van haar tas doe ik dat van mijn nieuwe Burberry winterjas.
En d’r wenkbrauwen niet te vergeten he!
Gezien de reacties hierboven (broodfonds, laptop, wasmachine) wordt er door het merendeel hier ook verwacht dat ze zich verantwoord…
Ik mis Vera dus oprecht op Youtube, had dat eigenlijk niet verwacht. Ik hoop dat het goed gaat met haar.
Ondanks dat ik me altijd erger aan Cynthia, vind ik het niet stom. Haar leven is online, dus het is juist realistisch dat ze zowel de leuke aankopen zoals de tas (oké, heel duur, maar hé, ze heeft er het geld voor) als de ‘‘niet leuke’’ uitgaven deelt, zoals de kosten van de auto, wasmachine en haar laptop. Zo is het leven en ik vind het eerlijk dat ze zegt dat ze van die kosten baalt. Ik zou ook liever 500 euro aangeven aan iets leuks dan aan een onverwachte reparatie oid.
Daarentegen vind ik inderdaad dat ze zich niet hoeft te verantwoorden voor de dure tas. Meid, wees er blij mee, je hebt er blijkbaar het geld voor.
Het enige waar ik me aan erger bij Cynthia is dat ze haar werkzaamheden zo overdrijft. Ik kan me niet voorstellen dat ze zoveel uur werkt. Waarom is het nodig om het zo te overdrijven? Als je goed verdient met weinig werk, so be it. En koop daarvan wat je wil, dat doen we tenslotte allemaal.
Maar 80 uur werken lijkt mij, maar wie ben ik, enorm overdreven.
Eens. Ik geloof ook niet dat ze zoveel werkt. Die drang om zichzelf te bewijzen is haar grootste probleem. Je prikt er zo makkelijk doorheen. Ik denk dat ze het zichzelf alleen maar ontzettend moeilijk maakt op deze manier. Misschien probeert ze zichzelf te overtuigen dat iets zo is?
Nou ja, ik mopper ook de hele wereld bij elkaar als èn mm auto, èn mn wasmachine kapot gaat. Ook als ik vlak daarvoor (te) veel geld uitgegeven heb, dat is toch heel normaal? Niemand vind het leuk als iets kappt gaat en het kost geld.
Ik ben echt geen Cynthia fan maar mijn god wat een prachtige tas.
Ja, dat is waar. Maar waarom 80 uur benoemen! 30 uur per week en soms meer zou toch ook goed zijn mi.
80 uur is gewoon twee volle werkweken ineen bij een normale baan.
En dan denk ik ook. Planning is alles hé!
Je maakt mij niet wijs dat je 50 uur extra per week hebt en dat dat allemaal last mimute is.
Het is prima als jij jezelf een tas van €3000 kado wil doen, als je het geld hebt waarom niet. Maar ik snap niet dat je dan kan gaan lopen zeikstralen op Instagram dat je auto/wasmachine/laptop zo duur zijn. Als je jezelf een tas van zoveel geld kan veroorloven dan zou je toch genoeg achter de hand moeten hebben voor zaken die belangrijker zijn? Je kan ook een tas van €30 bij H&M kopen. Heb je €2970 over voor de rest.
Ik heb mezelf een groot plezier gedaan door haar eindelijk eens te ontvolgen nadat ze laatst al zat te zeuren over die wasmachine die na 10 (!!!) jaar kapot ging. Goh wat raar, echt totaal niet inspirerend om haar te volgen met dat gezeur telkens.
En ik snap dat hele gezeur over het broodfonds niet. Ze heeft destijds al uitgelegd dat dat in overleg was met degenen die in het broodfonds zat, prima dan toch? Het is niet dat het ons geld is, het geld voor de tas niet, en ook het geld van het broodfonds niet.
Maar ze zegt toch nergens (denk ik, kijk niet al haar stories) dat ze geen geld heeft om die wasmachine, auto & laptop te vervangen of te laten herstellen.
Maar het is toch normaal dat zo’n uitgaven zuurder zijn of minder leuk om te doen dan voor een tas die je echt heel graag wilt.
Ik zou ook liever een tas van €3000 kopen dan een nieuwe wasmachine
Ja maar moet dat nou meteen op insta😒 dat vind ik niet per se alleen voor cynth gelden hoor, maar voor zoveel mensen. En vind het ook meer de toon. En waarom moeten er per se bedragen bij? Je kan toch ook gewoon zeggen dat de auto eerder stuk was ipv €800? Dat de wasmachine & laptop & auto kapotgaan en ze toch een tas koopt moet ze verder zelf weten. Good for her, voor mij is het gewoon weer vizar om te merken hoeveel geld bloggers/influencers/cynthia verdient.
Nee klopt maar ik vind het persoonlijk raar als je om zulke uitgaven zeurt terwijl je wel een tas van €3000 kunt permitteren. Ik zou dat bedrag nooit uitgeven aan een tas.