Beutyblogtopic XL #3

Nou ze zei dat ze er zsm weg willen, zodra het andere huis is verkocht.

Ja, maar ze gaf ook al aan de voorkeur te hebben voor nieuwbouw. Dus eer het huis afgebouwd is kan ook zo 1 a 2 jaar duren.

1 like

Eer ze hun eigen huis hebben verkocht kan ook nog wel even duren. Ik heb geen idee of veel mensen gaan voor een bunkerwoning

1 like

Een leegstaande woning verkoopt sowieso lastiger naar het schijnt en kopers dingen dan vaak ook meer af lijkt me, aangezien de bewoners er al uit zijn en met dubbele woonlasten zitten. Snap niet dat ze niet gewoon zijn blijven zitten tot het verkocht werd. De makelaar filtert minion-kijkers en serieuze kijkers heus wel mag je aannemen.

2 likes

Het kan zijn dat ze al foto’s hebben laten maken voordat ze gingen verhuizen, dus dan lijkt het nog bewoond. Maar dan nog inderdaad, als je gaat kijken is het leeg. Zou foef de makelaar toch moeten weten dat een leeg huis niet heel voordelig is (tenminste, ik deel je mening daarin).

2 likes

29 likes

Ja dat is waar!

:joy: MAND!

2 likes

Staat het huis al op Funda? Ik ben toch wel benieuwd! Huizen kijken op Funda is mijn hobby. Vooral van die dure panden in Ams of appartementen in Londen. Lol.

2 likes

Ja ik zie bijna nooit meer lege huizen op funda. Als er wel een bank is, geen tv, een schaal met fruit in de keuken en rituals in de badkamer is het een nepinrichting.

3 likes

Ter info.

8 likes

Ben helemaal niet benieuwd naar het huis, maar wel naar de redenatie hierachter?
Waarom mag dit niet? En alle andere random funda-links wel? Ze wonen er toch niet meer?

3 likes

Ik had net wat showerthoughts


Als je een boek leest dan vertel je het eigenlijk tegen jezelf in je hoofd. Zou Cynthia, als ze een boek leest
 dan jn haar hoofd ook die compleet random klemtonen op woorden leggen zoals ze in haar fimpjes en stories ook doet?

16 likes

Wijnkelder, SM-kelder, je kan geen kelders genoeg hebben!

Écht?

1 like

Dit kan aan de hoeveelheid wijn van vanavond liggen, maar als Mas zegt: dit is waarom wij twee badkamers hebben DAN IS DAT TOCH ZO OMDAT DIE ER AL ALLEBEI INZATEN TOEN JULLIE ‘M GVD KOCHTEN.

37 likes

Zou ze er dan zelf ook geirriteerd door raken?
Vervelend aangewende intonatie van haar.

3 likes

Aaah! InToooonatieee was het woord dat ik zocht!

In Lip’s geval: Ă©Ă©ntoonnatie :grimacing:
Maar weet niet wat erger is, de overdreven R van Massa ofwel aangeleerde kak-air / r en ‘zeg maar’ en het quasi interessante vertellen, of Lip met d’r saaie gewauwel.

4 likes

Bedoel je hiermee dat je onder de douche aan cynthia staat te denken? Dat vind ik veel schokkender dan hoe zij haar boek leest :flushed:

15 likes