Beutyblogtopic XL #3

Ik vond het wel heel schattig hoe super random Gregor de kamer van Massa binnenliep en meteen doorhad dat ze verdrietig was, en de manier waarop hij daarop reageerde.

7 likes

Mascha’s ‘zeg maar’ ‘oprecht’ ‘RRR’ en overtollige speeksel bezorgen me nog eens kortsluiting in mijn hoofd :exploding_head:

Wie herinnert zich Lips ‘ heel iets’?

1 like

Wat maakt massa een gedoe van al dan niet in een appartement of woonhuis te wonen. Is helemaal niet nodig.
En dan ook nog bijna tot huilen aan toe!

Ik heb zowel in een appartement als in een woonhuis gewoond ( en beide met plezier trouwens)
en ik heb nooit meegemaakt dat iemand tegen me opkeek of neer keek.

Er zijn ook mensen die er juist bewust voor kiezen om in een appartement te wonen omdat het lekker gelijkvloers is, en het uitzicht mooi, of die gewoon niet om een tuin geven.

Waarom er een “klasseverschil” ding van maken?

7 likes

Ik vraag mij ook echt af wat voor mensen zij in haar omgeving had die zeiden wanneer ga je verhuizen naar een echt huis? Of dat ze niet in een echt huis woonde? Is het echt gebeurd of is het iets wat zij in haar hoofd zo groot gemaakt heeft?

2 likes
Samenvatting

Ik woon in appartement dat ik ook gewoon ‘huis’ noem. Ik heb een paar keer meegemaakt dat iemand me er even op moest wijzen dat het een appartement is en geen huis. Ik woon er alleen dus voor mij is het een eengezinswoning.

3 likes

Ah wat een verschrikkelijke foto :frowning: Hoe kom je er op (Al ben ik natuurlijk wel jaloers op d’r lijf :scream: )

Haha maar wat wil diegene dan? Dat je zegt ik ga nu naar mijn appartement? Dat klinkt toch niet?

3 likes

Ooh samenvatting?:smiley: heb geen insta
:frowning:

Heb even gekeken en snap denk ik wel wat ze bedoelt. Het is anders om alleen of met partner in een appartement te wonen omdat je hier bewust voor kiest, dan met een gezin van 5 in een appartement te wonen (en slaapkamers te moeten delen of in de woonkamer te moeten slapen) omdat je niet meer kunt betalen.

Maar ik snap dan weer niet waarom ze dit huilend moet filmen. Ik denk dat het meer iets is wat ze zichzelf oplegt en waar ze zelf waarde aan hecht. Wat @Denna zegt bedoel ik eigenlijk.

ze kiezen er ook bewust voor om een groot huis te huren met extra badkamers en slaapkamers om een eigen kamer te hebben voor beauty en de sneakers mancave.
Ze betalen ook voor die extra luxe.
Dat is prima. Maar ga dan ook niet mekkeren ( wat ze wel doen) dat ze zuiniger aan moeten doen.

Maarja, ga maar even buiten de deur bij bagels&beans IJburg ontbijten en de hond even laten poepen.
Zwaar leven op zondag.

Oww ik dacht dat ze miepte dat ze nu een echt huis konden hebben/huren omdat dat vroeger met haar moeder niet kon omdat er geen geld was. Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen en snap ik er ECHT helemaal niks van hahaha

Oké, geen adres. Prima! Maar vanaf welke prijsklasse? Lol. Ik zie dat de vlog van vandaag redelijk dramatisch is. Ik skip even.

Het ging er over dat mensen in de comments zeiden (volgens mij tegen andere) dat ze nu in een echt huis woont. En dat vond ze geen leuke comments naar andere toe omdat elk huis een huis is. Ze is vroeger er mee gepest dat ze in een flat / portiek woning woonde.

Ik zou mijzelf nooit huilend online gooien maar vond het eigenlijk wel een duidelijk stukje van Mascha. Ik vond het wel goed dat ze aangaf dat dat soort comments andere mensen kunnen raken.

4 likes

Ben hier ook wel benieuwd naar. @Lula @Nescio

Als iemand het toevallig tegen zou komen en in het rare huizen op funda topic (of hoe het ook heet) zou posten zou het geen probleem zijn, maar als het hier gepost wordt wel? Ze wonen er idd toch niet meer, maakt dan toch niks meer uit?

Er is een rare huizen topic?! Daar moet ik heen :wink: Ik kwam laatst een felgroene badkamer tegen. Echt ALLES was felgroen. Hilarisch. Maar ben het wel met je eens hoor. De foefs maken er zelf enorm een big deal van, dan worden mensen ook nieuwsgierig.

Yes! Plaats meteen even die link naar die groene badkamer, ben nu erg benieuwd :smile:

Edit: Bijzondere huizen dus, niet rare huizen.

Precies dit.
Van de ene kant vind ik haar, sinds tijden, weer oprecht overkomen in de vlog. Beetje weird dat ze compleet overstuur raakt omdat waarschijnlijk ooit iemand zei wanneer ze naar een groter huis zou verhuizen, enfin. Het is duidelijk dat het gewoon een mijt is die met dezelfde onzekerheden kampt als wij allemaal.
Jammer dat haar hypocriete zelf deze kwetsbaarheid volledig weer de kop indrukt door altijd alles maar te vergelijken en te verantwoorden. Guuuuuurl accepteer dat je niet insta perfect bent (wie in godsnaam wel??) en just live your life.

2 likes

Oh dat vergelijken met die make up vond ik ook zo zonde. Voor haarzelf, maar ook dat ze dit naar (jonge) kijkers uitstraalt. Kijkers die naar haar op kijken, zullen wellicht nog rotter over zichzelf denken. Sommige zullen vast denken ‘Als Mascha al zoveel make up nodig heeft, hoeveel heb ik dan wel niet nodig’.

2 likes

Het is heel eenvoudig, met het onderhavige geval als voorbeeld: elk stukje informatie dat niet zelf door zo’n foefje naar buiten wordt gebracht, behoort toe aan de foefjes en aan niemand anders. Het is nooit aan een ander om te bepalen wat wel en wat niet ok is om naar buiten te brengen. Kun je aan proberen af te doen wat je wilt, gaat niet gebeuren.

Mochten hier toch dingen geplaatst worden die dat jagen op adressen (huidige OF vorige) in de hand werken, zullen die dan ook zsm worden verwijderd en kan de plaatser ervan een officiële waarschuwing verwachten.

De links die in het funda-topic worden gedeeld zijn overigens om hele andere redenen interessant dan dat er een bekend persoon woont dan wel gewoond heeft en hebben hier verder weinig mee te maken.

32 likes

Fair enough, dankjewel!

1 like