Beutyblogtopic XL #3

Hmmm het is toch niet omdat je een huis koopt van €200 000 dat je niet mag zeuren om een kruidenrekje van €10. Ok stomme voorbeelden. Maar ik begrijp haar redenering wel ik zou daar ook over zeuren ( heb jammer genoeg wel geen tas van €3000). Het is ook niet zo dat ze iedere maand een tas van €3000 koopt en ze geld als slijk heeft.

12 likes

Ik vind het echt een tasje uit de kringloopwinkel (niks mis mee maar voor die prijs vind ik t een goedkoop ogend tasje)

6 likes

Wat voor tassen kopen mensen die na een jaar stuk gaan? Ik koop ook echt geen dure tassen, maar mijn nepleren H&M en River Island gevallen gaan echt wel langer mee dan een jaar. Of heb ik dan gewoon geluk? Ik zou ook nooit een designertas kopen, veel te zonde van m’n geld en ik heb gewoon niets met merken.

11 likes

Ik vind het een mooie tas, maar €3000 gaat wel een beetje te ver

2 likes

Ik vind het ook een mooie tas, maar ik zou er nooit 3000 euro voor betalen. Er zijn genoeg merken die mooie kwaliteit leveren, die een soortgelijke tas voor 200/300 euro hebben.

Ik spaar zelf voor de Chloe Drew tas. Ook duur (1500 euro), maar die tas heeft nog een heel mooi ontwerp en ziet er echt uniek en luxe uit. De tas van Cynthia zou ook zo bij de Mango of Zara kunnen liggen (wel ander materiaal dan, maar meer het model).

Maar goed, haar geld, haar tas, haar wasmachine, haar fles wijn, haar planner, enz enz.

1 like

Ik vind dat artikel wat gek opgebouwd. Pinterest board? Waar dan? Door deze 2 zinnen onder elkaar lijkt het net of het artikel nog niet af was ofzo.

Nog even een Pinterest board van mijn liefde
Ik bereid even een FAQ voor

:thinking:

1 like

Spijker op z’n kop wat mij betreft. Klagen mag natuurlijk maar je social media kanalen zijn niet je vriendinnen (dat gevoel heb ik bij veel bloggers dus wel).

3 likes

Ik vind de verantwoording van sint irritant. Meisje, je hebt een baan waar je veel mee verdiend dus logisch dat je hier je uitgavenpatroon op aanpast. Tassen kopen van 3000 ekkies, als het kan, waarom dan ook niet. Ze hoeft niet overal een pleidooi bij te houden. En schijt aan mensen die er wat van vinden.

Maar PLEASE, zegt ze nu serieus dat ze heeft overwogen een extra laptop te kopen maar hier vanaf zag om dat ze het te duur vind omdat ze denkt dat ze hem niet dagelijks gebruikt?!?! Bloggen is je baan? Laptop lijkt me essentieel?!
En gebruikt ze die tas dan wel letterlijk elke dag???

Ze wil alleen geld $p€nd€n als het goed uitkomt. Logisch want ik huil ook als alles in 1 maand stuk gaat en ik koop ook liever spulletjes voor mezelf die ik leuk vind. En het boeit me niet dat ze een dure tas koopt maar ze gaat zo onderuit op het hele verhaal eromheen. Koop dat ding en zwijg.

5 likes

Damn jumbo money to blow met al die influencers

8 likes

Heb je de Box bag ooit in het echt gezien? Die kwaliteit is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Chloé tas. (Niet dat je er dan meteen €3000 voor moet betalen natuurlijk)

5 likes

En over die uren van Cynthia, we weten allemaal wel toch dat veel mensen die keihard roepen dat ze zoooooveel uren maken, overdrijven.

5 likes

Snap niet zo goed waarom je niet gewoon trots kan zijn op weinig moeite veel moneyz. Best blij met mijn 36 uur en riante salaris namelijk. Dankzij de belachelijk vroege uren die ik werk ook nog eens alle tijd voor wandelingen, wijn en boeken lezen. :woman_shrugging:t2:

13 likes

Ik vind dat het broodfonds hier echt niet bij gehaald mag worden. Cynthia verzekert zichzelf voor ziekte bij het broodfonds, raakt vervolgens ziek, doet een stap terug en gaat in therapie. Hoezo zou ze dan niet bij haar broodfonds mogen aankloppen. Mentaal ziek/in de knoop is ook gewoon ziek. Als ik een tijdje de ziektewet in ga mag ik toch hopen dat men 1,5 jaar later niet nog gaat zeuren over mijn uitgaven omdat ik een tijdje op kosten van anderen heb geleefd.

Dat gezegd hebbende: het kan mij echt weinig schelen wat ze uitgeeft (als ik zoveel geld zou hebben zou ik mezelf net zo goed een tas cadeau doen) alleen het “hoe doen andere ondernemers dat, ik heb gewoon een laptop nodig” etc. vind ik zo onnodig. Je maakt mij echt niet wijs dat ze dat geld niet heeft en ik vind het een soort van lullig voor de supergrote groep zzp’ers die echt een probleem heeft als er een laptop stuk gaat/andere onverwachte uitgave voorbij komt.

41 likes

Volgens mij heeft Nikkie een nieuwe vriend/vriendin. Al is het niet geheel duidelijk, maar ze plaatst op haar instagram stories een hand in hand foto met iemand waarbij staat dat in de laatste vier maanden haar leven is veranderd. Ben benieuwd wie de gelukkige is! Ik vind het in ieder geval erg leuk voor der, hopelijk een beter iemand dan die vorige flapdrol.

30 likes

Precies. Daarbij is een broodfonds een groep mensen die elkaar kennen. Dus ze bepalen samen of iemand in aanmerking komt voor een bijdrage. ( tenminste zo heb ik het begrepen) En als ze het daar over eens zijn is het toch goed lijkt mij.

1 like

Haar MASTERclasses niet te vergeten!

Haha idd. De kwaliteit zit m niet in die duizenden euro’s. Die betaal je gewoon voor het merk😊

Het enige wat ik kan denken als ik deze foto zie is:

Jezus wat een ordinaire en lilleke klauwen.

49 likes

Vast impopulair maar ik denk nog steeds: als je zo veel geld op je rekening hebt dat je zo’n tas kunt kopen waarom destijds aanspraak maken op het broodfonds?

(Ja wellicht had ze het toen niet maar ik denk van wel.)

3 likes

Ik ben geen ZZP’er, maar het komt op mij over als dezelfde regeling van ziekte bij een werkgever. Ook dan heb je recht op een maandelijks inkomen, onafhankelijk van wat je spaargeld is. Waarom zou dit dan anders zijn bij ZZP’ers die ook zo iets geregeld hebben via het Broodfonds (waarbij ze zelf geld inleggen en afspraken erover gemaakt hebben)?

14 likes