Beutyblogtopic XL #3

Maar dat zou betekenen dat ze vooruit denkt en haar content inplant. Ik zeg één woord: kerstmakeupvideodrama🙈

9 likes

ik zat steeds te wachten tot ze zou zeggen: de vraagprijs van dit huis is €xxxxx.

14 likes

Ik vind het echt vreemd dat ze zoveel hebben verbouwd aan dat huis en dan niet eens even de trap hebben dichtgemaakt.

1 like

Wat was deze hans klok show waar ik net naar heb zitten kijken van die foefgrot?

14 likes

Klinkt eigenlijk best walgelijk ja nu ik t zo zie

4 likes

We hebben nog steeds nooit het “”“kantoor”"" in New Babylon gezien…

1 like

Oh god ja, waar waarschijnlijk schommels, haken en zwart lakleren behang te zien was…

Kan niet waaaaachten tot ze dat hopelijk ooit deelt in een story time :expressionless:

4 likes

Ik denk dat het de 1.0 versie was van het volgestouwde washok uit dit koophuis. En dat ze zich daar voor schaamde.

3 likes

Jawel hoor, ik kan me ook herinneren dat ze uiteindelijk een shot van die kamer heeft laten zien. Beetje een smal kamertje, met een bureau en ik geloof een witte stoel. En wat kasten voor de administratie. Indd toen ze ‘s nachts gingen opruimen.

6 likes

Ik vind vooral de trappen in de bunker echt zó lelijk.

22 likes

De trapkleur in combinatie met de kleur van de vloer is het meest lelijke ooit. Zo zonde.

23 likes

Maar het is echt hard hout!! Zoveel luxer dan de trap die er origineel in zou zitten!!

18 likes

Ik heb echt nog noooooit op een trap gelopen, afvragend wat de kwaliteit ervan is. Maar misschien ligt dat aan mij

8 likes

Mijn hemel, ik kan die home tour van mascha niet aan. Waarom inhelmelsnaam loopt ze continu met haar armen uitgestrekt???

7 likes

Terwijl royaal op CP altijd een leugen is.
Maar goed elke woning-advertentie ook. Goed punt Louse

Maar hoe groot is de kans dat ze die in Amsterdam kunnen gebruiken?

1 like

Ze wonen nu toch in Amsterdam en hebben een tuin.

Vond vooral al dat marmer óveral in huis niet mooi. Kan me voorstellen dat je daarom het huis niet koopt; je moet dan in een vrij nieuw huis meteen de hele badkamer en wc verbouwen

7 likes

Wanneer Mascha door de tuin loopt met die armen wijd is ze precies Manita, ik ga stuk.

Samenvatting

https://youtu.be/RVX9XbfZPCE

20 likes

Haha ja dat je overal gewoon het duurste van neemt.

30 likes